Gå til innhold

Ass to mouth...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd dette?

Når man er opphisset kan det hende at man gjør alt fordi man er så sinnsyk kåt.. Hehe.

Men noen som har gjort det, from ass to mouth, dvs fra analsex til suging? Hvordan var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rimjob heter det vel? Nei vettu hva.. Nei takk!

Men har hørt om homofil kamerat som ble "utsatt" for det av en ivrig elsker... Virket ikke som det var det helt store. :sjenert:

Gjest Fikira
Skrevet

Rimjob er når du sleiker....baki der.

Ass to mouth er å suge noen etter de har hatt penis bak i der.

Ikke noe jeg har noen intensjoner i det heletatt å prøve.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Rimjob er oralsex rundt/i rumpa. Ass to mouth er analsex til oralsex.

Har nok ikke gjort det selv, da det er jeg som står for pulingen.

Skrevet

Åååh.. Enda verre :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Noen som har prøvd dette?

Når man er opphisset kan det hende at man gjør alt fordi man er så sinnsyk kåt.. Hehe.

Så kåt blir jeg aldri, for å si det sånn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har vært med på det ofte med ex'en. Han var A2M entusiast. Såmye som han nøt det ble jeg også veldig glad i det ! Liker for så vidt å rimme jenter, men ikke menn. Så å suge pikk fra baken min elsker jeg !

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt den store forskjellen på det og det å sleike doskåla. Nå tåler jeg fint å gå uten antibacèn tilgjenglig altså, men det finnes faktisk grenser!

• Liker 1
Gjest SnakeOil
Skrevet

Vil ikke utsette uskyldige piker for dette, så fremt de ikke selv ytrer ønske om det.

Signaturen min er mao mest for mindfucking for de som evt tenker koffert :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har gjort det mange ganger :) Men ærlig talt - de gangene vi har analsex har innsiden min uansett fått gjennomgå i dusjen, og vi bruker glidemiddel med min favorittsmak (Cherry, namnam!). Det er ingen big deal i det hele tatt ;)

AnonymBruker
Skrevet

No problem det vell? ;) Sambo elsker gjøre det. og etter jeg fortalte jeg ikke har noe problem med det så ble han helt vill.. Ikke at jeg synest det er fantastisk, men så mye godt som han gjør for meg så fortjener han det synest jeg ;) tror grunnen til at han (og sikkert mange andre gutter) liker det så godt er fordi det er litt sann tabu, og hysj hysj og æsj æsj.. spessielt for jenter. så at man gjør det kun for han tror jeg er en stoor turn on :) Jeg vasker ræva mi godt hver dag så det smaker ikke dritt av han heller ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, mange ganger. Elsker det!

Om jeg ikke kommer under sexen, så ligger jeg å suger den skitne pikken hans til jeg kommer med vibratoren :D

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg gjorde det halvhjertet en gang uten å tenke meg om :sjenert:

Vi hadde analsex, å han spurte om han kunne sprute meg i munnen. Han mente da på avstand, siden jeg tidligere har gjort det helt klart at det ikke blir aktuelt med noe ATM. Vel.. jeg glemte meg, og slikket han litt på hodet mens han kom. Så kom jeg på hvor den hadde vært :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange ganger. Elsker det!

Om jeg ikke kommer under sexen, så ligger jeg å suger den skitne pikken hans til jeg kommer med vibratoren :D

Er du seriøs? Sleiker du ren en pikk som har vært i ræva di, med drittrester og det hele? Er du alvorlig, eller ironisk?

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Er du seriøs? Sleiker du ren en pikk som har vært i ræva di, med drittrester og det hele? Er du alvorlig, eller ironisk?

Skitten som i at den har vært i rompa mi. Ikke skitten som i at den har direkte dritt på seg. Drit takler jeg ikke!

Men at den har "rumpesafter" på seg, er jo ikke til å unngå.

Ser jeg noe brunt, så får han gå å vaske seg! :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Gikk det greit da :P ?

Meg du skrev til?

Gikk helt greit, den var ikke full av brune rester, så det er jo ikke akkurat noen stor krise. Men jeg kommer ikke til å gjøre det en gang til :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Skitten som i at den har vært i rompa mi. Ikke skitten som i at den har direkte dritt på seg. Drit takler jeg ikke!

Men at den har "rumpesafter" på seg, er jo ikke til å unngå.

Ser jeg noe brunt, så får han gå å vaske seg! :)

Ok, puh, herregud, nå begynte jeg å lure.

Gjest HunterLady
Skrevet

Ok, puh, herregud, nå begynte jeg å lure.

;) Du kan fremdeles like meg litt!

Gjest Lena22
Skrevet (endret)

;) Du kan fremdeles like meg litt!

Jeg tror jeg liker deg :sjenert:

Endret av Lena22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...