meca Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har lenge tenkt på hårfjerning med laser på underlivet. De fleste nettsidene jeg sjekker, skriver bare "bikinilinje" på listen over behandlinger. Er det noen som vet om dette bare er en pen måte å si "hele musa" på, eller om det faktisk er sånn at det kun er bikinilinjen denne behandlingen kan gjøres på? For min egen del er det vel nettopp området kjønnslepper/rumpesprekk jeg aller helst skulle gitt en omgang med laser, da det er disse områdene det er vanskeligst å "nå" med en høvel. Kanskje er det vel samtidig mest ømfintlig der, og dermed lite egnet for laserbehandling? Erfaringer, kunnskap, tanker?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Hei Jeg har selv fått fjernet hår på "selve" musa så det går fint. Det finnes nok noen klinikker som ikke gjør det, og noen klinikker som gjør det -selv om det ikke står på "prislisten" deres. (Der står bare bikinilinje). Du må nok bare ta kontakt med de enkelte klinikker og høre hva de gjør og hva de ikke gjør
chui Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Hei Jeg har selv fått fjernet hår på "selve" musa så det går fint. Det finnes nok noen klinikker som ikke gjør det, og noen klinikker som gjør det -selv om det ikke står på "prislisten" deres. (Der står bare bikinilinje). Du må nok bare ta kontakt med de enkelte klinikker og høre hva de gjør og hva de ikke gjør Da vil jeg gjerne vite hvor du har fått tatt brasiliansk laserbehandling? Skulle gjerne gjort det selv, men trodde ikke det var mulig. Jeg har nemlig tatt laser i bikinilinjen selv. De tar så langt inn de kan (dvs alt oppå og ganske langt inn på bikinilinjen), men de kan ikke ta så langt inn på kjønnsleppene og rundt anus fordi det er farlig med disse lysstrålene så nærme slimhinnene. Det var det jeg fikk beskjed om hvert fall..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå