Gå til innhold

Knip, jenter, kniiiiiiiiip!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okey, jeg skal innrømme at jeg ikke har vært den mest drevne kniperen. Men har knepet litt nå og da, men aldri gidda å holde på så lenge.

Men i det siste har jeg tatt det på alvor, fordi det tross alt er veldig viktig, og etter en del tråder her inne hvor noen kniper seg til orgasme, så tenkte jeg at dette måtte jeg bare teste ut!

OH MY GOD!!!

Igår skjedde det underverker nedentil som følge av knipinga.

For å si det sånn, så kan jeg aldri knipe når jeg er ute i offentlighet. Himmelsk var det! :)

Så alle kvinner; KNIIIIIIIIIIIIIIIP!

Men herrefreden at du ikke visste dette. Knipinga er jo også det som bidrar til å gjøre deg god i senga, siden det er godt for ham... Novise som har kommet litt lenger, TS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte det ikke når jeg satt. Jeg måtte ligge som når man føder, haha. Den klassiske stillinga der du ligger eller sitter halvveis, men knærne opp og skilt fra hverandre. Du strammer rompa først og kjenner at det går videre til vagina.

Nå skal det vel sies at det er ikke alle som har lett for å oppnå vaginale orgasmer, så da kan det vel også bli litt hardt å oppnå knipeorgasme uten klitoris stimuli. Det kan hjelpe å ha på en hard dongeribukse, hvor sømmen i skrittet av og til streifer borti klitten. ;)

Kjære deg, jeg tror du trenger å finne ut at du kan da knipe i alle mulige stillinger... Du virker litt seksuellt uerfaren...

Skrevet

Du strammer rompa først og kjenner at det går videre til vagina.

Kniper aldri med rumpa for å knipe med vagina...Kniper med vagina. Gjerne rundt hans penis. Gjerne i pulser for å gjøre det ekstra godt for han.

Men må så klart ta hensyn til om han ønsker å holde en stund :fnise:

Får jo ikke orgasme helt uten å bruke vagina. Kan jo ikke bare ligge der helt passiv, heller... Tydeligvis noen som trenger å lære dette. Men for andre skjer det faktisk helt av seg selv.

Skrevet

Nesten litt pinlig at hun er så stolt over å ha oppdaget dette at hun måtte informere om det på KG.

Sånne ting er jo en naturlig del av å oppdage sin egen seksualitet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nesten litt pinlig at hun er så stolt over å ha oppdaget dette at hun måtte informere om det på KG.

:fnise:

Er jo faktisk gammelt nytt, ja.

Gjest Steganoz69
Skrevet

Mulig du opplever de sånn, men janteloven er så sterk her i landet. Så de at noen våger å sette ord på livet og fortelle med barnslig glede alle sine erfaringer og oppdagelser er noe vi alle bør støtte og oppmuntre til. Glede oppnår man gjennom å blant annet dele sine gleder med andre.

Som du/vi såg, så var det jo flere som fikk glede av hennes oppdagelse. Det var jo kjempeflott de.

Ha en strålende dag alle sammen.

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja huff det er så pinlig at jeg lissm dør på meg litt! :ironi:

Har aldri trengt å knipe før etter jeg fikk barn, så nei der har jeg ikke supermye erfaring.

Når har jeg forresten sakt at jeg er seksuelt erfaren??

Skrevet

Som du/vi såg, så var det jo flere som fikk glede av hennes oppdagelse. Det var jo kjempeflott de.

Ha en strålende dag alle sammen.

tenker du gleder deg over muligheten til å føle på konsekvensene av at sånne "ferdigheter" spres til en dame nær deg... :lur:

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Er det en naturlig del av å oppdage sin seksualitet at man greier å knipe seg til orgasme ene og alene ved hjelp av kniping? Hvis dette var så utbredt og vanlig, så tror jeg ikke så mange kvinner hadde hatt problemer med å få orgasme.

• Liker 1
Gjest Steganoz69
Skrevet (endret)

Ja huff det er så pinlig at jeg lissm dør på meg litt! :ironi:

Har aldri trengt å knipe før etter jeg fikk barn, så nei der har jeg ikke supermye erfaring.

Når har jeg forresten sakt at jeg er seksuelt erfaren??

Hei HunterLady.

Ikke bry deg om nedlatende kommentarer. Mange er glade for det du delte med kniping. Noen må jo bare ha noe dumt å si. Det forteller mer om dem.

Forøvrigt: Ha en strålende dag alle sammen og knip på.

:goodbye:

Jeg har ikke blitt utstyrt med vagina, så jeg får finne på noe annet.

Endret av Steganoz69
Skrevet

Bra. Det var godt svart. Dessuten var det flere som var glade for de du delte.

Godt svart fordi...?

Gjest Steganoz69
Skrevet

Godt svart fordi...?

Mitt kommentar ble litt feil. Har forandret mitt innlegg. Prøv om du forstår min respons bedre nå.

Skrevet

Det er tydlig at mange kvinner enda ikke aner noe om dette, så jeg synes det er kjempefint at HunterLady tar ansvar.

• Liker 3
Gjest undrast
Skrevet

Hvorfor så nedlatende? Hvorfor "disse" andre menneskers nye opplevelser av egen kropp og nytelse? Hvorfor gjøre folks glede til noe mindreverdig? Hvorfor gjøre terskelen for å spørre om råd og komme med råd og tips her inne så høy at folk kanskje ikke tør å skrive noe her?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor så nedlatende? Hvorfor "disse" andre menneskers nye opplevelser av egen kropp og nytelse? Hvorfor gjøre folks glede til noe mindreverdig? Hvorfor gjøre terskelen for å spørre om råd og komme med råd og tips her inne så høy at folk kanskje ikke tør å skrive noe her?

TS er ikke noen engel sel, i nettopp den sammenhengen... Hun vet hva hun står overfor når hun poster her, siden hun er en aktiv bruker. At hun blir sår over å få en opplysning om at andre faktisk vet dette fra før, er ikke noe jeg tar høytidelig.

Skrevet

Jordmødre og fastleger maser alltid om dette med kniping til den som har født...

Skrevet

Kvinneguiden består jo av 99% småpinlige saker og ting - det er jo derfor slike forum eksisterer, dette var jo av de mindre pinlige innleggene. Jeg har forøvrig gjort det samme på jobb og på buss:)

Gjest HunterLady
Skrevet

TS er ikke noen engel sel, i nettopp den sammenhengen... Hun vet hva hun står overfor når hun poster her, siden hun er en aktiv bruker. At hun blir sår over å få en opplysning om at andre faktisk vet dette fra før, er ikke noe jeg tar høytidelig.

Du har helt rett, jeg er ikke noen sel av en engel. Seler er mye søtere enn meg! Hoho!

Jeg blir forresten ikke sår av dette. Er helt andre ting som må til for å gjøre meg sår!

Tog du an'?

• Liker 1
Gjest undrast
Skrevet

Hvorfor skal man forvente å bli "disset" når man er her inne, skal man forvente å få nedlatende svar fordi man er aktiv bruker? Hvordan svarer du de som ikke er aktive brukere?

Hunterlady ble ikke sår så vidt jeg vet, står nok for en støyt hun. Jeg for min del skjønner ikke gleden med å være nedlatende mot brukere uansett hvor aktive de er.

Skrevet

Du har helt rett, jeg er ikke noen sel av en engel. Seler er mye søtere enn meg! Hoho!

Jeg blir forresten ikke sår av dette. Er helt andre ting som må til for å gjøre meg sår!

Tog du an'?

Det var da heller ikke min hensikt å ramme deg og gjøre deg sår, men kun å legge igjen min kommentar. Det virker som du tålte det greit, så jeg ser ikke problemet.

Knip pivei du og kos den med det. Jeg ville bare si at du har faktisk ikke funnet opp kruttet på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...