AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Ble 100 % sykemeld ved juletider av psykiske grunner, har så etterhvert trappa opp. Men har fått dårlig oppfølging av sjefen avtalen var at vi skulle ha en samtale hver fjortende dag, men det ble litt ofte. Men nå får jeg ikke noe oppfølging i det hele tatt. Hun sa bare sånn i forbi farten da jeg kom med siste sykemelding "ikke noe nytt"? Er ikke hovedsaklig på grunn av jobben jeg ble sykemeld, men stress på jobben gjør det ikke bedre. har vel sikkert som arbeidstaker ansvar for ¨si i fra om jeg trenger en samtale, men er litt tøft og si i fra. Selv om jeg ser frisk ut, så er det ikke alltid man er det innvendig. Og om noen spør om det går bra av de andre medarbeiderne sier jeg ja, fordi jeg ikke orker og snakke så mye om det. Skulle ønske jeg hadde en synlig sykdom eller en som ikke er så tabubelagt.Føler folk ikke skjønner helt hvorfor jeg ikke er fult tilbake på jobb, angsten er det ingen som ser....Dere som har opplevd en depresjon, hvordan er dere blitt fulgt opp? Ja ikke det jeg skal legge ut om hele mitt psykiske liv til sjefen. Men skulle ønska jeg iallefall ble sett og fått snakka litt om de tingene jeg syns er vanskelig i forhold til jobben.Føler jeg bare går i en boble.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå