Gå til innhold

Naturlig store bryster

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

10'er! Det sies at jeg har alle jenters drømmeutseendet :) Fra topp til tå.

Jeg er en jente som er ganske slank av natur, men jeg har store pupper (genetisk). Nå har jeg begynt å trene, ikke for å gå ned i vekt, men for å stramme litt opp. Problemet er egentlig at jeg er redd for at puppene skal henge etterhvert eller at de blir mindre. Er det noen som har peiling, har erfaring eller vet noe rundt dette? Evt. hva slags sports bh'er man bør bruke? Er det best om puppepartiet er mest mulig stramt under trening? Jeg opplever at de humper opp og ned når jeg løper på mølla, og det bekymrer meg. Vil ikke få hengepupper eller miste de!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest
Skrevet

Jeg er en jente som er ganske slank av natur, men jeg har store pupper (genetisk). Nå har jeg begynt å trene, ikke for å gå ned i vekt, men for å stramme litt opp. Problemet er egentlig at jeg er redd for at puppene skal henge etterhvert eller at de blir mindre. Er det noen som har peiling, har erfaring eller vet noe rundt dette? Evt. hva slags sports bh'er man bør bruke? Er det best om puppepartiet er mest mulig stramt under trening? Jeg opplever at de humper opp og ned når jeg løper på mølla, og det bekymrer meg. Vil ikke få hengepupper eller miste de!

Du vil dessverre få hengebyste etterhvert som du blir eldre akkurat som alle andre... Synd men sant.

Ellers tror jeg du vet det du trenger å vite om bryster. BH til trim må være stødig og fast. Strekkes bindevevet sagger puppene, og slanker man seg blir puppene mindre i omfang.

Med andre ord ikke noe ny info til deg.

BH merker skal jeg ikke uttale meg om siden jeg ikke vil reklamere for noen spesielle merker. Men jeg kan gi det enkle råd at spretter brystene når du hopper i prøverommet er BH'n ikke god nok til å jogge med.

Skrevet

Du MÅ investere i en skikkelig sportsbh, eller vil du garantert få hengepupper og vondt i ryggen. Jeg vil anbefale denne http://shockabsorber.timarco.no/?ref=adwgoogleno&gclid=CPyriOWhzqcCFQGEDgodK3XhEQ

Er det én ting du absolutt skal legge penger i når det gjelder trening så er det god bh og gode løpesko.

Slanker du deg veldig, vil du oppleve at kroppen mister fett, og dette vil også virke inn på brystene.

Men brystene blir ikke automatisk mindre ved trening. Trener du for formens skyld og ikke for å slanke deg, kompenserer du rett og slett ved å spise mer, slik at vekta holder seg stabil. Da vil brystene forbli i den normale størrelsen.

Derfor bør du sørge for å spise riktig mat etter trening, helst noe som inneholder proteiner (en vanlig middag med fisk, kjøtt eller kylling, for eksempel) innen det har gått to timer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også veldig slank jente, med genetisk store pupper. Alltid vært veldig fysisk aktiv, men jeg har brukt sportsbh siden tenårene. Har ikke hengebryst etter 16 år i trening og fysisk aktivitet. En god bh lar ikke puppene dine sprette når du hopper, en god bh strammer brystene dine sammen. En god bh SKAL være så stram som mulig, det skal ikke være rom for noe sprett og kast her. Puppene skal ligge godt, du skal ikke kjenne at de vugger. Jeg har veldig god erfaring med NIKE sine bh'er, men jeg må ha i SMALL der selv om jeg har en D i normale bh'er. Den er meget stram på meg, og holder brystene mine svært godt. Har også veldig god erfaring med Swegmarks sine bh'er som du blant annet får på Lindex.

Prøv i prøverommet, kast på deg, hopp opp og ned, len deg helt ned i bakken med hodet omtrent, se hva som støtter deg best opp. Lykke til!

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

jeg var innom 3 butikker i går for å teste ut sports bh'er, og ingen av de holdt puppene HELT fast, ikke i nærheten engang.. og jeg tør ikke å kjøpe sportsbh på nett uten å teste de først altså. hvor har dere kjøpt deres bher?

Skrevet

jeg var innom 3 butikker i går for å teste ut sports bh'er, og ingen av de holdt puppene HELT fast, ikke i nærheten engang.. og jeg tør ikke å kjøpe sportsbh på nett uten å teste de først altså. hvor har dere kjøpt deres bher?

Shock Absorber Run i riktig størrelse holder brystene HELT fast. Ikke alle sports-bher er like gode, men er du sikker på at du hadde riktig størrelse? Den skal kjennes veldig stram når du har den på.

Hvis du vet BH-størrelsen din oppgir du den til nettforhandleren når du bestiller. Sørg også for at du får bytte hvis størrelsen er feil, eller gjør avtale om at du skal få pengene tilbake.

Sjekk også om du finner forhandlere som kan bestille den. Spør aktivt. Den finnes bl. a. hos Løplabbet.

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men Change har veldig gode sportsbher!!

AnonymBruker
Skrevet

Gravitasjonskreftene er ikke å unngå!

Skrevet

Jeg har (korrekt målt hos LaLina i Oslo) bh-str 65G, og bruker Shock-Absorber. Har 3 forskjellige BH'er fra dette merket, og de er fantastiske! Veldig viktig at du bruker riktig str, men hvis du gjør det er jeg rimlig sikker på at S-A vil holde puppene dine på plass. :)

Det gjelder forøvrig i hverdagen også, en BH i riktig str gir store pupper den støtten de trenger. Selv har jeg ikke hengepupper, og jeg trener 3-4 ganger i uka, mye hopp og sprett. :)

Alt for mange bruker feil str på BH'en fordi butikker som H&M har elendig utvalg i størrelser der omkretsen under puppene er liten mens puppene er (relativt) store. Særlig hvis du er slank med store pupper er det veldig sannsynlig at du har feil str. Gå til en skikkelig undertøysbutikk og bli målt, deretter kan du jo evt kjøpe BH på nett for å spare litt penger.

http://www.bravissimo.com/

Denne siden er kjempefin f.eks, og har både vanlige og sportsBH'er. :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg har målt meg ordentlig, og jeg har 65 D, men i og med at 65 ikke produseres blir str 70 D. gikk å kjøpte meg ny bh med en gang for å si det sånn etter å ha gått med 75 B hele livet... men puppene mine er likevel faste og runde, så jeg har vel vært heldig. fant en fantastisk sports bh til slutt! tusen takk for hjelpen dere! :)

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har str 80 I, bruker vanlig bh innenfor sportsbh, det er det eneste jeg synes gir god støtte..

AnonymBruker
Skrevet

Shockabsorber er et must! Jeg bruker 70-H/J, og da er det ikke noe jeg har prøvd som er i nærheten en gang! Det er verdt de 600 kronene!

AnonymBruker
Skrevet

jeg har målt meg ordentlig, og jeg har 65 D, men i og med at 65 ikke produseres blir str 70 D. gikk å kjøpte meg ny bh med en gang for å si det sånn etter å ha gått med 75 B hele livet... men puppene mine er likevel faste og runde, så jeg har vel vært heldig. fant en fantastisk sports bh til slutt! tusen takk for hjelpen dere! :)

65 ikke produseres??

Tips: www.lace.dk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...