Gå til innhold

Burde noen reagere?

Fremhevede innlegg

Gjest Drittlei av deg.
Skrevet

Skrivestilen ligner til forveksling skrivestilen i tråden "Ringe til barnevernet?"

Det var det også en nabo som syntes at nabofamilien/nabodama var litt rar/sa mye rart.

Også denne naboen var alene med mange unger.Naboen visste mye om mora fordi hun var så snakkesalig.

I denne tråden er det den sosialt underutviklede eldstedattera som er den snakkesalige.

Ser utsom om ts liker å spamme ned KG med skoleoppgaver.Vi venter spent på neste case.

Videoannonse
Annonse
Gjest Drittlei av deg.
Skrevet

Skrivestilen ligner til forveksling skrivestilen i tråden "Ringe til barnevernet?"

Det var det også en nabo som syntes at nabofamilien/nabodama var litt rar/sa mye rart.

Også denne naboen var alene med mange unger.Naboen visste mye om mora fordi hun var så snakkesalig.

I denne tråden er det den sosialt underutviklede eldstedattera som er den snakkesalige.

Ser utsom om ts liker å spamme ned KG med skoleoppgaver.Vi venter spent på neste case.

Glemte at åpningsinnleggene har visse likheter: "Ringe til barnevernet?" - "Burde noen reagere?"

Gjest Drittlei av deg.
Skrevet

Ja, man er kansje rar om man ikke jobber? Hele fam. rar?

Ja, det er best å holde seg innenfor a-4 formatet, slik at naboer ikke reagerer.

Mor har ME eller noe lignende. Uff, så ille for deg da, at du ikke får sjekket diagnosen hos hennes lege.

Datter står opp, og vekker de andre om morgenen. Hvorfor sover ikke du hjemme? Eller står du å gkor inn vinduene deres?

Eller står du på kjøkkenet da hun smører matpakken?

Mor kaster ut far...Kansje de valgte å gå fra hverandre?

Så fantastisk at mor har komt seg ut av huset da, på jakt etter billig mat på Kiwi, den ordningen skulle jeg gjerne tatt meg tid til. Fantastisk måte å spare på.

Datter flytter tilbake etter flere år. Og du stiller diagnosen "mangel på voksenkontakt".

Nei, du er ikke prippen, men sykelig opptatt av andre. Trur du skal få stilt en diagnose på deg selv, før du finner andre mennesker som rare. Du er virkelig rar

Hun er ferdig med å glo inn i vinduene hos mora som har fire barn med fire forskjellige utenlandske menn.Da er det helt naturlig at hun finner seg en ny hobby i den rare firebarnsfamilien som saumfarer Kiwibutikkene etter utgåtte matvarer.

Skrevet

Det er synd at enkelte synes denne familien er så rar at de mener hele historien er oppdiktiet, jeg vil selvfølgelig ikke fortelle hvordan relasjon jeg har til dem for jeg ønsker ikke at de andre i nabolaget eller dem skal kjenne meg igjen ved å lese dette. Til dere som tror jeg titter i vinduer så trengs ikke det når man er invitert inn...

Jeg vet ingenting om barn med flere fedre, det er ikke snakk om dette her men en mor med fire barn og jeg blir både sint og lei meg når jeg ser hvor ille det har gått med datteren. Sint på meg selv fordi jeg ikke forsøkte å gripe inn for lenge siden.

Til deg som er så drittlei av meg: Du burde være mer forsiktig i fremtiden, det finnes ingenting her i verden så usannsynelig som sannheten.

Gjest Drittlei av deg.
Skrevet

Det er synd at enkelte synes denne familien er så rar at de mener hele historien er oppdiktiet, jeg vil selvfølgelig ikke fortelle hvordan relasjon jeg har til dem for jeg ønsker ikke at de andre i nabolaget eller dem skal kjenne meg igjen ved å lese dette. Til dere som tror jeg titter i vinduer så trengs ikke det når man er invitert inn...

Jeg vet ingenting om barn med flere fedre, det er ikke snakk om dette her men en mor med fire barn og jeg blir både sint og lei meg når jeg ser hvor ille det har gått med datteren. Sint på meg selv fordi jeg ikke forsøkte å gripe inn for lenge siden.

Til deg som er så drittlei av meg: Du burde være mer forsiktig i fremtiden, det finnes ingenting her i verden så usannsynelig som sannheten.

Det er ikke familien vi synes er så rar. Vi synes du er rar som er så intenst engasjert at du foretar en lang analyse av dem.Har du vært i familiens kjøleskap? Saumfart alle matvarer sånn at du er sikker på at alt er utgåtte varer ifra Kiwi? Du er enten en ekkel nabo,en som skriver case eller kanskje begge deler...Uansett: God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...