Gå til innhold

ha sex i dag? hvordan?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

heisan jeg har netopp fått meg sjærste da og har lyst å prøve han ut. så lurte på om jeg kankje kunne gjøre det i dag?? vi har nå deita i en månde da og jeg årker ikke vente mer.

men hvordan er det man starter? skal jeg bare spørre han om vi skal ha sex og hvordan spør man? jeg vil jo ikke høres helt dum ut heller.

jeg kjøpte kondomer i går da, men hvor godt skal man ta den på? skal den sitte stramt på?

Kan man bruke kondomer om igjen etter bruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel greit å spørre ja og sier du det rett ut på en pen måte så blir det i såfall ikke noe misforståelse og han kan få si da om han vil eller ikke. Kondomen skal rulles på så godt som man kan få den på og man kan IKKE bruke dem om igjen!!!! Ny hver gang!!! Lykke til om det blir noe i kveld :sengekos:

• Liker 1
Skrevet

heisan jeg har netopp fått meg sjærste da og har lyst å prøve han ut. så lurte på om jeg kankje kunne gjøre det i dag?? vi har nå deita i en månde da og jeg årker ikke vente mer.

men hvordan er det man starter? skal jeg bare spørre han om vi skal ha sex og hvordan spør man? jeg vil jo ikke høres helt dum ut heller.

jeg kjøpte kondomer i går da, men hvor godt skal man ta den på? skal den sitte stramt på?

Som regel faller det seg naturlig å ha sex, det kommer av stemningen, situasjonen og det forholdet dere har. Det som hvert fall er viktig, er at begge er klare for det.

Når det gjelder kondomen... ta den ut av pakka. Klem på tuppen, slik at det ikke blir luft der. Så rulles den på, så langt ned som mulig. Kondomer brukes absolutt ikke om igjen. En ny hver gang, og den skal alltid brukes under hele samleiet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Språket ditt er så dårlig, så jeg håper ikke du er muslim, noe som kan være fatalt for din kjæreste hvis familien din oppdager at dere har sex.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Beklager hvis jeg sier noe støtende nå, men jeg tror kanskje ikke du bør ha sex enda.

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er du a?

Skrevet

Beklager hvis jeg sier noe støtende nå, men jeg tror kanskje ikke du bør ha sex enda.

Signerer.

Gjest birry93
Skrevet

Eeewwwwww! Nei!

Skrevet

Signerer denne. Det er altfor tidlig for deg. Og i tillegg har dere bare datet i en måned. Få deg først litt mer informasjon om det, deretter tar du det derfra.

Gjest Blondie65
Skrevet

Det var da voldsomt folkens.

En gang må være den første - for alle. Det gjelder sex, og det gjelder kondomer. Er det rart at trådstarter ikke vet så mye om det hvis det er første gang?

Litt mindre dømmende holdning og litt mer forståelse.

Gjest Blondie65
Skrevet

Sex pleier å komme naturlig. Litt klining, og litt mer vill klining, stryk på naken hud f.eks. i korsryggen til gutten og se om ikke han blir litt mer ivrig. Før du vet ordet av det ligger klærne i en sti mot sengen og dere er oppi den.

Skrevet

Det var da voldsomt folkens.

En gang må være den første - for alle. Det gjelder sex, og det gjelder kondomer. Er det rart at trådstarter ikke vet så mye om det hvis det er første gang?

Litt mindre dømmende holdning og litt mer forståelse.

Sant nok det, men det er bare et råd fra vår side. Hvis hun tror hun kan bruke kondomer flere ganger, er hun mest sannsynlig ikke klar, og må finne ut litt mer om temaet, slik at hun ikke gjør noe hun vil angre på. Jeg vil gjette (håper ikke jeg kommer med en grov fornærmelse nå) at jenta er rundt 13-16 år, og da hadde det vært litt kjipt å blitt gravid med en gutt hun har kjent i 1 mnd.

• Liker 1
Gjest Delphina
Skrevet

Du finner gjerne en liten illustrasjon i kondompakken, ellers er det å google hvordan du putter på en kondom. Og nei, kondomen kastes etter bruk, da den har gjort sin jobb den ene gangen.

Sex faller mer naturlig inn, har aldri opplevd å måtte spørre om å ha sex... Så kan ikke si hva du burde spørre om. Bare la det skje når tiden er inne.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...