Gå til innhold

Er dette normalt eller en Fetish?

Fremhevede innlegg

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Mitt navn, jeansgutt kommer av at jeg digger helt åletrange jeans! Jeg er ganske lang og veldig tynn og i helt stramme skinny jentejeans, str 25 og 34 i lenden.

Når jeg er sykt kåt og må tilfredsstille meg selv, putter jeg inn en vibrerende butplugg inn i meg, før jeg åler meg inn i etpar åletrange jeans. Da blir jeg helt gal og kan holde på en hel dag og få mange orgasmer i jeansa mine. Blir umettelig og kan nesten ikke bli mer kåt enn når jeg gjør dette :) Er dette normalt, eller er jeg en fetishgutt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En fetisj er en seksuell dragning mot en ting, altså ikke noe kroppslig/seksuelt i seg selv. Altså har du en fetisj - uten at det betyr at du er unormal :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper deg ikke er særlig vanlig, har aldri hørt om det før. Men kos deg, du! Ikke noe galt i det du gjør.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Fetish.

Og jeg kan skjønne den veldig godt, selv om jeg ikke er mann. :)

Skrevet

Jeg også! Liker følelsen!

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Jeg også! Liker følelsen!

Digg å vite at det er flere som liker denne følelsen. For meg gir dette ubekrivelig nytelse og ville orgasmer :)

Dama ferska meg en gang i det jeg fikk orgasme, men hun blei superkåt av å se meg vri meg som en ål i hennes åletrange jeans, mens jeg stønna vilt og høyt :) Det var først etterpå jeg oppdaget henne og blei kjempeflau :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Mitt navn, jeansgutt kommer av at jeg digger helt åletrange jeans! Jeg er ganske lang og veldig tynn og i helt stramme skinny jentejeans, str 25 og 34 i lenden.

Når jeg er sykt kåt og må tilfredsstille meg selv, putter jeg inn en vibrerende butplugg inn i meg, før jeg åler meg inn i etpar åletrange jeans. Da blir jeg helt gal og kan holde på en hel dag og få mange orgasmer i jeansa mine. Blir umettelig og kan nesten ikke bli mer kåt enn når jeg gjør dette :) Er dette normalt, eller er jeg en fetishgutt?

Det er jo ikke noen motsetning mellom "normalt" og "fetisj". En fetisj kan jo være kjempenormalt, samtidig som noe unormalt ikke trenger å være en fetisj igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeans strl 25 må vel være utrolig trange på en mann ja? Jeg har 27, og det er tight det hihi.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du er latent homofil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...