Gå til innhold

PERFEKTE SILIKONBRYST

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann Folkens!!!

Vil starte med å si at dette innlegget kan virke ganske forfengelig for noen, så ikke les videre viss du absolutt ikke er av den typen! Hehehe.

Vi alle vil vell ha så naturlige og perfekte silikonbryster som mulig?? Men er det mulig?? Jeg tror nemlig det.

Jeg tok brystforstørrelse for ett år siden og kan si så mye som at de er laaaaangt i fra perfekt. Er mange ting som irriterer meg. Før eg går inn på det så kan eg fortelle at jeg var en stor a cup pre- OP og tok 300 g i hver over muskel.

1. Ingen kløft! Altså det var jo liksom en grunn til at eg forstørret brystene mine!! Erger meg mye over dette. Det meste eg kan presse de sammen er til en merkelig strek som kommer med en heavy dal. Noen som skjønner?? Hehe. Kan legge ved bilde for de som ønsker??? Tenker er det pga brystene mine var langt i fra hverandre til å begynne med?? Men venninnen min har den drømme kløften og hun har bryster som er endaa lengre fra hverandre enn mine. Hun mener at problemet kan ligge i at brystene er harde og faste. Som fører meg til neste problem.....

2. Kapsling! Åå som eg hater dette. Gikk til kirurgen og han sa at det var en liten kapslingen i det ene brystet og viss det ble verre skulle eg kontakte han. Det har nå altså blitt verre men har ikke vendt tilbake for eg hater det stedet!!

Er det noen som har erfaring med kapsling og som også får en noe merkelig kløft som bare ser helt unaturlig ut!!?? Håper det..

Eg skal opereres på nytt etter sommer, men skal da gjøre det i Oslo. Noen anbefalinger??

Jeg vil ha alt riktig denne gang. Kan man operere brystene tettere?? Hehehe.

De sier jo at det viktigste til et fint resultat ligger i dine egne naturlig bryst. Stemmer det?? Mine var jo ikke gale fra før. Altså han kirurgen sa til og med at han skjønte ikke hvorfor eg skulle operere siden de var allerede faste og fine.

By the way, bildene er av Brooklyn Decker, fra just go with it. Dere som har sett filmen kan ikke nekte for at hu har utrolig fine bryst. Og de er kanskje opererte. Altså har studerte NØYE bilder av henne, og kan si så mye som at, ja, de ser utrolig ekte ut, men føler likevel at noen bilder var avslørende, altså komman, vi opererte jenter kan se forskjell på the real deal. Men folk klarer i hvertfall ikke å bestemme seg for hvorvidt de er ekte, så det betyr bare at kirurgen har gjort en veeeldig god jobb! Eller var hun bare heldig?? Altså ser ut til at brystene hennes ligger veldig tett, og er ganske lav i profil, kanskje det er årsaken til disse fine brystene.

Jeg tenkte kanskje å ta 260 g under muskel, denne gang.. og lav profil. Kanskje jeg prøver meg på saltvannsinnlegg også for et mykere resultat?? Men vet ikke om eg tør.

Noen som har saltvannsinnlegg som vil dele litt erfaring??

Ok.. så hva synes dere jenter??? Kanskje dere har Brooklyn Decker breast??:P Heheh, i såfall hva er hemmeligheten?? Hehehehe- Kansje dere sliter med det samme som meg?????

Let me know om dere vil ha bilde?? Viss dere ikke skjønner helt hva jeg mener???

GIRLS ONLY that is! Hehehe- vi kan dele bilder:D:D:D BYE DIVAAAS!

post-33965-0-23796600-1299873012_thumb.j

post-33965-0-65675600-1299873041_thumb.j

post-33965-0-70023200-1299873078_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utgangspunktet ditt har veldig mye å si for resultatet. Kirurgen kan fikse mye rart, men ikke trylle.

Hvis du vil ha mykere bryster, så burde du ikke velge saltvann. Det er hardere og mer unaturlig enn de nye typene silikonimplantater de bruker.

Mine bryster var fra naturens side litt fra hverandre, derav ingen kløft før operasjonen. I tillegg har jeg en bred overkropp, så en skikkelig kløft så jeg langt etter før operasjonen.

Etter opersjonen var puppene meget faste og ville ikke rikke seg, så jeg tenkte at puppene aldri kommer til å røre borti hverandre.

Noen mnd etterpå prøvde jeg en bh med mye push up, og til min store overraskelse var puppene borti hverandre, ikke mye, men såvidt.

Nå to år senere kan jeg få kløft med riktig bh og riktig overdel. Puppene har bare blitt mykere og mykere etterhvert som tiden har gått, men har man fått kapsel så er jo saken en annen.

Jeg er meget fornøyd, men var innstilt på forhånd at resultatet kunne variere noe. Man kan ikke forvente det perfekte siden kirurger bare er mennesker de og.

Når det er sagt, så finnes det gode og dårlige kirurger. Noen vet virkelig hva de holder på med, mens andre ikke burde hatt lov til å operere.

AnonymBruker
Skrevet

Syntes bare synd på deg,jeg så her er en trøsteklem :klemmer: Så mye styr for ett par pupper, uffamei, kan ikke være greit å være deg! Men men, det er nå gjerne sånn at om man ikke har noe særlig i hodet så må de ta det igjen med brystene!

• Liker 5
Skrevet

Syntes bare synd på deg,jeg så her er en trøsteklem :klemmer: Så mye styr for ett par pupper, uffamei, kan ikke være greit å være deg! Men men, det er nå gjerne sånn at om man ikke har noe særlig i hodet så må de ta det igjen med brystene!

Hei anonym!!! Ser ut til at du ikke leste øverste bit av innlegget som var rettet til sånne trangsynte mennesker som deg!! Viss du har noe i mot silikonbryster så skjønner jeg ikke hvorfor du gadd å lese eller kommentere dette innlegget. Det bare sier litt om din intelligens!! Jeg vil gi deg en trøsteklem, virker som du bærer på mye sjalusi og sinne. Ser ikke en annen grunn til at en person gidder å bruke sin tid på å kommentere ett innlegg som ikke interesserer dem.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Utgangspunktet ditt har veldig mye å si for resultatet. Kirurgen kan fikse mye rart, men ikke trylle.

Hvis du vil ha mykere bryster, så burde du ikke velge saltvann. Det er hardere og mer unaturlig enn de nye typene silikonimplantater de bruker.

Mine bryster var fra naturens side litt fra hverandre, derav ingen kløft før operasjonen. I tillegg har jeg en bred overkropp, så en skikkelig kløft så jeg langt etter før operasjonen.

Etter opersjonen var puppene meget faste og ville ikke rikke seg, så jeg tenkte at puppene aldri kommer til å røre borti hverandre.

Noen mnd etterpå prøvde jeg en bh med mye push up, og til min store overraskelse var puppene borti hverandre, ikke mye, men såvidt.

Nå to år senere kan jeg få kløft med riktig bh og riktig overdel. Puppene har bare blitt mykere og mykere etterhvert som tiden har gått, men har man fått kapsel så er jo saken en annen.

Jeg er meget fornøyd, men var innstilt på forhånd at resultatet kunne variere noe. Man kan ikke forvente det perfekte siden kirurger bare er mennesker de og.

Når det er sagt, så finnes det gode og dårlige kirurger. Noen vet virkelig hva de holder på med, mens andre ikke burde hatt lov til å operere.

Hvilken cup var du før operasjonen og hvilken er du nå?? Gud, jeg ante ikke det du sa om saltvannsinnlegg. Glad for den infoen:D:D Ja og forresten hvor tok du operasjonen??

For meg står det mellom Nobel og Colosseumklinikken.. ahh er så vanskelig å bestemme seg.

Man kan liksom ikke vite om kirurgen er dårlig eller god. Hva skal man se etter ?? Hehe vil virkelig ha alt riktig denne gang som sagt:)

Endret av Naomi-Chantelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...