Gå til innhold

Til gutta på forumet

Fremhevede innlegg

Gjest LillePernille
Skrevet

Jeg har nettopp inledet et sexuelt forhold til en utrolig flott og sexy mann....bare ei lita tankerekke på kjekkasen, og jeg er veldig klar :sengekos: har aldri blitt så våt og kåt før, noe som gjorde meg litt småflau og usikker sist vi var sammen...hva syns dere gutta om at dama blir våt og kåt så det omtrent renner? Turn-off eller on? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

Helt klart turn-off, kåte damer er bare så 2010 :)

• Liker 6
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Vi kan definitivt styre oss for sånne selvtillits-boostere som tilber oss slik du beskriver. Vi er jegere vett'u så heretter får du skjerpe deg, kom deg opp på pidestallen og spill hard-to-get.

:)

:ironi:

PS! Det eneste som var i nærheten av turn-off i innlegget ditt var et av KGs mest (av kvinner) benyttede ord, nemlig "usikker". Dropp det, for øvrig skal du bare være stolt, gi gass, bli våt og kåt ;)

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Nyt det og kos deg!

Er da bare et godt tegn på at du liker han, og han liker helt sikkert deg også, spør han da vel! Er jo eneste måten å finne ut av om han liker det slik eller ikke. Jeg hadde blitt helt himmelfallen om ei jente hadde hatt det på den måten;-)

Skrevet

Jeg har nettopp inledet et sexuelt forhold til en utrolig flott og sexy mann....bare ei lita tankerekke på kjekkasen, og jeg er veldig klar :sengekos: har aldri blitt så våt og kåt før, noe som gjorde meg litt småflau og usikker sist vi var sammen...hva syns dere gutta om at dama blir våt og kåt så det omtrent renner? Turn-off eller on? :sjenert:

Jeg fatter ikke hvordan du kan ha god sex sammen med en partner når du er så forbanna usikker på noe så naturlig og SELVFØLGELIG som å bli våt når du er kåt ? Høres fryktelig barnslig ut og anspent ut . Hvor gammel er du egentlig ????

Er det rart så mange par har sexuelle problemer når damene er så forknytte og anspente til egne sexuelle reaksjoner fysisk ?

TS - tror du menn blir flaue av å få STÅPIKK ????

Hvorfor skulle du som kvinne bli flau av å bli våt ? Anser ikke du det som en selvfølgelighet og helt naturlig ?

Jeg for min del offrer det ikke en tanke . Det er en selvfølgelighet at damer blir våte når de er tente .

• Liker 1
Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan du kan ha god sex sammen med en partner når du er så forbanna usikker på noe så naturlig og SELVFØLGELIG som å bli våt når du er kåt ? Høres fryktelig barnslig ut og anspent ut . Hvor gammel er du egentlig ????

Er det rart så mange par har sexuelle problemer når damene er så forknytte og anspente til egne sexuelle reaksjoner fysisk ?

TS - tror du menn blir flaue av å få STÅPIKK ????

Hvorfor skulle du som kvinne bli flau av å bli våt ? Anser ikke du det som en selvfølgelighet og helt naturlig ?

Jeg for min del offrer det ikke en tanke . Det er en selvfølgelighet at damer blir våte når de er tente .

Et av de beste innleggene jeg har lest her inne :duskedame:
  • Liker 1
Gjest made4u
Skrevet

Jeg hadde intet hatt noe imot å møte ei som deg... La meg si det slik, så er ikke ei kåt jente direkte skremmende for min del, snarere heller tvert imot så hadde kåthet vært som å forsøke å slukke en liten flamme med bensin for min del - men så har jeg vært singel de siste 2 årene og tre mnd. da...

Kan ikke se for meg at det er noen turnoff...

Gjest LillePernille
Skrevet

Takk for svar alle sammen :-) jeg er nok ikke så frigjort som jeg skulle ønske jeg var, men svarene deres hjelper på selvtilliten :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde intet hatt noe imot å møte ei som deg... La meg si det slik, så er ikke ei kåt jente direkte skremmende for min del, snarere heller tvert imot så hadde kåthet vært som å forsøke å slukke en liten flamme med bensin for min del - men så har jeg vært singel de siste 2 årene og tre mnd. da...

Kan ikke se for meg at det er noen turnoff...

He he . Ja det har jeg også oppdaget som dame . At menn blir ikke akkurat redd lille meg , om jeg ser på dem med et litt kåt blikk og flørter med dem litt vell intenst . De mennene reagerer akkurat som du sier - er som å helle bensin på et bål ...mennene blir SVART og slørete i blikket av begjær for meg ... Også Selv om de er opptatt og har dame ..he he Men det kan jo ikke jeg vite, når jeg flørter med ukjente menn jeg liker .

Men de kan jo alltids gjøre det slutt med dama , og komme etter meg istede : ) Jeg inviterer jo så tydelig ...he he Når og HVIS jeg er interesert .

.

Gjest Gjest
Skrevet

Jøss! Jeg er imponert! Dronninga av capslock klarte å holde seg til tema, og nesten ikke nevne seg selv (før neste innlegg, som "anonym". Optimismen lenge leve)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Trodde det var barneskolelærdom at man som regel faktisk blir våt når man er kåt?

Kos deg :) (eller DERE bør jeg kanskje si)

AnonymBruker
Skrevet

Turn-on!

Gjest gjest
Skrevet

Er det mulig?

Gutten må jo for all del ikke merke noe til at du har lyst på sex, for det er så piiinliiig... :sarkasme:

Lite frigjort, TS? Nei, jeg kaller det skrikende, udekt behov for seksualundervisning. :roll:

Gjest mr handy
Skrevet

Våte fitter er deilig...me like!!! Turn on!!!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...