Gå til innhold

kvinner foretrekker en litt tykk penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei, etter å ha lest mange penis tråder her inne, så har jeg forstått det som at mange kvinner like litt tykkelse på penis; sånn 14-15cm i omkrets?

Hvis det er tilfelle, burde ikke da snittet ligget mere rundt der etter mange tusen år med seleksjon, siden det er det kvinner foretrekker? En tykkere penis gjør det jo visst nok lettere å gi en kvinne vaginal orgasme og det gjør det jo også lettere for menn å komme, hvis dama er veldig våt!? Hva er årsaken til at snittet ligger på 12-13 cm og ikke på 14-15?(ok, vet jeg spørr litt dumt nå)

Men siden snittet ligger på 12-13cm i omkrets, kanskje det er litt "bevis" på at dette faktisk er det mange kvinner foretrekker og har foretrukket igjennom mange tusen år?

Kanskje litt merkelig spørsmål, men det er jo verdt en tanke i hvertfall?:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kunne man nå enda lagt inn en bestilling så...

Skrevet

Fordi vi har evolvert utifra dyriske innstinkter. Og vår sleksjon av partnere har et mye større spekter enn bare nytelse under sex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er fordi jenter faktisk ikke har snøring på hva en omkrets på 14-15 cm egentlig betyr.

• Liker 1
Skrevet

Fordi vi i de siste tusen årene har dekket til stellet til menn og gitt bort kvinner i fine ordninger for allianser.

Ikke før på sytti-tallet ble det vanlig å sjekke hvordan man faktisk passet sammen fysisk før man giftet seg.

Gjest Katten.
Skrevet

Forresten så er det vanskeligere for en gutt å komme om hun er veldig våt. Mindre friksjon vettu :D

AnonymBruker
Skrevet

Fordi seleksjonen i realiteten kun har pågått ett par generasjoner

Man skal ikke lenger tilbake enn 60-tallet før det var helt vanlig å gifte seg før man hadde sex. Altså hadde man i realiteten aldri noen seleksjon, hverken av penisstørrelse, vaginastørrelse, e.l.

Skrevet

Det er en grunn til at snittet er som det er. Det skal passe til de fleste kvinner. At noen kvinner ønsker seg større forandrer ikke det faktum at størrelsene er skapt for å passe hverandre. En gorillahunns skjede er liten i forhold til en kvinnes, nettopp for å passe gorillahannene, som igjen er langt mindre enn menneskehannen.

AnonymBruker
Skrevet

Mange liker nok 14-15 cm i omkrets, men de fleste foretrekker rundt 12 cm. Det er jo da naturlig at snittet ligger der de fleste foretrekker.

Jenta/dama sin vagina spiller også en rolle. Stor vagine trenger stor penis, liten vagina trenger liten penis...

Gjest Raindrops
Skrevet

Mulig at jeg er litt dum, men er det virkelig så utrolig stor forskjell når vi bare snakker om et par cm? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Sier det igjen jeg: "kvinner" er ikke en stor gruppe mennesker som liker og misliker akkurat det samme. Noen liker en ting og andre noe annet, ts. Alt er helt ok.

Gjest fiskebolla
Skrevet

Hva er årsaken til at snittet ligger på 12-13 cm og ikke på 14-15?

Siden kvinner foretrekker tykke peniser stiger gjennomsnittstykkelsen hele tiden.

For tusenvis av år siden var snittet antageligvis rundt 8-10 cm, men siden kvinner foretrekker tykke peniser har snittet nå steget til 12-13 cm. Evolusjon er en meget treg prosess og den stopper aldri. Derfor har nok snittet steget til 14-15 cm om noen århundre.

Mennesker er det pattedyret med størst penis i forhold til kroppen, og den kommer nok til å forsette å stige med alle de kravstore hunnkjønnene på denne klode. :)

Skrevet

Siden kvinner foretrekker tykke peniser stiger gjennomsnittstykkelsen hele tiden.

For tusenvis av år siden var snittet antageligvis rundt 8-10 cm, men siden kvinner foretrekker tykke peniser har snittet nå steget til 12-13 cm. Evolusjon er en meget treg prosess og den stopper aldri. Derfor har nok snittet steget til 14-15 cm om noen århundre.

Mennesker er det pattedyret med størst penis i forhold til kroppen, og den kommer nok til å forsette å stige med alle de kravstore hunnkjønnene på denne klode. :)

Kilde på det at den var 8-10 før, og at den fortsetter å øke.

Skrevet

Mulig at jeg er litt dum, men er det virkelig så utrolig stor forskjell når vi bare snakker om et par cm? :sjenert:

Veldig stor forskjell faktisk.

En doctor greve's intimvask er 15.2-15.3 cm i omkrets

Gilette barberingsgel(oransj farge): 16.0 i omkrets.

Kjenn på forskjellen og på litt mindre enn 1 cm, så forstår du hvor mye det har å si.

-UYN-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...