Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg håper virkelig noen her som forbarmer seg over meg og hjelper meg med å finne denne sangen.

Jeg husker den gikk på nrk1 for mange år siden, som musikkvideo? Det var en dame og en mann som sang den sangen sammen, men jeg husker ikke om det var hele sangen eller deler av den.. Jeg husker også at i refrenget og på slutten ble det gjentatt "....I love you". Kan det være "I just want to say that I love you"?

I musikkvideoen husker jeg såvidt at det var et par som var sinte på hverandre og blant annet en seng som knakk sammen. Men jeg er veldig usikker på dette.

Jeg kan ikke finne den, men vil gjerne det! Alle tips mottas med takk :jepp:

edit: skrivefeil

Endret av crispy
Videoannonse
Annonse
Gjest Mynona83
Skrevet

Du håper noen ikke forbarmer seg over deg og hjelper deg?

Skrevet

Du håper noen ikke forbarmer seg over deg og hjelper deg?

:skratte: Uff, jeg aner ikke hvordan jeg fikk skrevet det, men jeg mener selvsagt ikke "ikke".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk assosiasjoner til Robbie Williams/Nicole Kidman-versjonen av "Something stupid"...

Skrevet

Jeg fikk assosiasjoner til Robbie Williams/Nicole Kidman-versjonen av "Something stupid"...

:pls: JA! :hug: Det er DEN :strix:

Tusen takk! Der var nattesøvnen reddet :fnise:

Gjest Mynona83
Skrevet (endret)

:skratte: Uff, jeg aner ikke hvordan jeg fikk skrevet det, men jeg mener selvsagt ikke "ikke".

:fnise:

Men hvilken musikksjanger er det? Er den noen år gammel, eller 90-tallet gammel? mann eller kvinne som synger?

Edit: da var det visst løst!

Endret av Mynona83
Skrevet

:fnise:

Men hvilken musikksjanger er det? Er den noen år gammel, eller 90-tallet gammel? mann eller kvinne som synger?

Edit: da var det visst løst!

Tusen takk for hjelpen :fnise: Nå har jeg rett og slett mishandlet "spill av igjen" knappen :fnise: Jeg har savnet denne sangen og den skal definitivt lastes ned!

AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig, crispy - glad jeg kunne hjelpe :)

Skrevet

Bare hyggelig, crispy - glad jeg kunne hjelpe :)

:hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...