Gjest jente21 Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Hei. Jeg er en jente på 21 år som har planer om å gå ned i vekt ett par kilo. Jeg brukte å trene veldig mye før og drev på med idrett, men har nå sluttet siden jeg går på skole og det tar veldig mye av tiden min. Jeg går fremdeles turer innimellom, 3-4 dager i uka. Vekten min nå er 55-56 kg og jeg er 166 cm høy. Jeg mener ikke at jeg er lubben eller overvektig, men er heller ikke tilfreds med vekta mi, veide 50 kg før og var fornøyd med vekta mi da. Har lyst til å gå ned til 50gk igjen, uten å sulte meg. Men jeg er veldig usikker på hvor mye og hva jeg kan spise i løpet av en dag. Hadde satt pris på tips om kosthold og vekttap
9naah Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Hei. Jeg er en jente på 21 år som har planer om å gå ned i vekt ett par kilo. Jeg brukte å trene veldig mye før og drev på med idrett, men har nå sluttet siden jeg går på skole og det tar veldig mye av tiden min. Jeg går fremdeles turer innimellom, 3-4 dager i uka. Vekten min nå er 55-56 kg og jeg er 166 cm høy. Jeg mener ikke at jeg er lubben eller overvektig, men er heller ikke tilfreds med vekta mi, veide 50 kg før og var fornøyd med vekta mi da. Har lyst til å gå ned til 50gk igjen, uten å sulte meg. Men jeg er veldig usikker på hvor mye og hva jeg kan spise i løpet av en dag. Hadde satt pris på tips om kosthold og vekttap Spis like mye som du gjør nå, men bare bytt ut kostholdet med sunn mat. Om man sulter seg, vil man tilslutt sprekke, og få i seg mye unødvendig fett tipset mitt er å spise like mye som før, men bare sunn mat og trene like mye som du gjør nå.
PepsiMax Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Finn kalorifattig mat og la det være største delen av kostholdet ditt, og tren. Da går man fort og sundt ned i vekt =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå