Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Familiefar
Skrevet

Ari Solberg Behn drakk seg som kjent snydens full og lagde så mye provokasjoner og bråk på Beer Palace og Bar1 på Aker Brygge natt til torsdag, at eierne måtte kaste ham ut fordi gjestene klagde på Ari: http://www.seher.no/407496/nytt-nummer

Nå Twitrer Ari: http://twitter.com/aribehn

http://www.side2.no/underholdning/article2816036.ece

Ari gir faen (og tror det er kult): http://www.seher.no/859008/ari-behn-gir-faen-i-hva-folk-maatte-mene-om-ham

Hvordan kan en kvinne føle seg beskyttet og ivaretatt av en "mann" som Ari?

Hva synes dere, er dette normal atferd fra en 3-barnsfar?

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Og du følger med på det? Er det noe bedre?

• Liker 2
Skrevet

Og du følger med på det? Er det noe bedre?

Hvorfor skal man ikke følge med på det - det står i media i full offentligheten, så noen må jo bry seg om det.

Spørsmålet er: hva synes du om at en 3-barns far oppfører seg på den måten overfor kone og barn?

Skrevet (endret)

Bari :fnise:

Men du? Seriøst. Beskyttet? Kjærringa har da både livvakt og englevakt?! Jeg har alltid oppfattet det som om det er hun som beskytter ham, og at det er han som er dama i forholdet. Har liksom betrakta hele prosjektet som bitteørlittegranne heteroere enn ei lesbe som holder seg med shemale-transe.

Slapp av, barnevernek kommer sikkert snart og ordner opp.

Endret av Kamikatze
  • Liker 4
Skrevet

Ari behn er en taper - hvem bryr seg hvor han driter seg ut?

Gjest Gjest
Skrevet

Bari :fnise:

Men du? Seriøst. Beskyttet? Kjærringa har da både livvakt og englevakt?! Jeg har alltid oppfattet det som om det er hun som beskytter ham, og at det er han som er dama i forholdet. Har liksom betrakta hele prosjektet som bitteørlittegranne heteroere enn ei lesbe som holder seg med shemale-transe.

Slapp av, barnevernek kommer sikkert snart og ordner opp.

treffende kommentar.

Normalt sett, i forhold, ønsker vel kvinnen å bli litt tatt vare på av mannen sin, og ut fra Aris oppførsel gjennom alle disse årene kan jeg ikke se at Ari har oppfylt denne rollen. Jeg kan ikke se at Ari er "mann".

Hva slags far har de 3 døtrene å "se opp til"? Burde noen sende en bekymringsmelding til Barnevernet?

Gjest Gjest
Skrevet

Ari behn er en taper - hvem bryr seg hvor han driter seg ut?

Vel han er jo en offentlig kjent person som er giftet inn i kongefamilien. Det er ikke ubetydelig hva han gjør og sier.

Synes det begynner å likne gale tilstander, han har 3 små barn.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Han er vel kanskje mer eksentrisk enn gjennomsnittsnordmannen, men er det noe galt i det?

For øvrig så er jeg skeptisk til de som bruker se og hør som kildegrunnlag :skratte: Ikke akkurat et troverdig sted å basere inntrykkene sine på.

Twitterkontoen til "Ari" kan være laget av hvem som helst, så det er heller intet argument.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er noe merkelig at folk i Norge ikke bryr seg...betyr det at hvem som helst i den norske kongefamilien kan gjøre absolutt hva de vil når de vil?

At Ari Solberg Behn er mer enn "eksentrisk", han er provokativ og overfull på utesteder i Oslo, og Se og Hør holder seg for gode til å dikte opp slike historier de har på forsiden. Selvsagt har de snakket med eierne av utestedene, og fått bekreftet at gjestene klagde og Ari måtte kastes ut.

Jeg synes det er utrolig merkelig at ingen på KG har en mening om det. De få som har det ler rått og sier "det er helt greit, Ari er Ari".

Hva slags holdniong er det?! Han er 3 barnsfar. Ingen tanker om hvordan en slik far og mor kan gi av influens på de 3 barna?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det er noe merkelig at folk i Norge ikke bryr seg...betyr det at hvem som helst i den norske kongefamilien kan gjøre absolutt hva de vil når de vil?

Poenget er at "folk i Norge" har egne liv å leve og bekymre seg over og mange bryr seg derfor katta om hva Ari eller andre medlemmer av kongefamilien gjør. Dessuten har ikke kongefamilien gjort noe som andre ikke har gjort.

At Ari Solberg Behn er mer enn "eksentrisk", han er provokativ og overfull på utesteder i Oslo, og Se og Hør holder seg for gode til å dikte opp slike historier de har på forsiden. Selvsagt har de snakket med eierne av utestedene, og fått bekreftet at gjestene klagde og Ari måtte kastes ut.

Se og hør holder seg for gode til å legge på litt ekstra for historiens del? :skratte: Narr meg til å le, tror du det, er du i så fall ufattelig naiv. "Medier" som se og hør er blant de første til å overdrive fordi de skal oppnå mersalg.

Jeg synes det er utrolig merkelig at ingen på KG har en mening om det. De få som har det ler rått og sier "det er helt greit, Ari er Ari".

Hva slags holdniong er det?! Han er 3 barnsfar. Ingen tanker om hvordan en slik far og mor kan gi av influens på de 3 barna?

At han iblant har vært overfull sier ingenting om egenskapene hans som far. Hvordan han forholder seg til barna sine kommer vel strengt tatt ikke frem i media i det hele tatt, så den påstanden står uten begrunnelse.

Skrevet

Tuller du??!? Se og hør driter i hva som er sant og ikke, de skriver det de vil. Det er idiotisk å tro at noe er sånn fordi det står i se og hør!

Gjest Gjest
Skrevet

Tuller du??!? Se og hør driter i hva som er sant og ikke, de skriver det de vil. Det er idiotisk å tro at noe er sånn fordi det står i se og hør!

Tror ikke du har altfor god kunnskap om journalistikk og Se og Hør, som er et seriøst sladderblad. De sjekker som regle sine kilder og jobber seriøst med sitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Se og hør holder seg for gode til å legge på litt ekstra for historiens del? :skratte: Narr meg til å le, tror du det, er du i så fall ufattelig naiv. "Medier" som se og hør er blant de første til å overdrive fordi de skal oppnå mersalg.

Det er klart et blad til salgs legger på litt ekstra av og til, og vinkler historier til sitt beste - men når det gjelder å ha blitt kastet ut/blitt bedt om å gå, så er det ikke så mange valg.

Enten blir man bedt om å gå, eller ikke.

Er ikke så mye slingringsmonn der.

Hvorfor hyller du i innlegget, var det så utrolig morsomt å¨en søndag?

Skrevet

Du kan være sikker på at Se og Hør sjekker grundig en sak som dette. Hvis de publiserer noe som er usant, kan du være trygg på at det er rettsapparatet som blir neste instans, for Behn er inngiftet i en familie som har nok av midler til å engasjere Norges beste advokater dersom det skulle være aktuelt å gå til sak.

Skrevet

Æsj, har aldri skjønt hva hun så i han...

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du kan være sikker på at Se og Hør sjekker grundig en sak som dette. Hvis de publiserer noe som er usant, kan du være trygg på at det er rettsapparatet som blir neste instans, for Behn er inngiftet i en familie som har nok av midler til å engasjere Norges beste advokater dersom det skulle være aktuelt å gå til sak.

Det trenger ikke være noe som er usant, men noe han har gjort men som blir kraftig overdrevet. Den redaksjonelle friheten er jo nærmest uangripelig juridisk sett dersom man ikke kan bevise at det er HELT usant. Så jeg tror nok ikke Se og Hør er spesielt bekymret for et søksmål. Filleblader som dette har lang erfaring med å legge på sannheten i artikler som omhandler kjendiser samt handskes med eventuelle følger i etterkant. Men derfor er Se og Hør heller ikke veldig troverdige og det overrasker meg at noen i det hele tatt kan finne på å vurdere dette som et seriøst blad.

Gjest Heloise
Skrevet

Åh herre min hatt. Er mange som har drukket seg snydens på byen, I don't give a f. om det er en som er gift med en som er i slekt med.. blablabla...

Jeg elsker media.

Not.

Gjest Henrik
Skrevet

Åh herre min hatt. Er mange som har drukket seg snydens på byen, I don't give a f. om det er en som er gift med en som er i slekt med.. blablabla...

Jeg elsker media.

Not.

Du er stolt av å gi blaffen i verdier, god etikette, moral, høflighet og dannesle? Det forteller oss jo mye om deg og ditt manglende verdisyn og null evne til refleksjon og substans.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du er stolt av å gi blaffen i verdier, god etikette, moral, høflighet og dannesle? Det forteller oss jo mye om deg og ditt manglende verdisyn og null evne til refleksjon og substans.

Argh, flere fine svar i dag... Kan man ikke heller holde smelle hvis man ikke har noe å bidra med? Du vent fint lite om noens evne til refleksjon og substans. Og for å opplyse deg, jeg DRITER også langt i hva Ari Behn og kongefamilien foretar seg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er sammenhengen mellom moral/verdier og å bli dritings? Er det umoralsk å drikke seg full? (Og før du blander inn ungene, det var vel ikke akkurat som om de var tilstede? Eller er det umoralsk å bli full uansett om man har barn, uavhengig av hvor langt unna de er i gjerningsøyeblikket?) Viser det en komplett mangel på verdier? Er det bare avholdsmennesker som er moralske og kan skryte av å ha et verdisett? Kan du ikke opplyse oss, du som er full av substans og evne til refleksjon?

Jeg synes egentlig innlegget ditt sa mest om deg, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...