Gjest Nanette Skrevet 16. mars 2011 #21 Skrevet 16. mars 2011 Unnskyld at jeg sier det, jeg mener ikke å være noen syk miljøkjerring her, men jeg håper for guds skyld dere tenker på miljøet her damer! Godlukt kan man få til på veldig mange andre måter enn skadelige og kunstige stoffer som man har i stikkontaker og i do. Eteriske oljer og duftlys gir minst like god duft, og skader hverken mennesker eller dyr. Yankee Candle har blitt veldig populært med årene. Hvorfor ikke prøve et duftlys derfra? Går det ikke an å holde seg til saken, trådstarter spurte om råd om godlukt til badet, ikke om miljø. Skal teste ut pinner.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #22 Skrevet 19. mars 2011 Er det noen her som har bestillt fra http://www.bubblesandsoap.co.uk/ Jeg fikk: There is no carrier available that will deliver to this address! da jeg la inn min adresse med vanlig norsk gateadresse, postnummer og bynavn.
Mille_ Skrevet 19. mars 2011 #23 Skrevet 19. mars 2011 Jeg anbefaler http://www.scentedcandleshop.com/ , min faste "leverandør" Også er ikke frakten til Norge ille heller.
S@va Skrevet 19. mars 2011 #24 Skrevet 19. mars 2011 Unnskyld at jeg sier det, jeg mener ikke å være noen syk miljøkjerring her, men jeg håper for guds skyld dere tenker på miljøet her damer! Godlukt kan man få til på veldig mange andre måter enn skadelige og kunstige stoffer som man har i stikkontaker og i do. Eteriske oljer og duftlys gir minst like god duft, og skader hverken mennesker eller dyr. Yankee Candle har blitt veldig populært med årene. Hvorfor ikke prøve et duftlys derfra? takk for nyttig info! ble veldig glad for å få et annet alternativ! Det plager meg en del å bruke uetiske produkter, men det er ofte så innmari vanskelig å finne alternativer
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #25 Skrevet 20. mars 2011 Har kjøpt denne til å ha på badet. Pen og se på, og veldig behagelig lukt Anbefales!
*Bumblebee* Skrevet 23. mars 2011 #26 Skrevet 23. mars 2011 så skjønn den siste flasken var! *ønsker seg*
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #27 Skrevet 6. september 2011 Kjøpte sånn elektrisk duftenhet til å putte inn i stikkkontaktet. Lukter kjempegodt på badet nå
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #28 Skrevet 6. september 2011 Noe av det ekleste jeg vet om, egentlig, er sånn spray folk bruker ikke på toalettet. Det er så kvalmende. Kanskje særlig om badet er skikkelig varmt også. Noen får det for seg at spryen hjelper mot odøren etter at man har bæsjet, men det gjør den altså ikke. Bæsj lukter. At den lukta får et tint at syntetisk sukkertøy og blomster gjør bare resultatet verre. Sånn blokk i do, som lukter såpe er ok. 1
*Bumblebee* Skrevet 6. september 2011 #29 Skrevet 6. september 2011 Noe av det ekleste jeg vet om, egentlig, er sånn spray folk bruker ikke på toalettet. Det er så kvalmende. Kanskje særlig om badet er skikkelig varmt også. Noen får det for seg at spryen hjelper mot odøren etter at man har bæsjet, men det gjør den altså ikke. Bæsj lukter. At den lukta får et tint at syntetisk sukkertøy og blomster gjør bare resultatet verre. Sånn blokk i do, som lukter såpe er ok. må si meg enig med denne.. men liker sånn svak lukt på badet,men vedvarende.ikke sånne ekle rom-sprayer/ såkalt "luktfjerner".
Serenity_ Skrevet 6. september 2011 #30 Skrevet 6. september 2011 Kjøpte sånn elektrisk duftenhet til å putte inn i stikkkontaktet. Lukter kjempegodt på badet nå hvilken har du kjøpt?
Djungelvrål Skrevet 6. september 2011 #31 Skrevet 6. september 2011 Kjøpte noe som heter Dis på kremmerhuset. Det er en glasskrukke med duftolje som du setter trepinner i. Trepinnene trekker til seg olje og badet dufter friskt og ikke for voldsomt. Kostet 159 kr og det er en stor krukke. Finnes i 5 forskjellige dufter.
Serenity_ Skrevet 6. september 2011 #32 Skrevet 6. september 2011 jeg bruker Dis romduft fra Kremmerhuset. Ikke så dyr, trenger ikke tenne på noe lys, men aner ikke om den er god eller dårlig for miljøet dessverre.
Serenity_ Skrevet 6. september 2011 #33 Skrevet 6. september 2011 Kjøpte noe som heter Dis på kremmerhuset. Det er en glasskrukke med duftolje som du setter trepinner i. Trepinnene trekker til seg olje og badet dufter friskt og ikke for voldsomt. Kostet 159 kr og det er en stor krukke. Finnes i 5 forskjellige dufter. hehe. så ikke posten din :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå