Gå til innhold

Shopping eskapader


mocci

Anbefalte innlegg

En annen shoppionista melder seg til tjeneste. ;)

Hva kan vel være mer gøy enn å dele shoppingutbyttet med andre likesinnede? :nigo:

Jeg er en girlie i 30 årene, liker å shoppe det meste, selv matvarer kan være morsomt å shoppe. :ler2: Men det er vel heller klær som er min greie, liker klassisk stil med vri/tvist/det lille ekstra. :)

I det siste har jeg handlet mer og mer over nett, er en smule lei av kjedebutikkene her hjemme. Samtidig sparer man jo masse tid på nettshopping fremfor å tråle butikker. ;)

Endret av mocci
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min siste store shoppingspree var i sist uke hvor jeg befant meg i Edinburgh og Glasgow. :hoppendeglad: Snakk om shoppingparadis!! Glasgow er visstnok rangert som shopping by nr 2 i UK etter London. :)

Her er noe av det jeg rasket med meg:

Dr.Martens sko

Desigual skjorte

Cardigan fra Hollister

Topp fra Hollister

Hettejakke fra Hollister

Trenchcoat fra Louche London

Topp fra Ness

Kjole fra Eucalyptus Clothing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til butikker i London som er verdt å besøke? Jeg skal dessverre ikke dit, men søstern skal. :) Siden hun var så flink å sende handleliste med meg til Edinburgh så skal jeg nok klare å lage en handleliste til henne også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i lengre tid hatt ønske om å organisere garderoben min på nett eller på Pcen. I helgen fant jeg en veldig bra nettside for dette formålet, www.closetcouture.com

Litt styr å ta bilder av alle klesplaggene sine men veldig morro også. :jepp:

Man får virkelig en helt annen oversikt over hvor MYE klær man egentlig har.... Dessuten kan man lage egne outfits som man kan lagre til senere bruk også, veldig nyttig.

Det er også veldig lett å se om man har for mange like plagg eller om det er noe som mangler. Jeg kjøper nemlig kun plagg som jeg kan kombinere med noe jeg allerede har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Smart side du har funnet!! Men det må da ta utrolig mye tid å ta bilder av alt og legge det inn?? :klo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Smart side du har funnet!! Men det må da ta utrolig mye tid å ta bilder av alt og legge det inn?? :klo:

:klemmer:

Ja, det kommer til ta litt tid...... :sjenert: En del av plaggene har jeg allerede funnet bilder fra det enkelte merkes nettsider.

Men det er jo gøy da, jeg elsker å organisere alt mulig, å sette i system er morro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mange fine ting der!! Nettshopping er skummelt altså... Fort gjort å klippe på den "Bestill"-knappen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...