crispy Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jeg håper virkelig noen her som forbarmer seg over meg og hjelper meg med å finne denne sangen. Jeg husker den gikk på nrk1 for mange år siden, som musikkvideo? Det var en dame og en mann som sang den sangen sammen, men jeg husker ikke om det var hele sangen eller deler av den.. Jeg husker også at i refrenget og på slutten ble det gjentatt "....I love you". Kan det være "I just want to say that I love you"? I musikkvideoen husker jeg såvidt at det var et par som var sinte på hverandre og blant annet en seng som knakk sammen. Men jeg er veldig usikker på dette. Jeg kan ikke finne den, men vil gjerne det! Alle tips mottas med takk edit: skrivefeil Endret 13. mars 2011 av crispy
Gjest Mynona83 Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Du håper noen ikke forbarmer seg over deg og hjelper deg?
crispy Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2011 Du håper noen ikke forbarmer seg over deg og hjelper deg? Uff, jeg aner ikke hvordan jeg fikk skrevet det, men jeg mener selvsagt ikke "ikke".
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Jeg fikk assosiasjoner til Robbie Williams/Nicole Kidman-versjonen av "Something stupid"...
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Altså http://www.youtube.com/watch?v=4nmz6RX9gUQ
crispy Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2011 Jeg fikk assosiasjoner til Robbie Williams/Nicole Kidman-versjonen av "Something stupid"... JA! Det er DEN Tusen takk! Der var nattesøvnen reddet
Gjest Mynona83 Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Uff, jeg aner ikke hvordan jeg fikk skrevet det, men jeg mener selvsagt ikke "ikke". Men hvilken musikksjanger er det? Er den noen år gammel, eller 90-tallet gammel? mann eller kvinne som synger? Edit: da var det visst løst! Endret 13. mars 2011 av Mynona83
crispy Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2011 Men hvilken musikksjanger er det? Er den noen år gammel, eller 90-tallet gammel? mann eller kvinne som synger? Edit: da var det visst løst! Tusen takk for hjelpen Nå har jeg rett og slett mishandlet "spill av igjen" knappen Jeg har savnet denne sangen og den skal definitivt lastes ned!
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Bare hyggelig, crispy - glad jeg kunne hjelpe
crispy Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2011 Bare hyggelig, crispy - glad jeg kunne hjelpe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå