AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Er det virkelig nødvendig med melk i nesten alt potetgull og slikt som jeg synes er så godt? Er lei av potetgull med bare salt.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 På ingrediensen på nesten alt potetgull, i hovedsak med de med litt krydder i så står det melk eller melkepulver (husker ikke helt). Så, da får jeg ikke spist det siden jeg hyperalergisk. Skulle ønske dem kunne lage mer potetgull med smak som alle kan spise.
Gjest Emera Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Ja, dessverre så er det sånn. De bruker melkepulver eller laktose i krydderblandingene. Det er bare å henvende seg til produsentene og legge fram problemet. Men det kan bli vanskelig å få dem til å høre, for er man hyperallergisk må jo dette potetgullet kjøres på linjer hvor det ikke har vært melk i nærheten. Jeg mener å ha sett slikt potetgull på helsekostbutikk, men er ikke helt sikker. Endret 10. mars 2011 av Emera
Lady Stardust Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 På ingrediensen på nesten alt potetgull, i hovedsak med de med litt krydder i så står det melk eller melkepulver (husker ikke helt). Så, da får jeg ikke spist det siden jeg hyperalergisk. Skulle ønske dem kunne lage mer potetgull med smak som alle kan spise. Åja, sånn ja! Hm, ikke vet jeg. Det burde jo finnes noen alternativer? Prøv å søk litt rundt på nettet, kanskje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå