Gjest Hege Skrevet 29. oktober 2003 #1 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det klages litt på mye snikk-snakk generelt her på KG nå, og jeg ser at det dukker opp en del av den sorten her på personlige meldinger også. Det hadde vært fint om dere kunne forsøke å holde snikk-snakk i den gruppa det hører hjemme, slik at resten av forumet kan holde ei litt mer seriøs linje. Det dukker også opp gode tråder her, emner til gode debatter. Slike tråder passer bedre på generell debatt, slik at også gjester får anledning til å delta. Personlige meldinger er som kjent et sted der dere kan gi hverandre personlige meldinger. Derav navnet på forumet. Hjelp oss å holde litt orden på dette, hva? Tråder som ikke hører hjemme her vil bli flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. oktober 2003 #2 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vel, vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente nå. Henviser du bl.a til min melding på Personlig meldinger? I så fall, kan du bare flytte den, MEN det var en personlig melding til alle, absolutt alle her inne. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 29. oktober 2003 #3 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tror ikke det var den hun mente care (i tilfelle er jeg uenig), men ser du på "nye innlegg" og endel av topic'ene på Personlige Meldinger, så ser du noen eksempler (på hva jeg tror det er da ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 29. oktober 2003 #4 Del Skrevet 29. oktober 2003 Care, jeg ser tendensen til at snikk-snakk er i ferd med å flyte over sine grenser så å si, derfor nevner jeg det. Din tråd er ikke snikk-snakk, men kan være starten på en god debatt som også gjester bør ha muligheten til å delta i. De er jo også med som brukere av forumet vet du. Og når du sier "Til alle".. Ingen kritikk til deg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. oktober 2003 #5 Del Skrevet 29. oktober 2003 Care, jeg ser tendensen til at snikk-snakk er i ferd med å flyte over sine grenser så å si, derfor nevner jeg det. Din tråd er ikke snikk-snakk, men kan være starten på en god debatt som også gjester bør ha muligheten til å delta i. De er jo også med som brukere av forumet vet du. Og når du sier "Til alle".. Ingen kritikk til deg altså Vel, jeg spør og tar det ikke som kritikk, bare vil oppklare evt. misforståelser. Jeg skjønte rett og slett ikke hva du snakket om (leser en gang til og skjønner ikke bæra ). Men jeg kan vel ikke skjønne alt da... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 29. oktober 2003 #6 Del Skrevet 29. oktober 2003 Se på det som en generell opplysning du, vi skal ha litt takhøyde her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 29. oktober 2003 #7 Del Skrevet 29. oktober 2003 Flott, Hege. Jeg er som alltid enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. oktober 2003 #8 Del Skrevet 29. oktober 2003 Flott! Endelig. Tar jo helt av med fjås og snikk-snakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #9 Del Skrevet 29. oktober 2003 Bra!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. oktober 2003 #10 Del Skrevet 29. oktober 2003 så får vi ordre om å moderere oss igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. oktober 2003 #11 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er fullstendig enig med deg, Hege. Godt du passer på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 29. oktober 2003 #12 Del Skrevet 29. oktober 2003 'Snikk-snakk' kunne liksågodt hett 'Lekegrind'. Hvis 'Snikk-snakk' skal være forbeholdt de lystige engler og småsnakk (hva det nå enn er) med andre, kunne det kanskje være en idé å renamet 'Snikk-snakk' til 'Lekegrind' og opprettet en ny 'Snikk-snakk'. Sånn som jeg ser det er de forskjeldige ordlekene inne på 'Snikk-snakk' det jeg ville kaldt 'småsnakk' på et forum. For å tilfredsstille de som irriterer seg over at 'nye innlegg' funksjonen blir ødelagt kunne man sett om det hadde vært mulig å plassere inn et filter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 29. oktober 2003 #13 Del Skrevet 29. oktober 2003 "Snikk-snakk" er stedet for småsnakk og uhøytidelig moro og er ikke forbeholdt "De lystige engler". "Englene" er egentlig årsaken til at det forumet ble laget i sin tid, det er det hele. Hvorvidt vi skal forsøke å lage et slags filter er noe Gry må ta stilling til, men det krever litt å få det til. Jeg tror det må være slik det er jeg. Så lenge det er så mye trafikk der tyder jo det på at forumet er ganske populært. Her har Gry gitt et svar http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=51416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. oktober 2003 #14 Del Skrevet 30. oktober 2003 så får vi ordre om å moderere oss igjen..... Dette er da ikke moderering. Man kan jo tulle og tøyse så mye man vil, men fint om man legger det i riktig forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. desember 2003 #15 Del Skrevet 25. desember 2003 Dette er da ikke moderering. Man kan jo tulle og tøyse så mye man vil, men fint om man legger det i riktig forum.tøyser du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå