Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #1 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har en samboer som fantaserer mye om dette. Vi har prøvd mange ganger (i løpet av 5-6 år) men det har aldri vært vellykket. Vi bruker bestandig masse glidekrem og vi prøver når jeg er opphisset. Han får ikke fingeren inn engang. Jeg syns det er en så ekkel følelse når noe presser på og vil inn i åpningen. Jeg skulle ønske at jeg kunne gi dette til han ettersom han tenker så mye på det. Har sett at mange sier at man ikke kan ha prøvd på den rette måten når man ikke liker det. -men vi har prøvd på mange måter. Jeg er slapper av og stoler fullstendig på han men vi får det ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 29. oktober 2003 #2 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du slapper ikke av om han ikke får inn fingeren engang. Det kommer da større ting ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #3 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du slapper ikke av om han ikke får inn fingeren engang. Det kommer da større ting ut... Det er stor forskjell på inn og ut..... Han har da fått fingeren inn med det gjør så innmari vondt. Penisen har vært inne med hodet en gang med han gjorde det så vondt at jeg begynnte å grine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 29. oktober 2003 #4 Del Skrevet 29. oktober 2003 Høres ikke ut som du egentlig har lyst til å gjøre det. Pass på å ha masse vorspiel først så du blir ordentlig opphisset. Ta evt en dram eller to slik at du blir mer hemningsløs og avslappet. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. oktober 2003 #5 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvorfor prøve dette hvis du egentlig ikke vil? Min X-kjæreste ville så gjerne prøve analsex, så jeg sa til ham: D er greit; vi kan prøve det, men jeg vil pule deg først......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #6 Del Skrevet 29. oktober 2003 Han tvinger meg ikke... men når jeg ser han blir opphisset av "rompe-ting" så vil jeg gjerne være fullkommen for han. Jeg skulle helst se å ha vært foruten, men dere vet -når man elsker en person vil man gjøre alt for han. Hilsen den som startet dette temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frodo Skrevet 29. oktober 2003 #7 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det er vel ihvertfall lurt at du venner deg til fingeren før han prøver med noe større. Hvis du ikke etterhvert blir komfortabel med fingeren så er det vel bare å gi opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 29. oktober 2003 #8 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har ingen erfaring med dette, så det er mulig jeg er latterlig uvitende. Men er ikke dette ganske.. grisete? Er litt vanskelig å vaske seg først "der inne"..??!?! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. oktober 2003 #9 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har ingen erfaring med dette' date=' så det er mulig jeg er latterlig uvitende. Men er ikke dette ganske.. grisete? Er litt vanskelig å vaske seg først "der inne"..??!?! :o[/quote'] Har du alltid bæsj ytterst i tarmen slik at du må på do hele tiden, du? Slik er ikke kroppen skapt. Det er ikke noe der når man ikke må på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triny Skrevet 30. oktober 2003 #10 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har ingen erfaring med dette' date=' så det er mulig jeg er latterlig uvitende. Men er ikke dette ganske.. grisete? Er litt vanskelig å vaske seg først "der inne"..??!?! :o[/quote'] Det du kan gjøre hvis du har do og dusj nært er å bruke dusjen til å få inn messe vann og så bare slippe det ut 3-4 ganger, så blir det helt rent. Det er faktisk veldig godt å gjøre det. Jeg kan godt ta en vask bak nå og da uten at det er snakk om forberedelser til anal sex. Hvis du har dusjen litt langt unna do, så får du kjøpt sånn vann injector vaske ting som bare er en stor dråpeteller lignende sak, den har de på nesten alle webshops. Når du skal ha "den" inn i deg bak, så er det fordel at du ligger på siden med baken mot han og lar han påføre noen dråper glidemiddel eller noe på seg selv og i åpningen din. Hvis ikke han kommer seg inn eller det gjør vondt så vent litt å varm opp med en liten og middels butplug, jeg vil anbefale en buttplug med vibrator og pumpe som gjør at du kan bestemme størrelsen selv, de gir også voldsome fantastiske anale orgasmer, men disse opp-pump bare pluggene med vibrator er vanligvis litt store, så bruk en litt mindre før denne (sjekk diameter på de 2 pluggene du kjøper, lengden har ikke så mye å si) Den eneste anal leken jeg vil fraråde er sånne kulestaver, de er veldig gode å bruke, men de kan også ødelegge alt hvis det nå skulle være noe på dem etter bruk hvis du har gjort dårlig forvask med dusj/vann innspruter. Lykke til , håper du finner noe av infoen brukende *Klem Trine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ch@rmille Skrevet 30. oktober 2003 #11 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det er veldig bra at du ønsker så mye å gi partneren din det han ønsker seg.. Likevel er dette et tema som er vanskelig, både i teorien og i praksis. Og om du har motforestillinger skal du kanskje ikke gjøre, men heller finne andre måter å piffe opp sexlivet på. Uansett om du tenker å gjennomføre analsex så er det greit å vite hva/hvordan. Legger ut to linker til gode artikler. Den ene tar for seg analsex som fenomen, den andre er en Guide til analsex. Begge to synes jeg er gode og beskrivende. Lykke til uansett hva det blir til:) Guide: Linkene er slettet. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 30. oktober 2003 #12 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har du alltid bæsj ytterst i tarmen slik at du må på do hele tiden, du? Slik er ikke kroppen skapt. Det er ikke noe der når man ikke må på do. Som sagt: jeg er uvitende på dette punktet. Aner lite om hva som foregår der bak. Men sansynligvis er jeg ganske lik både deg og de andre. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 30. oktober 2003 #13 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har prøvd analsex tre ganger med ex'en min. En gang gikk det ganske greit, gjorde ikke vondt i det hele tatt (men jeg tente ikke akkurat på det heller). De to andre gangene var det vondt, en gang så vondt at tårene rant og jeg følte at jeg skulle sprekke (vi avsluttet det med en gang). Jeg har i ettertid hørt at grunnen til at det gjør vondt er at penis kommer inn skjevt og stanger i veggen der inne, og der er det visst veldig følsomt. Så hvis du virkelig vil må dere finne riktig vinkel først.. Jeg fant etter alt dette ut at anal-sex ikke er noe for meg, men jeg er for å prøve "alt" sexuelt sett og kunne ikke la det være uprøvd!!! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja_80 Skrevet 30. oktober 2003 #14 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg skulle helst se å ha vært foruten, men dere vet -når man elsker en person vil man gjøre alt for han. Hva med å elske deg selv høgt nok til å respektere dine egne grenser? Og hva med at han elsker deg høgt nok til å respektere og godta dine grenser? Hva med å ville deg alt godt istedet for å gjøre deg noe vondt? Hvem vet, kansje DU en dag er KLAR for analsex, men slik det høres ut nå, bør han holde seg langt unna det sorte hull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. oktober 2003 #15 Del Skrevet 30. oktober 2003 Dersom han er så opphengt i det, så kan du jo gjøre som du tenker på, prøve det på ham. Mange menn tenner på en finger i rompa mens de har sex blir det sagt. Jeg har bare mottatt analt, og med en partner som visste hva han gjorde, så var det BARE deilig! Men med en partner som ikke visste, så prøvde jeg å forklare hva som kunne hjelpe, uten at han fiksa det. uansett om du vil prøve på deg eller ham, så er mitt råd at dere holder dere til fingern inntil det oppleves som godt. Bruk mye glidemiddel "utenpå" og bare sirkuler rundt hullet, ikke trykk i starten, bare stryk. Stryk etterhvert med ett litt større press, men med jevnt trykk, og øk deretter saaaakte dette. Det som skal til for at det ikke gjør vondt, er at muskelen som holder analen lukket blir såpass avslappet at den lar fingeren lett gli inn og ut, uten at den tvinges. Guffer dere på med masse glidemiddel, og rett på å prøve å trykke noe inn, så jobber fremdeles muskelen mot dere, og det vil gjøre vondt. Har dessuten aldri opplevd at det blir grisete, men har alltid gått på do først, pga min egen følelse. Og bruker alltid kondom bak. For det er kjempeviktig med èn regel: ALDRI NOE INNE FORRAN SOM ALLEREDE HAR VÆRT BAK!! (grunnet forskjellig bakterieflora, du kan få sopp etc av det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 30. oktober 2003 #16 Del Skrevet 30. oktober 2003 Han tvinger meg ikke... men når jeg ser han blir opphisset av "rompe-ting" så vil jeg gjerne være fullkommen for han. Jeg skulle helst se å ha vært foruten, men dere vet -når man elsker en person vil man gjøre alt for han. Hilsen den som startet dette temaet. Jeg kan ikkee forstå at det kan være noe særlig opphissende for han når du ikke har det godt. En har faktisk lov til å si nei til ting, selv om den ene gjerne vil. Men er dette noe du virkelig vil får du vel prøve ut ulike metoder. Men jeg tror ikke dette er noe for alle, men igjen det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silda Skrevet 30. oktober 2003 #17 Del Skrevet 30. oktober 2003 Blir han bare opphisset av å "gi analsex" eller er han også åpen for å "motta analsex". Har hørt fra flere gutter at de foretrekker det siste - mer spennende, anderledes og nytt (et hull er jo tross alt et hull enten det er foran eller bak). Prøv å foreslå at du gir han analsex. På den måten holder du deg jo til tema, men skifter fokus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thundergod Skrevet 30. oktober 2003 #18 Del Skrevet 30. oktober 2003 Bruk god tid til forberedelse, alene. Anskaff noen egnede objekter for inntrenging. Bruk godt med glidemiddel og lær deg å bli kjent med hvordan musklene bak fungerer. Når du finner ut det, og kan føre inn relativt tynne objekter (en finger?), går du opp i dimensjon (2 fingre). På denne måten får du mosjonert muskelen til å kunne slappe av og du lærer deg hvordan du slapper av. Jeg er en voksen gutt mann som ble litt nysgjerrig da en (kvinne tror jeg) skrev her på forumet at dette var vondt og at vi menn skulle prøve å få noe "stort" opp i baken selv før vi prøvde å påføre andre smerte og elendighet. Dette resulterte i at jeg prøvde på meg selv, til stor glede og tilfredstillelse, må jeg si. Jeg begynte i det små og ble etterhvert fasinert av elastitikken i muskelen. Så litt etter litt økte jeg størrelsen på objektet og nå tror jeg at jeg kan takle "alle menneskelige størrelser". Vær også oppmerksom på at lukkemuskelen bestemmer alltid litt selv, så det som er godt i dag kan være vondt i morgen. Det er derfor viktig å si nei, når du ikke føler for det. Hvis du har tømt tarmen på forhånd kan du også presse litt, som når du går på do, ved inntrenging. Det gjør inntrengingen lettere. Som en bivirkning av dette har jeg funnet ut at jeg er bi-curious. Men det er en annen sak. Samboeren nyter analsex, som mottaker. Men av og til klarer hun ikke å slappe av og da gjør vi det ikke. Det er ikke værre enn det. Men når hun er avslappet, nyter hun det like godt, om ikke bedre enn et vanlig samleie. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #19 Del Skrevet 31. oktober 2003 Får du ikke inn 2 fingrer etter "oppvarmingen" så er det bare å glemme! Det går ikke rett inn heller, ta på en latex hanske og bruk noen dråper glidemiddel/olje som er egnet og kjenn selv hvis du er litt redd for "smuss". Da vil du kjenne det og bli kjent med deg selv. Anbefaler å alltid ta dusj og do metoden som nevnt tidligere, skyller du rent 4-5 ganger (og det er godt!) blir det bare deiligere og du trenger ikke bekymre deg for noe, full fokus på nytelse Håper dere med dårlig erfaring ikke har gitt det opp, for det går ann å leke med seg selv analt, selv om ikke typen skal inn der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritElin Skrevet 31. oktober 2003 #20 Del Skrevet 31. oktober 2003 jeg synes analsex er ubehagelig har gjennomført det 3 ganger og synes det har ødelagte mye av sexlivet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå