Gå til innhold

Under utredning men..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heihei

Jeg skal på tirsdag testes for søvnapne,og har i et år nå gått rundt med plager som går veldig utover meg og de rundt meg,jeg er rett og slett sliten.

Jeg er ikke sikker på om søvnapne akkuratt er veien og gå for og finne ut hva som feiler meg,men jeg begynner og bli desperat,så da vil jeg testes da. Jeg skal prøve og gjøre historien kort.

November 09 flytta jeg til min kjære- et stykke fra hjembyen. Fikk meg jobb i januar som varte til april,ofg denne jobben ødela ryggen min fullstendig-statisk arbeid gjorde øvre rygg umulig og ha med og gjøre-og den dag idag sliter jeg med og legge sammen klær og andre statiske ting. Min migrene ble 100 ganger verre og jeg ble bare trøttere og trøttere. Jeg ble utrolig lyssky,og det ene øret mitt popper konstant når jeg svelger. Øynene mine ble ømfintlige for alt,løkkutting feks ble 100 ganger verre. På denne tiden bodde vi i en mugginfisert leilighet og flyttet raskt. 6 mnd bodde jeg der. I mai flyttet vi til en frisk og fin leilighet-og om muggsoppen hadde noe med mine symptomer og gjøre-skulle man tro at jeg ble bedre. Det ble jeg ikke,symptomene henger i-et år etter. Alle sammen. Jeg har prøvd mye forebyggende for migrenen,men jeg har prøvd og presisere at jeg ikke tror migrenen er hovedproblemet-finner vi hovedproblemet forsvinner også migrenen.

Jeg jobber bare 50% nå,orker ikke mer enn det.. Hater de diffuse symptomene mine,men jeg kjenner at alt sitter i hodet,men hva er galt med meg.

Feks idag prøvde jeg og trene litt-10 minutter på ellipsemaskinen og jeg fikk så utrolig vonst i halsen. Jeg er ikke forkjølet,og dette har skjedd før. Så kjenner jeg også på treningen at trykket i ørene forandrer seg veldig,hørselen forsvinner litt på en måte.. Jeg blir svimmel og uvel.. Av og trene liksom:/ visst er je overvektig,men jeg vet godt at dette ikke skjedde før mars ifjor.. Jeg fikk ikke vondt i halsen av trening.

Jeg er desperat etter erfaringer!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om dette er av relevans,men jeg har på dette året siden mars igjor ikke hatt annen sykdom. Sambo har vært ille syk et par ganger med skikkelig forkjølelse,noe jeg vanligvis blir smittet av-men nå blir jeg aldri smittet,selvom jeg kysser ham når han er forkjølet.. Andre ting hab n har hatt har heller ikke smittet meg.. Rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...