Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #41 Skrevet 14. april 2011 Det må være lov å kommentere litt avmålt, når noen tror de har funnet opp kruttet på nytt uten at andre folk skal bli hysterisk. Jeg har sett direkte hetsing av bestemte brukere gjentatte ganger over lang tid (og i alle tråder disse brukerne startet), uten at noen gadd å bry seg...
Gjest MrsTux Skrevet 14. april 2011 #42 Skrevet 14. april 2011 Jordmødre og fastleger maser alltid om dette med kniping til den som har født... Men ingen av dem har noengang sagt til meg at man kan få orgasme av det Og jeg tror ikke det er vanlig, og ikke noe alle vet heller, så jeg synes det er fint at noen deler med oss at de har klart å få det til. 1
Gjest lift Skrevet 14. april 2011 #43 Skrevet 14. april 2011 Det må være lov å kommentere litt avmålt, når noen tror de har funnet opp kruttet på nytt uten at andre folk skal bli hysterisk. Jeg har sett direkte hetsing av bestemte brukere gjentatte ganger over lang tid (og i alle tråder disse brukerne startet), uten at noen gadd å bry seg... Mulig ikke alle anser uttrykket pinlig som avmålt, og hvorfor senke seg til andre debattanters lave nivå? Jeg tror ikke at man er hysterisk fordi om man reagerer på nedlatende reaksjoner på andres innlegg, jeg syns det viser en bevissthet om å vise hensyn. Akkurat som MrsTux sier så var det heller ingen jordmødre som fortalte meg at man kunne få orgasme av det, var mest snakk om å unngå å få inkontinens. Så uansett, fortsett å dele gode aha-opplevelser selv om de kanskje ikke er nye for andre.
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2011 #44 Skrevet 14. april 2011 Det må være lov å kommentere litt avmålt, når noen tror de har funnet opp kruttet på nytt uten at andre folk skal bli hysterisk. Jeg har sett direkte hetsing av bestemte brukere gjentatte ganger over lang tid (og i alle tråder disse brukerne startet), uten at noen gadd å bry seg... Jeg tror ikke jeg har funnet opp kruttet på nytt, haha! Men seriøst, finnes mange der ute som ikke vet om knipingsorgasmer selv om du er en av de få som gjør det. Kniping i seg selv er selvsagt ikke noen ny viten, men det har jeg vel heller aldri sakt. Dessuten er det en flott påminnelse til alle jenter der ute om å knipe, siden mangle glemmer det. Selv om man vet om noe, så er det greit å bli påmint det innimellom. 1
Gjest Harriet Skrevet 14. april 2011 #45 Skrevet 14. april 2011 Jeg tror ikke jeg har funnet opp kruttet på nytt, haha! Men seriøst, finnes mange der ute som ikke vet om knipingsorgasmer selv om du er en av de få som gjør det. Kniping i seg selv er selvsagt ikke noen ny viten, men det har jeg vel heller aldri sakt. Dessuten er det en flott påminnelse til alle jenter der ute om å knipe, siden mangle glemmer det. Selv om man vet om noe, så er det greit å bli påmint det innimellom. Knipeøvelser vil gi deg bedre sexliv og bedre orgasmer, men jeg har aldri hørt om noen som får orgasme av å gjøre knipeøvelser. Du skriver knipingsorgasmer - er det et ord du har funnet på selv?
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2011 #46 Skrevet 14. april 2011 Knipeøvelser vil gi deg bedre sexliv og bedre orgasmer, men jeg har aldri hørt om noen som får orgasme av å gjøre knipeøvelser. Du skriver knipingsorgasmer - er det et ord du har funnet på selv? Vet ikke hva annet jeg skal kalle det, så ja, du kan vel si at jeg fant det på i farta. Hvis du leser HI, så skjønner du kanskje. Det jeg ville med HI var å bevisstgjøre andre på at man kan knipe seg til orgasme UTEN penetrering eller fingring samtidig. Men tydeligvis så er jo det helt normalt ifølge mange her. Visste ikke det jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #47 Skrevet 14. april 2011 Er gravid nå og prøver å motivere meg til å knipe mer, selv om faren for urinlekkasjer burde vært motivasjon nok. Knipeorgasme sier du? Hm ...
Gjest ChicaBOOM Skrevet 14. april 2011 #48 Skrevet 14. april 2011 Dette var noe jeg oppdaget som 13åring ;-) fint med en kjapp knipeorgasme! Ble sjokka at ikke alle visste om det,egt.
Gjest HunterLady Skrevet 15. april 2011 #49 Skrevet 15. april 2011 Dette var noe jeg oppdaget som 13åring ;-) fint med en kjapp knipeorgasme! Ble sjokka at ikke alle visste om det,egt. Er nok ikke alle som kan knipe seg til orgasme nei. Heller en sjeldenhet enn en vanlighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå