AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Typen min påpekte at han kjenner livmorshalsen min (den lille klumpen innerst i vagina) veldig godt når han fingrer meg og at de andre jentene han har vært sammen med ikke har hatt det sånn. Så nå ble jeg litt bekymra, er dette noe jeg burde gå til gyn for, den er jo slik den alltid har vært!
Gjest Eurodice Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Typen min påpekte at han kjenner livmorshalsen min (den lille klumpen innerst i vagina) veldig godt når han fingrer meg og at de andre jentene han har vært sammen med ikke har hatt det sånn. Så nå ble jeg litt bekymra, er dette noe jeg burde gå til gyn for, den er jo slik den alltid har vært! Den bekymringen kan du slå fra deg med en gang. Alle jenter har livmor. Den er bevegelig, så at typen din ikke har kjent den hos andre jenter, tyder på at han ikke vet noe særlig om kvinners anatomi.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Jeg kjenner den godt på meg selv, OG har vært å sjekket den hos gynekolog. No worries
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Det er en kombinasjon av hvor du er i syklusen (den forandrer seg og er lettere å kjenne rundt eggløsning) og hvor lang skjede (evnt. fingre) du har. Jeg har aldri kjent min. Jeg har en lang skjede og har ikke sjangs. Men jeg har da lest om mange som kan kjenne sin egen med fingrene.
Gjest Minni Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Jepp Jeg kjenner min. Altså, ikke nå..Men jeg har kjent den. Med fingeren altså..
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Bellandonna Jeg har en som for tiden befinner seg 3 cm innenfor åpningen pga p-piller som gir konstant blødning. Akter å slutte i dag! Møkkapiller! Når jeg ikke blør er den laaangt oppi der og kan ikke kjennes noe større.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Jeg kjenner min godt, og det er jeg glad for, fordi det blir enkelt å plassere menskoppen riktig
finkel Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Jeg kjenner den lett, med en finger. Som AB også nevnte så avhenger det veldig av syklusen hvor mye av den jeg kjenner, men jeg kan nok nå den hele tiden. Har vært hos gynekolog flere ganger og ingen har påpekt det, så det er nok helt normalt!
finkel Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Jeg kjenner min godt, og det er jeg glad for, fordi det blir enkelt å plassere menskoppen riktig Enig!
Gjest Eurodice Skrevet 12. mars 2011 #11 Skrevet 12. mars 2011 Bellandonna Jeg har en som for tiden befinner seg 3 cm innenfor åpningen pga p-piller som gir konstant blødning. Akter å slutte i dag! Møkkapiller! Når jeg ikke blør er den laaangt oppi der og kan ikke kjennes noe større. Uffda, det var da ekstremt , høres ubehagelig. Du må hovne voldsomt opp i skjeden. De pillene høres ikke bra ut for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå