AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Jeg klarer ikke stramme/knipe nedentil.. jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg gjør det.. Men så har jeg hørt at det fins noen kuler man får kjøpt som man kan stappe oppi som man da kan trene på og holde igjen.. Vet ikke hva disse kulene heter? noen som har hørt om sånne kuler? hvor får jeg kjøpt disse? på apoteket?
Gjest Heloise Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har slike kuler men kan ikke påstå at jeg synes de har noen effekt. Nå kan jeg knipe godt men vil gjerne trene detopp mer. Derimot - sjekk ut Vagiflex. Den skal jeg prøve
Gjest anonym Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Ok.. Den ser veldig bra ut, men den var dyr:( Så tenker jeg begynner med vaginakuler... For du må jo hatt noe virkning med de, siden du nå kan knipe litt?? jeg kan ikke knipe noe som helst nå. Hva kostet vaginakulene? og hvor fikk du kjøpt de?
Gjest Heloise Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Var ikke kulene sin fortjeneste at jeg kan knipe, det kunne jeg før jeg fikk de Synes ikke Vagiflex er dyrt, med tanke på pris på andre leketøy og at man får 2 "styrker"
Marikke Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Vaginakuler får du kjøpt på apotek og sex-leketøybutikker. Men det finnes andre måter å trene bekkenbunnsmuskulaturen på. Du kan google "bekkenbunnstrening" eller "knipeøvelser", så får du noen ideer. Her en en informativ nettside. Du kan også spørre legen din neste gang du er der. Problemer med bekkenbunnsmuskulaturen ("knipemusklene") er såpass vanlig at de aller fleste allmennleger har greie på det. Den beste måten å finne ut om du får tak i knipemusklene på er å prøve å stoppe strålen mens du tisser. Hvis du klarer det, har du taket på dem. Da kan du fortsette å knipe på samme måten når du ikke tisser, og ta det derfra. Men obs obs! Det er ikke bra i lengden å knipe mens man tisser, så den metoden bør du bare bruke som test og ikke som trening.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Hva gjør man egentlig med vagina kuler/stramme øvelesr? Strammer dette vagina "på daglig basis" eller er det for at man skal lettere klare stramminga under samleie for en illusjon om strammere vagina? Og er det normalt å knipe vagina under samleie? Pleier dere å gjøre det? Hvordan vet man om man har en vid vagina eller ikke? Rare spm kanskje men lurer helt seriøst.
Gjest ts Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 TS her: Da har jeg kjøpt meg vagina kuler.. Og skjønner virkelig ikke det her.. Stappet de inn, men trenger ikke akkuratt stramme for å holde de på plass, de var jo såpass store at de med det blir liggende der inne. Må dra i snoren som henger på de for å få de ut igjen.. Så skjønner fortsatt ikke hvordan jeg strammer
Teriyaki Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 TS her: Da har jeg kjøpt meg vagina kuler.. Og skjønner virkelig ikke det her.. Stappet de inn, men trenger ikke akkuratt stramme for å holde de på plass, de var jo såpass store at de med det blir liggende der inne. Må dra i snoren som henger på de for å få de ut igjen.. Så skjønner fortsatt ikke hvordan jeg strammer Du bruker samme muskulaturen som du bruker når du stoppe tissestrålen, bare at du strammer hardere, slik at du kjenner det strammes lenger "opp" også. Hvis du skjønner.
Gjest Heloise Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Poenget er at du skal forsøke å holde dem igjen inni der når du drar de ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå