Brommeline Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Pappa ringte, bestemor nede i Sogn har fått enda et drypp.. et av sikkert 10-15 siste mnd. Nå ligger hun til sengs, er ikke tilstede lengre. Vi venter bare på at hun skal få slippe nå.... Hun rekker nok aldri å møte sitt siste oldebarn.. Vi skal dit 1.juli. Sov ikke i natt, gubben lå over HELE senga, stjal hele dyna, jeg har vanvittige mensensmerter. Gubben sover enda, vi gikk glipp av det siste skirennet for barna, ungene er sure og jeg føler det som om jeg bare har lyst å reise langt bort på en 14-dagers husmorferie.
Votten Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Uffda... Det hørtes ikke ut som en god dag, nei
Brommeline Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2011 Uffda... Det hørtes ikke ut som en god dag, nei Takk
kaprifolen Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Uff da! Du kan komme på husmorferie til meg, du!
Polymorph Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Uff, det hørtes ut som en virkelig kjip dag. Noen dager går ingenting bra... Håper det går bedre med bestemoren din!
Brommeline Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2011 Takk skal dere ha, sitter ved telefonen og venter. Har gjort det i hele dag, ingen forandringer ennå. Vet ikke om jeg får sove i natt heller
Polymorph Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Hvis det er en bitteliten oppmuntring, så sendte jeg varme tanker på enova søknaden deres
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #10 Skrevet 13. mars 2011 Huff, det der er tøft. Vært gjennom det selv. Håper du har noen du kan snakke med. Er ikke lett å få samlet tankene og gjøre vanlige plikter men samtidig kan det være en fordel å ikke ha "tid" til å fokusere bare på bekymringen. Føler med deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå