Gå til innhold

Gave til ei venninne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som skal flytte til utlandet. Til helgen skal hun ha en liten fest som avslutning før hun flytter. Jeg har lyst til å kjøpe en liten gave til henne. Evt. noe hun trenger mens hun bor der. Men jeg vet ikke helt hva...

Tips? Forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Naenia
Skrevet

Om dere har vært venner lenge kan du jo få laget en fotobok med minner? :)

Skrevet

Om dere har vært venner lenge kan du jo få laget en fotobok med minner? :)

Takk for tipset! Det fikk hun til bursdagen sin i fjor!

AnonymBruker
Skrevet

Noe norskt noe, som hun liker. Sjokolade feks. Ostehøvel? Binders(norsk oppfinnelse;) )? Eller en teit film om norge fra den lokale turistsjappa som hun kan se på når hun savner norge...

Kommer litt an på hva slags venn dette er...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slenger meg på AB over her, ostehøvel! Jeg bor utenlands og savner en ostehøvel! Det blir bare ikke det samme å skjære ost med kniv. :D

Ellers tenker jeg en eller annen norsk film (en serie med hennes yndlingskomiker kanskje?). Sånt er kjekt å se om man lengter hjem.

Skrevet

Noen flere forslag?

Skrevet

Jeg lagde et lite collage med bilde av oss, og skrev ting rundt som var minner for oss. Sanger, serier, den fantastisk gode drinken vi aldri husket navnet på, interne fraser etc...:) Da ble det er ramme som var lett å pakke og ha fremme.

Ellers lagde jeg en pakke med tomatsuppe, solbærtoddy, melkesjokolade, ostehøvel, en flaske solo og litt annet min venninne nok ikke fikk tak i i utlandet. Kanskje har hun en favorittdip fra Maarud? En saus fra Toro hun er veldig glad i? Bind sløyfe rundt posene, så blir det koselig!:)

Gjest Heloise
Skrevet

Noe norskt noe, som hun liker. Sjokolade feks. Ostehøvel? Binders(norsk oppfinnelse;) )? Eller en teit film om norge fra den lokale turistsjappa som hun kan se på når hun savner norge...

Kommer litt an på hva slags venn dette er...

Bindersen er ikke norsk, forresten.

Jeg gav svigerfamilien min en fancy ostehøvel, kokebok med tradisjonell norsk mat og en brunost :fnise: Det ble en stor hit! Men de er no ikke norske så det blir litt annerledes. Men jeg stemmer også for ostehøvel om hun ikke tar det med seg :)

AnonymBruker
Skrevet

stemmer for en slik norsk-kurv dekket av pynt :) med ting man ikke får taki, i utlandet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...