Gå til innhold

invitert på tea

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle har vel en muslimsk nabo? man skulle tro det, etter alle innleggene vi har lest her tidligere.

Hvordan gikk det med deg? ble du invitert på tea?

det har vert reklame for denne dagen i lange tider,men jeg kjenner f..meg ikke noen som ble invitert.

Her hadde de muligheten til å bli kjent med naboen.

Ville tro dere hadde skrevet om det her inne om dere hadde vert på tea.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg kjenner f..meg ikke noen som ble invitert.

Her hadde de muligheten til å bli kjent med naboen.

Når inviterte du naboene dine sist, da?

Skrevet

Poenget var jo att en muslim skulle invitere en han`\hun ikke kjente til en kopp te....for å bli litt kjent , og senke fremmed frykt terskelen..sett reklame for dagen,ikke hørt noen blitt invitert jeg heller.

Gjest Heloise
Skrevet

Er det en spesiell dag eller bare et tilfeldig opplegg noen kan lage når det passer dem? Aldri hørt om "tea" annet enn måltidet de kaller tea i England.

Skrevet

Kanskje grunnen er at man vil ha hyggelige folk på besøk når man først inviterer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har (heldigvis) ingen muslimske naboer....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er en kampanje man må melde seg på uansett om man er muslim som vil invitere eller etnisk norsk som vil bli invitert. Jeg personlig synes kampanjen er bra og skulle gjerne meldt meg på om jeg hadde bodd mer sentralt i landet. Desverre frykter jeg at vi etniske nordmenn kommer dårligst ut etter endt kampanje for uansett om vi vil innse det eller ikke så er vi ikke så rent lite rasistiske i dette landet. Noe enkelte av svarene i denne tråden viser ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Poenget var jo att en muslim skulle invitere en han`\hun ikke kjente til en kopp te....for å bli litt kjent , og senke fremmed frykt terskelen..sett reklame for dagen,ikke hørt noen blitt invitert jeg heller.

Du må melde deg på :) Deretter vil muslimer i ditt nærområde få mailen din og du blir invitert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...