Marimma Skrevet 16. mars 2011 #41 Skrevet 16. mars 2011 Har en langhåret katt som sover med meg hver natt, i tillegg til å sove der når det passer henne selv. Bytter sengetøy en gang i uka
Fluffe Skrevet 16. mars 2011 #42 Skrevet 16. mars 2011 Skifter på sengene hver søndag jeg. Det passer bra for eurasiern har det med å komme oppi senga og få raptus på fridager, når ingen har kommet ned og vekket han som vi pleier. Minsten kommer seg ikke opp trappa, men jeg går som regel og henter han. Syns det er verre med pusekatter, de vet man liksom ikke hvor har vært. Museånde og fjær i pelsen oppi dyna mi syns jeg er litt ekkelt. For ikke å snakke om å våkne med 3 katter i senga når man bare har én sjøl. Jeg lo godt når jeg leste den settningen. Ser det for meg.
la Flaca Skrevet 16. mars 2011 #43 Skrevet 16. mars 2011 Jeg lo godt når jeg leste den settningen. Ser det for meg. Ja, ikke sant. Det er sjarmen med kattedør. :gjeiper:
Gjest Consensio Skrevet 16. mars 2011 #44 Skrevet 16. mars 2011 Selv sover vi med den ene hunden i sengen, og kjenner flere som gjør det? er det helt utenkelig for dere og ha en hund på soverommet, spesielt om man har små barn? hva mener dere om dette, isåfåll hvor offte bør sengetøyet skifftes om du har hund i sengen? og hvor offte skiffter du sengetøy om det er bare du som ligger i sengen? Ikke helt utenkelig, men ingen av mine hunder får ligge i senga til vanlig. Tispa mi gjorde det nå i en uke fordi hun var nyoperert og bare pep ellers, men nå ligger hun på stua igjen siden hun er frisk. Når hun lå i senga så skiftet jeg hver eneste dag. Når det bare er meg og min mann, så skifter jeg 1 gang pr uke. Nei, jeg orker ikke å ligge i en seng fullt av pels. Om sommeren er sjansen stor for at hunden drar med seg flått inn også, og om de er så små at man ikke klarer å se dem når man sjekker hunden så er bare tanken på at det ligger flått i senga så avskrekkende at jeg ikke hadde klart å ligge der selv. Og med tanke på alt mulig annet rart som følger med i pelsen. Og for å ikke glemme tisper når de har løpetid...eller hannbikkjer året rundt!! Yuk, de har jo en tendens til å dryppe litt fra penisen. Nei Jeg vil ikke ha dyr i min seng, om de ikke er veldig syke og trenger stell og det ikke finnes mulighet for å legge seg på stua med dem eller noe.
Gjest Calexica Skrevet 16. mars 2011 #45 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har hunden min i senga hver natt. Synes det er koselig. Han legger seg på gulvet hvis han blir for varm eller får for dårlig plass. Jeg skifter på senga hver 14. dag, som jeg gjorde før vi fikk hunden. Han er en dvergschnauzer så han røyter minimalt.
Sofiemor Skrevet 17. mars 2011 #46 Skrevet 17. mars 2011 Selv sover vi med den ene hunden i sengen, og kjenner flere som gjør det? er det helt utenkelig for dere og ha en hund på soverommet, spesielt om man har små barn? hva mener dere om dette, isåfåll hvor offte bør sengetøyet skifftes om du har hund i sengen? og hvor offte skiffter du sengetøy om det er bare du som ligger i sengen? Jeg haddde hund tidligere. Verdens søteste (selvsagt)flat coated retriever. Men uansett hvor søt den var, så fikk den aldri lov å ligge i sengen min. I alle sine 14 leveår, så sov hun i sin egen hundeseng i stuen. Jeg er utrolig glad i hunder, men syns ikke kjæledyr har noe i en seng å gjøre. Uhygienisk, og ikke minst ekkelt å ligge i en seng med en million hundehår.. Jeg skifter på sengen en gang i uken. Hehe, blir litt overrasket når jeg hører at andre skifter en gang i måneden 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #47 Skrevet 27. juli 2018 Mine vil bare opp i senga å bli der til jeg har sovna og vekker meg for da må de ut men mesteparten av tiden så ligger den ene ute i stua å sover og min elste ligger på gulvet ved siden av senga mi. Anonymkode: 594d6...67e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #48 Skrevet 27. juli 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Mine vil bare opp i senga å bli der til jeg har sovna og vekker meg for da må de ut men mesteparten av tiden så ligger den ene ute i stua å sover og min elste ligger på gulvet ved siden av senga mi. Anonymkode: 594d6...67e TRÅDEN ER 7 ÅR GAMMEL Anonymkode: 8ca65...2bf
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #49 Skrevet 27. juli 2018 Samsover med baby og hunden kommer og legger seg med oss når mannen går på jobb. Han legger som oftest på sengeteppe så legger hunden seg på det. Da kan jeg riste det når jeg rer sengen. Vi bader aldri hunden, det har aldri vært nødvendig. Korthåret rase men han er jo diger og tar halve senga. Her jeg bor finnes det heldigvis ikke flått, så det trenger jeg ikke tenke på. De gangene hunden kryper av teppet blir det jo hår i senga, men vi skifter på senga hver uke så det blir ikke så ille. Venninna mi hadde to slike store dråg når hun fikk baby, men de sov i sengen hele natten, dog i fotenden. Tror ikke jeg hadde klart det pga varmen. Anonymkode: d0e42...3b3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #50 Skrevet 27. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TRÅDEN ER 7 ÅR GAMMEL Anonymkode: 8ca65...2bf Veldig koselig tråd da 🙂 Anonymkode: d0e42...3b3 1
Diamant20 Skrevet 28. juli 2018 #51 Skrevet 28. juli 2018 På 28.7.2018 den 0.11, AnonymBruker skrev: TRÅDEN ER 7 ÅR GAMMEL Anonymkode: 8ca65...2bf Er det et problem for deg?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #52 Skrevet 15. august 2018 På 28.7.2018 den 0.13, AnonymBruker skrev: Samsover med baby og hunden kommer og legger seg med oss når mannen går på jobb. Han legger som oftest på sengeteppe så legger hunden seg på det. Da kan jeg riste det når jeg rer sengen. Vi bader aldri hunden, det har aldri vært nødvendig. Korthåret rase men han er jo diger og tar halve senga. Her jeg bor finnes det heldigvis ikke flått, så det trenger jeg ikke tenke på. De gangene hunden kryper av teppet blir det jo hår i senga, men vi skifter på senga hver uke så det blir ikke så ille. Venninna mi hadde to slike store dråg når hun fikk baby, men de sov i sengen hele natten, dog i fotenden. Tror ikke jeg hadde klart det pga varmen. Anonymkode: d0e42...3b3 Samsov venninna di med baby og hundene i senga? Sovner du igjen når hunden din kommer og legger seg sammen med dere? Og ligger babyen i senga eller i egen seng inntil? Anonymkode: db5fd...ef1
Sliten&kjørt52 Skrevet 4. april 2019 #54 Skrevet 4. april 2019 (endret) BIKKJER Bor på gulvet, -eller ute. SEFF ... Edit... Ved ¨Særlige behov¨ -Les DØENDE DYR, O.L. -Sover jeg på gulvet. a. Endret 4. april 2019 av Sliten&kjørt51 Tillegsinfo. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå