Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For guds skyld hold dere unna Tryg forsikring. Største møkka jeg noensinne har vært borti. beghandler folk som dritt... for guds skyld hold dere unna

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde?

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, etter å ha lest disse detaljerte skrekkhistoriene får vi vel holde oss unna, da :sjenert:

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

For guds skyld hold dere unna Tryg forsikring. Største møkka jeg noensinne har vært borti. beghandler folk som dritt... for guds skyld hold dere unna

Totalt innholdsløs innlegg fra TS, men jeg er alikevel tildels enig :gjeiper: Kundeservice står ikke i fokus hos dem og du må regne med å få kjeft om du skal spørre om litt hjelp :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

er heller ikke fornøyd, bra det kommer fram, så kanskje det blir kundeflukt haha. Forsikringsselskaper er noe av de verste, pengegriske, hensynsløse firmaene som finnes, tror nesten du må undertegne på at du ikke har empati før du begynner å jobbe et sånt sted

Gjest Consensio
Skrevet

Ja, etter å ha lest disse detaljerte skrekkhistoriene får vi vel holde oss unna, da :sjenert:

:skratte:

Nå skal det sies at jeg ikke var fornøyde med dem jeg heller når jeg brukte dem, men man skal vel strengt tatt ikke dømme et helt forsikringsselskap utifra et par dårlige erfaringer.

Skrevet

Tryg og If = møkkaforsikring.

Ts, dette er ikke no refleksjon på deg, bare tenkte å komme med råd fra meg som har jobbet i bransjen...

Husk å ikke vegle et selskap som har lavest pris til å begynne med. De setter opp prisen mer og mer i løpet av året. Med null inntensjon om å være raske, tydelig og effektive.

Mange er flinke, men dette ovenfor er de verste i klassen, både for kunder og samarbeidspartnere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har IF og er strålende fornøyd. Har hatt bruk for hjelp fra dem to ganger, og begge gangene fikset de abolutt alt for meg. Ingenting å utsette på dem nei!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Har vært borti en dame på tryg som var skikkelig heks, resten har stort sett vært greie og snille :)

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min sendte en prisforespørsel på forsikring til Tryg en gang, og fikk tilbake en hel haug med saksdokumenter fra en helt fremmed dame sin sak. Sto personnummer, hvor mye hun hadde forsikret innboet sitt med og diverse annet sensitiv informasjon. Da han sendte mail til dem og sa hva de hadde sendt ham, hørte han aldri noe mer derfra. Han er en ærlig person, men dette kunne jo lett misbrukes dersom han ikke hadde vært det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...