Gjest jeansgutt21 Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Mitt navn, jeansgutt kommer av at jeg digger helt åletrange jeans! Jeg er ganske lang og veldig tynn og i helt stramme skinny jentejeans, str 25 og 34 i lenden. Når jeg er sykt kåt og må tilfredsstille meg selv, putter jeg inn en vibrerende butplugg inn i meg, før jeg åler meg inn i etpar åletrange jeans. Da blir jeg helt gal og kan holde på en hel dag og få mange orgasmer i jeansa mine. Blir umettelig og kan nesten ikke bli mer kåt enn når jeg gjør dette Er dette normalt, eller er jeg en fetishgutt?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 En fetisj er en seksuell dragning mot en ting, altså ikke noe kroppslig/seksuelt i seg selv. Altså har du en fetisj - uten at det betyr at du er unormal
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Jeg tipper deg ikke er særlig vanlig, har aldri hørt om det før. Men kos deg, du! Ikke noe galt i det du gjør. 2
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Når skal denne "gutten" på 21 bli 22? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=478082
Gjest jeansgutt21 Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Når skal denne "gutten" på 21 bli 22? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=478082 Har jeg beskrevet alderen min? mulig det? Er faktisk blitt 22. Forresten, hva har det med min jeansgreie å gjøre mon tro??
Gjest HunterLady Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Fetish. Og jeg kan skjønne den veldig godt, selv om jeg ikke er mann.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Jeg også! Liker følelsen! Digg å vite at det er flere som liker denne følelsen. For meg gir dette ubekrivelig nytelse og ville orgasmer Dama ferska meg en gang i det jeg fikk orgasme, men hun blei superkåt av å se meg vri meg som en ål i hennes åletrange jeans, mens jeg stønna vilt og høyt Det var først etterpå jeg oppdaget henne og blei kjempeflau 1
Gjest Waka Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Mitt navn, jeansgutt kommer av at jeg digger helt åletrange jeans! Jeg er ganske lang og veldig tynn og i helt stramme skinny jentejeans, str 25 og 34 i lenden. Når jeg er sykt kåt og må tilfredsstille meg selv, putter jeg inn en vibrerende butplugg inn i meg, før jeg åler meg inn i etpar åletrange jeans. Da blir jeg helt gal og kan holde på en hel dag og få mange orgasmer i jeansa mine. Blir umettelig og kan nesten ikke bli mer kåt enn når jeg gjør dette Er dette normalt, eller er jeg en fetishgutt? Det er jo ikke noen motsetning mellom "normalt" og "fetisj". En fetisj kan jo være kjempenormalt, samtidig som noe unormalt ikke trenger å være en fetisj igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Jeans strl 25 må vel være utrolig trange på en mann ja? Jeg har 27, og det er tight det hihi. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå