Gå til innhold

Hva har vi ikke snakket om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og tenkte på alle bryllupsdetaljer, og lurte på om det var noe jeg ikke har vært med å debattere her inne... Men nå kan det søren klype meg ikke være mange detaljer igjen..... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-snart blir det på nivået=

Skal vi kjøpe telysene på Ikea eller på A-møbler??

Skrevet

Jo!!!!!! Jeg vet!!

Skal jeg ha blomstene på skoene på høyre eller venstre side?

Skal jeg HA blomster på skoene?

Skal jeg ha sko?

:P

Skrevet

Jeg går for A-møbler da posene deres er lettere å åpne.

Ikeas t-lys har blitt så oval formet syns jeg + at veken ligger inne i lyset, må først smelte halve lyset med lighter før en finner tråden jo

Hater... hater....hater, men kubbelysene er fine :ler:

Skrevet

Har ikke du en konfirmasjon sånn om noen år?

Skrevet
Har ikke du en konfirmasjon sånn om noen år?

Jo, men den tenkte jeg at du skulle få ta deg av..... :sjarmor:

Skrevet
Jo!!!!!! Jeg vet!!

Skal jeg holde ha blomstene på skoene på høyre eller venstre side?

Skal jeg HA blomster på skoene?

Skal jeg ha sko?

:P

Du skal helt klart ha sko og de skal være himmelblå. Blomstene skal sitte på innsiden av den høyre vristen, på den andre vristen ligger jo lighteren, til bruk for smugrøyking i kirken, det tar jo så himla lang tid der inne.....

Skrevet
Jeg går for A-møbler da posene deres er lettere å åpne.

Ikeas t-lys har blitt så oval formet syns jeg + at veken ligger inne i lyset, må først smelte halve lyset med lighter før en finner tråden jo

Enig

Hater... hater....hater, men kubbelysene er fine :ler:

Har du prøvd de nye kubbelysene med duft?? Jeg har fått helt dilla !!

Lavendel og vanilje er mine favoritter.....

Skrevet

Ja de på glass, helt enige sinnsykt gode.

Da jeg var i Østen i februar kjøpte jeg med meg masse fantastisk røkelse, det gir også en god stemning, lukt og atmosfære.

Bortsett fra den ene da som luktet wonderbaun i alle variantene blandet til en... det luktet rett og slett som en gammel lada i leiligheten, men hvorfor kjøre Porsche

Skrevet
Blomstene skal sitte på innsiden av den høyre vristen' date=' på den andre vristen ligger jo lighteren, til bruk for smugrøyking i kirken, det tar jo så himla lang tid der inne.....[/quote']

:o :o :o :o

Skrevet

Hmmmm...

Tror ingen har spurt enda om det er godtatt med nisse-motiv på kjolen..

Skrevet

Jeg tenkte en stund på å lime en nisse på trusen min siden det var nyttårsaften. Tenkte jeg skulle ha en på hver rumpeballe. Tror ikke jeg har diskuttert det med noen her :hoho:

Skrevet

Jeg tenkte en stund på å lime en nisse på trusen min siden det var nyttårsaften. Tenkte jeg skulle ha en på hver rumpeballe. Tror ikke jeg har diskuttert det med noen her :hoho:

Skrevet

For min egen del har jeg ikke tenkt så mye på hva slags klær jeg skal ha i kofferten som jeg kan ha på meg på min første dag som nygift!! Det står for meg som udiskutert enda! *gruble*

Skrevet

Ja, der er noe vi kan lage en ny tråd på. Hva skal du ha på deg din første dag som fru???

Skrevet

Bør man pynte seg eller kle seg spesielt første dagen som fru ?

Er hettegensere og olabukser tid forbi ? :lol:

Skrevet

Ja da blir det på med det lange skjørtet og bakeskautet!

Skrevet

"skrekken sprer seg...."

Tror jeg avlyser bryllupet jeg, hva er egentlig påenget med å gifte seg ?

Snurre trekker hettegenseren godt rundt ørene og putter henda i lommene på olabuksa :sur:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho: Superviktig tema!!

For min egen del tror jeg det blir noe litt penere noe, kanskje en bukse drakt (ny???)......... Dette skal jeg tenke seriøst på asså!!! :o :oops: :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...