Gå til innhold

Ostepop i Storbritannia?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Studere i Storbritannia og har såå lyst på ostepop, men finner det ikke i butikkene.

Fåes det kjøpt i UK? Og hva er det britiske tilsvarende produktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de har ostepop her. Det engelske navnet er cheezedoodles. Du finner det sikkert på store supermarked som f.eks ASDA. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja de har ostepop her. Det engelske navnet er cheezedoodles. Du finner det sikkert på store supermarked som f.eks ASDA. :)

Der jeg bor nå har de bare Tesco. Vet du om det finnes der også? For i så fall skal jeg gomle i dag.

Skrevet

Får håpe at du finner det, ts! :)

I min lille smaksverden er dette et så motbydelig produkt at jeg ikke kaller det for snop...eller godteri; jeg kaller det "vondteri" og det lukter som vellagret kvalitets-tåfis i sommervarme joggesko! ;)

Skrevet

De har masse cheese doodles og lignende i UK, men de smaker langt fra så godt som norsk ostepop! Så du finner det sikkert, men skru ned forventningene :-D

AnonymBruker
Skrevet

Ts.

Kjøpte to ulike poser 'ostepop'. Tesco cheese puffs og Wotsis?. De gikk sånn til nød, men de blir ikke kjøpt igjen. Briter vet ikke hva godt godeteri er, jeg kan skrive sider om dynking av potetgull i eddik... Det er så fæl smak.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg stemmer på Wotsits! Men personlig elsker jeg Quavers - Det er ikke akkurat ostepop (jeg hater ostepop) men det er puffede "flak" med ostesmak, anbefales! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...