Gå til innhold

Knip, jenter, kniiiiiiiiip!

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Okey, jeg skal innrømme at jeg ikke har vært den mest drevne kniperen. Men har knepet litt nå og da, men aldri gidda å holde på så lenge.

Men i det siste har jeg tatt det på alvor, fordi det tross alt er veldig viktig, og etter en del tråder her inne hvor noen kniper seg til orgasme, så tenkte jeg at dette måtte jeg bare teste ut!

OH MY GOD!!!

Igår skjedde det underverker nedentil som følge av knipinga.

For å si det sånn, så kan jeg aldri knipe når jeg er ute i offentlighet. Himmelsk var det! :)

Så alle kvinner; KNIIIIIIIIIIIIIIIP!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror at jeg kjøper meg en pakke kjeks og koser meg med den heller.

• Liker 3
Skrevet

kniper for harde livet!

• Liker 1
Skrevet

Kniper for harde livet jeg også!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg ikke er den mest iherdige leseren på seksualitetforumet har dette gått meg hus forbi. Hva skjedde? Knep du deg til orgasme? Knep du under penetrering?

Skrevet

Bra noen tok det jeg skrev alvorlig og fikk valuta for det ;-) Keep it up!

AnonymBruker
Skrevet

Bra noen tok det jeg skrev alvorlig og fikk valuta for det ;-) Keep it up!

Hvor finner jeg den tråden? :sjenert:

Skrevet

Den ligger her på seksualitet forumet, sex etter fødselen heter den.

Skrevet

Haha bra det funker for flere :D

Skrevet

Så at den tråden var en gjest som kalte seg dådyr. Det var forøvrig ikke meg. Ser også at den tråden er saftig ryddet. Ble en vanvittig diskusjon der. Men knipeøvelser gjør underverker.... Selv om du ikke har født!

Gjest HunterLady
Skrevet

Siden jeg ikke er den mest iherdige leseren på seksualitetforumet har dette gått meg hus forbi. Hva skjedde? Knep du deg til orgasme? Knep du under penetrering?

Knep uten noen slags form for penetrering. :) Var litt tungt, men samtidig fantastisk! :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Tror at jeg kjøper meg en pakke kjeks og koser meg med den heller.

Noen blir feit, mens andre får orgasmer.. Heldigvis er jeg sistnevnte! ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Knep uten noen slags form for penetrering. :) Var litt tungt, men samtidig fantastisk! :)

Hm, dette må testes ut :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Åh, men hvordan? Her sitter jeg forran dataen og kniper, kjenner det strammer godt nedentil, har gode muskler, og det murrer, men hvor lenge skal jeg holde på før det smeller i orgasme? :fnise:

Skrevet

Kan bare støtte den! :gjeiper:

Det er ikke bare bedre for oss gutta, det kan gjøre underverker for begge!

Gjest HunterLady
Skrevet

Åh, men hvordan? Her sitter jeg forran dataen og kniper, kjenner det strammer godt nedentil, har gode muskler, og det murrer, men hvor lenge skal jeg holde på før det smeller i orgasme? :fnise:

Jeg klarte det ikke når jeg satt. Jeg måtte ligge som når man føder, haha. Den klassiske stillinga der du ligger eller sitter halvveis, men knærne opp og skilt fra hverandre. Du strammer rompa først og kjenner at det går videre til vagina.

Nå skal det vel sies at det er ikke alle som har lett for å oppnå vaginale orgasmer, så da kan det vel også bli litt hardt å oppnå knipeorgasme uten klitoris stimuli. Det kan hjelpe å ha på en hard dongeribukse, hvor sømmen i skrittet av og til streifer borti klitten. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarte det ikke når jeg satt. Jeg måtte ligge som når man føder, haha. Den klassiske stillinga der du ligger eller sitter halvveis, men knærne opp og skilt fra hverandre. Du strammer rompa først og kjenner at det går videre til vagina.

Nå skal det vel sies at det er ikke alle som har lett for å oppnå vaginale orgasmer, så da kan det vel også bli litt hardt å oppnå knipeorgasme uten klitoris stimuli. Det kan hjelpe å ha på en hard dongeribukse, hvor sømmen i skrittet av og til streifer borti klitten. ;)

Eg må ligge på magen for å få det til :P

Skrevet

Ja jøss, dette må prøves! :tongue:

• 5 uker senere...
Gjest Steganoz69
Skrevet

Okey, jeg skal innrømme at jeg ikke har vært den mest drevne kniperen. Men har knepet litt nå og da, men aldri gidda å holde på så lenge.

Men i det siste har jeg tatt det på alvor, fordi det tross alt er veldig viktig, og etter en del tråder her inne hvor noen kniper seg til orgasme, så tenkte jeg at dette måtte jeg bare teste ut!

OH MY GOD!!!

Igår skjedde det underverker nedentil som følge av knipinga.

For å si det sånn, så kan jeg aldri knipe når jeg er ute i offentlighet. Himmelsk var det! :)

Så alle kvinner; KNIIIIIIIIIIIIIIIP!

Høres deilg ut dette. Synd jeg ikke har en sånn våt og deilg innretning nedentil som du har. :-(

AnonymBruker
Skrevet

Det får jeg til bare i halvsøvne, av en eller annen grunn...

Da greier jeg til gjengjeld fint å få multiorgasmer.

Kanskje fordi jeg slapper ordentlig av da...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...