Gjest hajen Skrevet 11. mars 2011 #1 Skrevet 11. mars 2011 Vi har vært sammen lenge, og jeg har merket en stund at jeg har oftere lyst enn ham. Jeg er såogsi alltid positivt innstilt til saken, mens han nok trenger å være i rett humør. Dette fører jo til at jeg langt oftere tar initiativ, og jeg har spurt om han synes jeg maser for mye(hyppighet har vært opp til debatt....) - men det synes han visst ikke. Og han er veldig fornøyd med kvaliteten. Jeg tror nok han innerst inne føler jeg kanskje er litt for initiativrik - og jeg har ikke lyst at dette skal bli et problem. Jeg må nok bare innse at jeg har oftere lyst enn ham, og jeg prøver nå å ikke ta initiativ hver gang tanken slår meg..... Det varierer selvsagt, men det optimale for meg er kanksje tja....flere ganger i uken(jo oftere jo bedre), mens han sikkert kunne klart seg med en enkelt gang i uken, give or take. Hvordan gjør dere som har mer lyst enn den andre? Tar dere mindre initiativ enn dere egentlig ønsker? Jeg bare tenker at det kanksje ikke er så lurt å alltid være proaktiv, kanksje det gjør at den andre føler h*n ikke rekker å ta initiativ selv - og at man dermed får litt mindre lyst i lengden?
Hankjønn Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Har vel litt mer lyst enn damen, selv om differansen ikke er så stor som mellom dere. Om jeg har lyst foreslår jeg det, om hun da ikke vil så vil hun ikke, end of story. Hun sier ikke alltid ifra når hun vil og det irriterer meg litt, ville klart foretrukekt om hun ga beskjed når hun ville, så anbefaler deg å spørre om du vil ha. For gutter flest er gjelder det heller for mye enn for lite sex :gjeiper: Endret 11. mars 2011 av Hankjønn
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Jeg er heller av den oppfatning av at det virker som jenter faktisk er mer innstilt på sex enn dagens gutter....merkelige greier, det der! Er jente selv.
Gjest Heloise Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har mer lyst enn mannebeinet, men han tar mest initiativ siden jeg er veldig sjenert. Jeg vil ikke mase på han hvis han ikke har lyst, så blir til at det er opp til han. Men det får vi nok orden på når vi endelig bor sammen veldig snart, privatliv er jo et stikkord
Tullo Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Her har vi hatt våre down perioder hver vår gang, men når eg har mere lyst enn han så spør eg og vil han ikke så er det ikke noe og gjøre med det. Er bedre å spørre enn og henge som en klegg på han og prøve som en gal så blir det sure miner i stede. Så det beste er vel å spørre og om den andre ikke vil så er det vel bare og fikse seg selv vel så slipp man gå rundt kåt og bli frustrert over det :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har mer lyst enn typen, og har som deg blitt beskyldt for å mase. Dette har ført til at jeg prøver å la det gå en stund før jeg spør om han vil. Noen ganger har det funka å vente helt til han tar initiativet, men jeg har ikke tålmodighet til det ofte ettersom det kan gå veeeldig lang tid. Jeg prøver å begrense meg, men det er litt vanskelig!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Har vel litt mer lyst enn damen, selv om differansen ikke er så stor som mellom dere. Om jeg har lyst foreslår jeg det, om hun da ikke vil så vil hun ikke, end of story. Hun sier ikke alltid ifra når hun vil og det irriterer meg litt, ville klart foretrukekt om hun ga beskjed når hun ville, så anbefaler deg å spørre om du vil ha. For gutter flest er gjelder det heller for mye enn for lite sex :gjeiper: Gjelder tydeligvis ikke alle.. Min er stadig for trøtt og sliten for sex, og er veldig tafatt når jeg tar initiativ. Da må jeg faktisk gjøre all jobben. Enten det eller så sier han at han er trøtt
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har mer lyst enn mannebeinet, men han tar mest initiativ siden jeg er veldig sjenert. Jeg vil ikke mase på han hvis han ikke har lyst, så blir til at det er opp til han. Men det får vi nok orden på når vi endelig bor sammen veldig snart, privatliv er jo et stikkord Tro meg, så snart dere flytter sammen, så er sexlivet slik det var, over.
Gjest Heloise Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Tro meg, så snart dere flytter sammen, så er sexlivet slik det var, over. Jeg trenger ikke deg, eller noen andre, til å fortelle meg det Det er soleklart at det forandrer seg.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Jeg trenger ikke deg, eller noen andre, til å fortelle meg det Det er soleklart at det forandrer seg. Forandrer seg? Det suger. Det er en grunn til at jeg ikke har lagt meg. Typen var for trøtt til å ha sex som vanlig..
Gjest Heloise Skrevet 12. mars 2011 #11 Skrevet 12. mars 2011 Forandrer seg? Det suger. Det er en grunn til at jeg ikke har lagt meg. Typen var for trøtt til å ha sex som vanlig.. Faen da, kjipt å høre. Hva kan man gjøre med slikt mon tro... På tide å pønske ut nød-planer her skjønner jeg. Jeg er meget spent på å se hvordan våres sexliv forandrer seg... Jeg har lyst, og har ikke lyst, til å finne det ut
Gjest BettyBoop28 Skrevet 12. mars 2011 #12 Skrevet 12. mars 2011 Faen da, kjipt å høre. Hva kan man gjøre med slikt mon tro... På tide å pønske ut nød-planer her skjønner jeg. Jeg er meget spent på å se hvordan våres sexliv forandrer seg... Jeg har lyst, og har ikke lyst, til å finne det ut Sorry. litt dårlig dag idag..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå