Gå til innhold

Ulikt sexbehov - FRUSTRERENDE!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er av typen som godt kunne tenkt meg å ha sex hver eneste dag, gjerne flere ganger om dagen om det passet seg. Jeg er også veldig fysisk av meg i forhold til kjærlighet, og trenger den fysiske bekreftelsen for å ha god selvtillit i et forhold. Det holder med andre ord ikke bare med den verbale kjærligheten, om den ikke kan backes opp med det fysiske.

Kjæresten min er håpløs på å ta initiativ, vi har vært sammen i halvannet år og jeg kan vel telle på en hånd de gangene hun har tatt det... I tillegg er hun flink på å avvise, veldig hyggelig forsåvidt, ikke surt... men "jeg er trøtt", "det er sent" osv. Eventuelt bare ved å signalisere det før man i det hele tatt har "prøvd seg". De siste 4 ukene tror jeg vi har hatt sex 3 ganger kanskje, og sist var for over en uke siden. Ellers skjer det vel maks 2 ganger i uken, hvis jeg tar initiativ.

Jeg har prøvd å snakke med henne om dette noen ganger, og hun er enig, samtidig som hun er VELDIG klar på at hun har det bra med meg og at jeg er den hun vil ha. Samtalene ender alltid med at hun skal forbedre seg, tror hun begrunner det med at hun syns det er vanskelig å ta initiativ. Men det skjer egentlig aldri noe spesielt, om ikke kanskje et halvhjerta forsøk i kort tid etter samtalen, før ting fortsetter som før.

Nå begynner jeg å bli UTROLIG frustrert, jeg digger virkelig denne jenta på alle måter, og innerst inne vet jeg jo at hun digger meg også, når alt kommer til alt så er det liten tvil om det. Hun ønsker å ha en framtid med meg og kan uttrykke dette ganske ofte, og når vi prater om ting er hun helt tydelig på at jeg er den fineste, beste osv..

Når vi først har sex, så er den derimot veldig god, noe hun også gir klart uttrykk for. Problemet er at også kvaliteten blir mye dårligere jo sjeldnere det skjer. For begge fordi det da blir en mye mindre avslappa situasjon, mer prestasjonsangst for begge parter. Om å gjøre å komm i mål istedet for bare å nyte, på en måte. Utover det så blir det for meg veldig viktig at vær enkelt gang blir "helt perfekt", siden det blir så lenge til neste gang. Skulle noe mot formodning gå litt feil, blir jeg i dårlig humør, og går det "galt", kan jeg bli direkte sur... prøver å skjule det for henne, men det påvirker i det minste min hverdag veldig, og hun merker det nok også selvom hun kanskje ikke skjønner helt hvorfor.

Vi er begge i starten av 20-årene og dette er på ingen måte sånn jeg ser for meg toppen av mitt seksualliv... Har prøvd å slutte å ta initiativ i perioder, for å se hva som skjer, men det er ikke veldig lett. Jeg er utrolig tiltrukket av min kjære så det lar seg nesten ikke gjøre, og det ender med at jeg prøver alikevel(utrolig trist/sårende at det ikke er like vanskelig for henne). Blir jeg avvist da føler jeg meg utrolig dårlig, eller desperat på en måte.

Nå tenker jeg at jeg skal ta meg skikkelig i nakken, ikke ta initiativ, og avvise henne en stund(den ene gangen i uka). På en grei måte selvfølgelig, og ellers oppføre meg som vanslig.. kanskje hun ser det litt annerledes ved å føle det.

Jezus.. jeg føler meg så gal, må bare påpeke at dette har vart over en god stund, og at vi har det såpass bra på alle andre områder at det er helt uaktuelt for meg å gjøre det slutt egentlig. Jeg elsker henne virkelig, dermed sitter jeg her, fanget i sølibat helvete. Prøv å les situasjonen og ikke ta alt så ordrett, syns det var vanskelig å forklare en så stor situasjon.

Vet ikke helt hva jeg er ute etter her... bare måtte få det ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest asanti
Skrevet

Kvinner og menn har som oftest helt forskjellige behov når det kommer til sex. Dessverre, men slik er vi bygd.

Skrevet

Kvinner og menn har som oftest helt forskjellige behov når det kommer til sex. Dessverre, men slik er vi bygd.

Det er nok ikke riktig, du.

Bygger mer på myter enn sannhet.

Jeg er kvinne og er i nogenlunde samme situasjon som TS - har vært i et langvarig forhold, og her er ofte ganske likt som det TS beskriver, bortsett fra at denne utviklingen først har skjedd etter en del år sammen.

Kvaliteten er veldig bra, og min samboer gir uttrykk for å være fornøyd, men jeg vil altså ha langt større hyppighet enn han.

Har rett og slett ingen råd, for det er jo like vanskelig for den andre å få mer lyst som en selv skal få mindre.

Og så den klassiske; man prøver å dempe seg for å ikke mase, men ender opp med å ta initiativ likevel etter en stund.

:sukk:

Forskjellen her er vel at samboeren min ikke vil vedgå at jeg har oftere lyst - tror han føler det er "umandig" å ikke være likestilt på området.

Skrevet

Det som er ekstra frustrerende er at å snakke sammen om det, som i tilfelle med de fleste andre problemer, føler jeg virker litt mot sin hensikt av hva jeg ønsker å oppnå. Da er det jeg som ta initiativet til hennes initiativ, og skaper bare mer press og en generelt kunstig følelse av det hele. For begge parter.

Nei, for meg er det mest logisk nå, å sultefore. Problemet er å klare det, også uten å virke sur, eventuelt bare at det er for tydelig. Ekstra vanskelig siden vi bor sammen. Bare det å føre en vanlig samtale med henne er vanskelig siden frustrasjonen og følelsene er så overdøvende, vanskelig å finne en mellomting mellom pågående og kald. Skikkelig slitsomt hverfall. Og skulle hun merke at jeg er irritert eller lignende blir det hvertfall ikke sex :P Får vel prøve å være mer "opptatt".

Skikkelig frustrerende, for om vi snakker om sex i en annen situasjon, så er hun veldig frisinnet, og klar for det meste. Hennes tidligere erfaringer tyder også på at hun har vaært annerledes i tidlgiere forhold. Vi har ikke sex nok til å kunne prøve noe "spennende" uansett. Desto større knekk på selvtilliten.

Faen, blir dårligere humør jo mer jeg tenker på det, veksler mellom å ta et siste oppgjør og sulteforing, samtidig som jeg føler meg aldri så lite besatt og desperat. Herlig.

Gjest asanti
Skrevet

Jeg sa som oftest, det betyr at det ikke gjelder alle. Men man skal ikke se bort ifra at det er slik.

Skrevet

Jeg sa som oftest, det betyr at det ikke gjelder alle. Men man skal ikke se bort ifra at det er slik.

Har enda tilgode å se tydelige forskningsresultater på området.

Faktisk viser forskning at folk oppigjennom historien gjerne har innfridd mytene - folk før i tiden hadde faktisk langt oftere sex enn vi har i dag, og kvinnene var langt mer frigjorte innenfor de fire veggene enn vi er lært til å tro.

Jeg tror denne ideen ofte oppstår fordi det er vanskelig for kvinner å snakke om at de faktisk er den parten som kanksje har mest lyst/føler seg seksuelt avvist.

Det er liksom opplært at mannens seksualitet er ekstrem - de har alltid lyst, og kvinner har mye mindre lyst på sex og har langt større behov for romantikk og kos.

Dersom en mann har mindre lyst, og en kvinne blir avvist vil jo mange lure på hva som er "galt" med dem begge.

Vel, TS, det er jo akkurat som du sier - vanskelig å snakke om uten å skape noe kunstig. Samboeren min er også teoretisk innstilt på det meste, og kan godt spille litt med når jeg snakker om sex - men veldig ofte får jeg "avslag" før jeg i det hele tatt har forsøkt(han er tydelig distrahert av noe annet, prøver å få meg over på andre tanker, sikkert fordi han ikke har lyst å si direkte nei).

Skikkelig gøy det der....

Man vil jo ikke i utgangspunktet bare ha mer sex, man ønsker jo å bli begjæret - og være likestilt på lyst.

Du reagerer med irritasjon, jeg reagerer med å bli lei meg og føle meg lite attraktiv.

Den som har mindre lyst vil jo selvsagt ikke dette, men samtidig føler jeg er en gjensidig "plikt" å iallefall forsøke ulike ting for å møtes på halvveien.

Men her er jo hele problemet; de som ikke har lyst ofte tenker jo heller ikke ofte på sex - de føler sine behov tilfredsstilt - og de ser kanksje ikke helt poenge til å skulle fremkalle mer lyst. De er jo fornøyde, liksom...?

Skrevet

Vel, for å være direkte: Denne jenta bør du ikke være sammen med. Problemene vil bare forsterke seg med tiden, ettersom dere ikke er på bølgelengde seksuelt.

Par som snakker alvorlig om sex-livet sitt, er som regel ille ute.

Det finnes damer der ute som er minst like kåte som deg, det garanterer jeg.

Sorry hvis du blir fornærmet, men dette er godt ment.

Skrevet

hai; Jeg reagerer vel egentlig likt som deg, blir lei meg og føler meg lite attraktiv. Selvbildet i forholdet er ikke på topp kan du si. Men dette fører i lengden til at jeg også blir irritert. Delvis fordi jeg har et veldig godt selvbilde ellers, og jeg kan vel si at jeg går for å være en attraktiv fyr, og er vant til å få oppmerksomhet på grunn av dette. Det er jo da irriterende at min "utvalgte" har så vanskelig for å bekrefte dette, hvertfall uten oppfordring, det er jo henne jeg vil høre det fra, og baserer mitt selvbilde på.

Delvis også fordi hun har det i kjeften, og jeg har inntrykket av at det ikke har vært sånn tidligere. da blir jeg irritert, og kan føle meg litt forrådt.. i mangel av et bedre ord.

Gjest asanti
Skrevet (endret)

Slik vi mennesker er skapt har menn større sexlyst og større sexdrift, derav det skal mye til for at noe setter en demper på det. For all del, sier ikke at dette gjelder alle, men for de fleste. Slik er det ikke for alle kvinner. Stress, økonomi og alt annet blabla dagligdags setter dermed et demper på lysta.

At kvinner var mer med og hadde større lyst før er jo åpenlyst siden de den gang ikke hadde mye annet å tenke på?

Endret av asanti
Skrevet

Max; redd for at du har rett.. Men har ikke tenkt til å innse det helt enda. Skal uansett mye til for å gjøre det slutt pga noe sånt, når alt annet er veldig bra.

AnonymBruker
Skrevet

TS, du bør aldri la selvbildet ditt speiles av hva andre mener, ikke en gang personen du er sammen med. Joda, alle ønsker å være begjæret av kjæresten/samboer/ektefelle men det bør heller være ett pluss i boka enn det eneste du baserer det på.

Hvis selvbildet ditt har fått en støyt kan det godt være at dette er grunnen til at hun ikke ønsker sex lenger, det kan jo også være at hun selv har lyst å bli begjært eller som noen andre skrev bare alt for stressa.

Mitt tips ville vært å få deg ett bedre selvbilde, ett som reflekterer den flotte personen du trolig er. Hvis du er fornøyd med deg selv vil det synes, det vil trolig også skape attraksjon fra kjæresten din.

For det andre kunne du jo ha snakket ut med kjæresten og spurt om det er noe spesifikt som har plaget henne i det siste. Om det er jobb, skole eller lignende. Psyken spiller kraftig inn på sex og hvis hodet ikke er med på leken så lystrer sjelden kroppen.

Og hvis hun har vært stressa en lang periode og det er derfor sexlysten har gått ned så kunne du ha planlagt enten en helg hjemme hvor du kjøper inn masse god mat og drikke og ikke tenker på noe annet enn å ha det kjekt med være sammen og nyte selselskapet til hverandre. Du kan spandere en tur enten utenlands eller innenlands om du har penger å avse for å ha en avslappende weekendtur hvis du ønsker samme resultat.

Skrevet

anonymbruker; Jeg ordla meg kanskje litt dårlig, det er kun selvbildet mitt i forholdet som får en knekk. Det er selvfølgelig basert på hva hun mener(i det minste hva jeg tror hun mener). Ikke at jeg tror hun ikke liker meg eller noe sånt, det er bare det at jeg syns det er trist at jeg ikke vekker den samme "lidenskapen" hos henne som hun gjør hos meg. Bortsett fra det har jeg et veldig godt selvbilde.

Hmm.. er egentlig ikke så lysten på å varte henne opp osv for å "få" noe igjen, ønsker ikke at det skal være sånn. Det skal være like mye for hennes skyld som for min. Sex er skal ikke være min gode, og jeg tenner på hennes lyst på meg vel så mye som min egen lyst på henne, hvis ikke mer. Men det er kanskje bare fordi det nå virker uopnåelig. Jeg er vansligvis flink med sånne ting, fordi jeg liker det, ikke for å kreve noe tilbake. Men etterhvert har jeg tenkt mer og mer på at mye av det jeg gjør, gjør jeg fordi det er sånn jeg gjerne ville at min partner skulle vært mot meg.

En tur kunne vært hyggelig, men er redd det bare ville skape mer frustrasjon hos meg sånn ting er nå, og det ville ikke føre til noe godt sånn sett. Vi har vært på tur noen ganger før, og det var vel bare på den ene turen som varte en uke at vi hadde sex, en gang tror jeg. Dessuten er det ikke aktuelt med tur akkuratt nå på grunn av jobb osv.

Takk for alle de gode svarene forresten!

Skrevet

Jeg er av typen som godt kunne tenkt meg å ha sex hver eneste dag, gjerne flere ganger om dagen om det passet seg. Jeg er også veldig fysisk av meg i forhold til kjærlighet, og trenger den fysiske bekreftelsen for å ha god selvtillit i et forhold. Det holder med andre ord ikke bare med den verbale kjærligheten, om den ikke kan backes opp med det fysiske.

Kjæresten min er håpløs på å ta initiativ, vi har vært sammen i halvannet år og jeg kan vel telle på en hånd de gangene hun har tatt det... I tillegg er hun flink på å avvise, veldig hyggelig forsåvidt, ikke surt... men "jeg er trøtt", "det er sent" osv. Eventuelt bare ved å signalisere det før man i det hele tatt har "prøvd seg". De siste 4 ukene tror jeg vi har hatt sex 3 ganger kanskje, og sist var for over en uke siden. Ellers skjer det vel maks 2 ganger i uken, hvis jeg tar initiativ.

Jeg har prøvd å snakke med henne om dette noen ganger, og hun er enig, samtidig som hun er VELDIG klar på at hun har det bra med meg og at jeg er den hun vil ha. Samtalene ender alltid med at hun skal forbedre seg, tror hun begrunner det med at hun syns det er vanskelig å ta initiativ. Men det skjer egentlig aldri noe spesielt, om ikke kanskje et halvhjerta forsøk i kort tid etter samtalen, før ting fortsetter som før.

Nå begynner jeg å bli UTROLIG frustrert, jeg digger virkelig denne jenta på alle måter, og innerst inne vet jeg jo at hun digger meg også, når alt kommer til alt så er det liten tvil om det. Hun ønsker å ha en framtid med meg og kan uttrykke dette ganske ofte, og når vi prater om ting er hun helt tydelig på at jeg er den fineste, beste osv..

Når vi først har sex, så er den derimot veldig god, noe hun også gir klart uttrykk for. Problemet er at også kvaliteten blir mye dårligere jo sjeldnere det skjer. For begge fordi det da blir en mye mindre avslappa situasjon, mer prestasjonsangst for begge parter. Om å gjøre å komm i mål istedet for bare å nyte, på en måte. Utover det så blir det for meg veldig viktig at vær enkelt gang blir "helt perfekt", siden det blir så lenge til neste gang. Skulle noe mot formodning gå litt feil, blir jeg i dårlig humør, og går det "galt", kan jeg bli direkte sur... prøver å skjule det for henne, men det påvirker i det minste min hverdag veldig, og hun merker det nok også selvom hun kanskje ikke skjønner helt hvorfor.

Vi er begge i starten av 20-årene og dette er på ingen måte sånn jeg ser for meg toppen av mitt seksualliv... Har prøvd å slutte å ta initiativ i perioder, for å se hva som skjer, men det er ikke veldig lett. Jeg er utrolig tiltrukket av min kjære så det lar seg nesten ikke gjøre, og det ender med at jeg prøver alikevel(utrolig trist/sårende at det ikke er like vanskelig for henne). Blir jeg avvist da føler jeg meg utrolig dårlig, eller desperat på en måte.

Nå tenker jeg at jeg skal ta meg skikkelig i nakken, ikke ta initiativ, og avvise henne en stund(den ene gangen i uka). På en grei måte selvfølgelig, og ellers oppføre meg som vanslig.. kanskje hun ser det litt annerledes ved å føle det.

Jezus.. jeg føler meg så gal, må bare påpeke at dette har vart over en god stund, og at vi har det såpass bra på alle andre områder at det er helt uaktuelt for meg å gjøre det slutt egentlig. Jeg elsker henne virkelig, dermed sitter jeg her, fanget i sølibat helvete. Prøv å les situasjonen og ikke ta alt så ordrett, syns det var vanskelig å forklare en så stor situasjon.

Dama de er rett og slett IKKE noe sexy av seg . Noen damer føler seg selv sexy og har sexappeall helt naturlig - rett og slett forde de er sexuelle av seg . Kanskje du syns hun er sexy - men hun synes ikke det selv desverre , og da hjelper det lite uansett hva du prøver å gjøre . Nytter ikke å avvise henne - glem det . Hvorfor skal hun hige etter noe hun ikke begjærer sterkt selv tydeligvis ? . Det er ikke naturlig adferd for henne å være det .Initiativrik på sexfronten , kanskje hun er en jente med usedvanlig svake sexdrifter og i tillegg er usikker og sjenert .

Sånne damer får dre menn ALDRI god sex med . Glem det .

Blir på en måte som om JEG - WW skal prøve å forføre en asexuell mann ... Uansett hva jeg gjør vil det ikke bli så vellykka . Rett og slett forde han ikke begjærer det samme som meg og ikke er som meg .

Du kan ikke gjøre henne til noe hun ikke er - kunn forde du ønsker det selv .

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres vel egentlig ut som forholdet mitt dette. Nå har vi vært sammen en del år og i begynnelsen var det ikke slik. Spenningen og lysten var på topp i mange år før det dabbet mer av. Hvorfor? Pga. en stressende hverdag, bekymringer, man føler seg ikke bra nok, fin nok, sexy nok osv. Alt det kan spille inn.

Det er forferdelig frustrerende for begge parter, det er jeg klar over, men det er ikke bare hun som skal legges press på for å forandre seg. Det må jobbes med sammen!

Jeg tror kanskje du burde prøve å kose med henne, dvs. holde rundt henne og kysse henne uten at det blir sex ut av det. Kanskje gjør dette ofte, over flere dager. Få henne til å slappe av og ikke forvente at hver gang du gir henne oppmerksomhet så leder det til sex. Det er veldig stressende og man føler et sterkt press på seg dersom man tror den andre bare er ute etter sex hver gang man får oppmerksomhet.

Beklager om dette ble rotete men jeg hadde det litt travelt.

AnonymBruker
Skrevet

Har det helt likt, bortsett fra at jeg og typen har gått vesentlig lenger uten sex.. 6 måneder:(

Skrevet

womenwomen;Takk for svar, dama er tvert imot svært selvsikker og fornøyd med seg selv. Vil tørre å påstå at hun absolutt føler seg sexy. Hun er ikke spesielt sjenert heller, og jeg har egentlig ingen følelse av at hun har så svake sexdrifter.. hun tidligere sagt at hun gjerne har sex hver dag, og at hun har pleid å onanere daglig tidligere. Dette er med på å gjøre meg sur.

I utgangspunktet virker hun ganske seksuell... bare med meg virker alt annet viktigere, tv, pc, lese, snakke osv... Og så er det desverre for seint å ha sex... god natt, elsker deg, snooorrrk. Mens jeg ligger og nærmest rister i senga av frustrasjon... får ikke sove før langt på natt.

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg! Jeg har det slik selv, og er jente.

Jeg som i utgangspunktet syns sex 1-2 ganger i uka er helt passe, føler meg nesten som et 'sexmonster', som hele tiden går rundt og 'småprøver' meg på kjæresten... Blir ikke noe bedre ut av det, men jeg klarer bare ikke å la han være... Jeg begjærer han jo!.. Huff... fælt dette. :tristbla:

Skrevet

womenwomen;Takk for svar, dama er tvert imot svært selvsikker og fornøyd med seg selv. Vil tørre å påstå at hun absolutt føler seg sexy. Hun er ikke spesielt sjenert heller, og jeg har egentlig ingen følelse av at hun har så svake sexdrifter.. hun tidligere sagt at hun gjerne har sex hver dag, og at hun har pleid å onanere daglig tidligere. Dette er med på å gjøre meg sur.

I utgangspunktet virker hun ganske seksuell... bare med meg virker alt annet viktigere, tv, pc, lese, snakke osv... Og så er det desverre for seint å ha sex... god natt, elsker deg, snooorrrk. Mens jeg ligger og nærmest rister i senga av frustrasjon... får ikke sove før langt på natt.

Merkelig om ikke mitt første innlegg stemmer .Folk kan være fornøyd med eget utseende - men likevell være litt asexuell i oppførselen og savne sex veldig skjelden pga ha svake drifter eller problemer med å nyte , når de først har sex pga psykiske sperrer . Eks lite erfaring eller andre ting . Noe alvorlig skurrer her . Helt unaturlig at allt annet enn deg er viktigere , tv , pc lese . Og så blir det for seint å ha sex . Rart .... underlig om det er sant at hun tenner skikkelg på deg . Når man er kåt har man alltid TID til sex , selv om det blir minimalt med timer med søvn den natta til fordel for sex .

Jeg tror hun har problemer med å tenne på deg eller har et vanskelig og TREGT tenningsmønster . Noen damer tenner utrolig tregt og pga det utsetter og avviser de sex . Om de ikke føler seg tent der og da . Kanskje hun ser det som et nederlag dersom hun ikke er tent og klar for sex - på ditt initiativ eller når du tar initiativ . Derfor avviser hun heller eller unngår sex .

Hvordan er forspillet deres ? Avslappet og med fokus på å nyte og uten stress eller tidspress med å få det " unnagjordt " for å komme til saken . Det kan være avtennende for kvinner , om de oppfatter at mannen bare vil penetrere helst raskest mulig .Det er også en god grunn til å avvise sex . At samspillet og kommunikasjonen rundt sex er så dårlig , at man bare ikke får til å ha sex til slutt eller nyte den skikkelig når man har sex . Alt blir bare feil da . Kanskje hun er redd da for misslykka sex .

Dere har dype problemer . Alvorlige problemer . I dette forholdet fungerer absolutt ikke sexen . Noe du nok må innse .

En sexglad dame som nyter sex - oppfører seg IKKE slik . never ever så vanskelig som hun der : )

Skrevet

Merkelig om ikke mitt første innlegg stemmer .Folk kan være fornøyd med eget utseende - men likevell være litt asexuell i oppførselen og savne sex veldig skjelden pga ha svake drifter eller problemer med å nyte , når de først har sex pga psykiske sperrer . Eks lite erfaring eller andre ting . Noe alvorlig skurrer her . Helt unaturlig at allt annet enn deg er viktigere , tv , pc lese . Og så blir det for seint å ha sex . Rart .... underlig om det er sant at hun tenner skikkelg på deg . Når man er kåt har man alltid TID til sex , selv om det blir minimalt med timer med søvn den natta til fordel for sex .

Jeg tror hun har problemer med å tenne på deg eller har et vanskelig og TREGT tenningsmønster . Noen damer tenner utrolig tregt og pga det utsetter og avviser de sex . Om de ikke føler seg tent der og da . Kanskje hun ser det som et nederlag dersom hun ikke er tent og klar for sex - på ditt initiativ eller når du tar initiativ . Derfor avviser hun heller eller unngår sex .

Hvordan er forspillet deres ? Avslappet og med fokus på å nyte og uten stress eller tidspress med å få det " unnagjordt " for å komme til saken . Det kan være avtennende for kvinner , om de oppfatter at mannen bare vil penetrere helst raskest mulig .Det er også en god grunn til å avvise sex . At samspillet og kommunikasjonen rundt sex er så dårlig , at man bare ikke får til å ha sex til slutt eller nyte den skikkelig når man har sex . Alt blir bare feil da . Kanskje hun er redd da for misslykka sex .

Dere har dype problemer . Alvorlige problemer . I dette forholdet fungerer absolutt ikke sexen . Noe du nok må innse .

En sexglad dame som nyter sex - oppfører seg IKKE slik . never ever så vanskelig som hun der : )

Æsj... kan ikke si meg noe annet en enig.. får se hvordan dette utvikler seg når jeg blir mer passiv. Er ikke noe galt mtp forspill, det er noe jeg liker godt selv. Og jeg får henne til å komme stort sett hver gang, noe hun ikke har opplevd før. Er det noe galt så har hun hvertfall aldri nevnt et ord annet en at hun er veldig fornøyd, kunne ikke hatt det bedre osv.

Nei, det fungerer ikke, bortsett fra en gang i uka kanskje :P

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende at hun føler du presser henne til å ta initiativ og da låser hun seg. Jeg er sånn hvis noen maser om at jeg skal gjøre noe, så føler jeg meg dum når jeg først skal gjøre det. La det komme av seg selv, og om det absolutt ikke bedrer seg så må du revurdere hva du skal gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...