Miracl3 Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 Lurer på om dere skal ha / eventuelt hadde utdrikkningslag ? Hvis dere skal ha vet dere isåfall hvilken dag det er på ?
zmurfette Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 Med to superivrige forlovere kommer jeg vel ikke unna det, nei. Å ikke vite når det skjer er jo en del av "gamet", det da. Men at det blir på en lørdag nært opptil bryllupet er vel ingen hemmelighet.
Montezuma Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg bestemte datoen for mitt utdr.lag selv, fordi det måtte passe med jobben (jobber helger). Men jeg ante ingenting om HVA de skulle lure meg med på....!
@shygirl@ Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 For min del er det fortsatt lenge igjen til den tid, men jeg har allerede fått høre at noen driver å tenker litt i de baner.... (forlover/venninner...)
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2003 #5 Skrevet 30. oktober 2003 Fortsatt lenge igjen her også, men det blir nok i april, tenker jeg. Og min forlover vet utmerket godt at jeg blir ikke med på noe som helst som ikke jeg vet om på forhånd.
jea Skrevet 30. oktober 2003 #6 Skrevet 30. oktober 2003 Ja det skal jeg ha,forlovern min planlegger allerede,Men jeg har sagt hva jeg ikke vil ha..
Engel Skrevet 30. oktober 2003 #7 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har sagt til mine forlovere at jeg ikke ønsker utdrikkingslag av typen "plage bruden til å gjøre masse rart og drite seg ut mens vi sjenker henne dritings". Men de kommer sikkert til å finne på noe av typen "hyggelig venninnekveld", men det vil jeg ikke kalle utdrikkingslag egentlig, så nei, jeg skal nok ikke ha utdrikkingslag. Dessuten er alle venninnene mine spredt over hele Norge og utlandet, så de ville neppe klare å samle mer enn 3-4 stykker. Og da syns jeg litt av vitsen er borte.
hallingbrud Skrevet 30. oktober 2003 #8 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg kommer garantert til å ha utdrikkingslag, og med tanke på hvem jeg har valgt som forlover, så tror jeg ikke jeg har mye jeg skulle sagt. Jeg har tenkt til å advare om at jeg hater å drite meg ut, men veninnene mine har en tanke om at et utdrikkingslag skal inneholde drikking, utdriting osv. Så da blir det sikkert slik...
Ingeborg Skrevet 30. oktober 2003 #9 Skrevet 30. oktober 2003 Utdrikkingslag blir det nok, såpass har forloveren sagt. Men utdriting blir det ikke!
Snurre Skrevet 30. oktober 2003 #10 Skrevet 30. oktober 2003 Tror, håper og.... vet at jeg får et utdrikningslag. Min forlover er en "idiot" på å skjule hemmeligheter, litt lett avslørerlig
Siam Skrevet 30. oktober 2003 #11 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg vil ha og tror det blir utdrikningslag. Nekter å gå rundt full på Karl Johan i et teit kostyme og drite meg ut! Håper det blir noe koselig sammen med venninnene mine (spa, restaurant el.) og det blir det sikkert også. Men litt spenning hadde ikke vært å forakte heller....!
Augustbrud02 Skrevet 30. oktober 2003 #12 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg var skeptisk til mitt utdrikningslag, nettopp fordi jeg ikke har sansen for sånn "utdriting". Men jeg hadde et kjempehyggelig utdrikningslag, som passet meg helt perfekt! Min forlover var virkelig midt i blinken der! Forøvrig visste jeg ikke når det var, før selve dagen...men jeg må innrømme at jeg hadde en veeeeldig sterk mistanke ja! Her kan man lese om hvordan alt foregikk: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=9988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå