AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Hvis JA, hvordan klarer dere å holde den ren hele dagen uten ett snev av tørka utflod i trusa?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Svaret her er nei. Har hatt mye utflod siden puberteten, det er bare slik det er. Har valgt å ikke bruke truseinnlegg, lever heller med litt tørket utflod . Trenger sjelden å skifte i løpet av dagen fordi det blir for fuktig, men det har hendt. Som gravid har jeg hatt mye tynnere utflod, og da har jeg vært nødt til å bruke truseinnlegg for at det ikke skulle bli vått gjennom . 2
UnderCover Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Hvis JA, hvordan klarer dere å holde den ren hele dagen uten ett snev av tørka utflod i trusa? JA jeg er ren i trusa hele dagen fordi jeg bruker truseinnlegg. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Nei. Eller, hvis jeg bruker truseinnlegg er selve trusa selvsagt ren. Men nei. Å gå uten truse en hel dag er ikke aktuelt.
Gjest Mimmi Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Okay. Men hva med mennene da? Har dere rene truser? 1
Gjest Jente23 Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Nei, etter en hel dag pleier ikke trusa å se helt ren ut. Den lukter ikke helt ren heller. Det er nok naturlig. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Nei, det er nesten alltid små hvite merker i trusa på slutten av dagen. Det er vel gjerne derfor vi bruker truse - og skifter den hver dag. Om jeg regner med at samboeren har tenkt å kle av meg, skifter jeg heller truse og vasker meg en ekstra gang midt på dagen.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2011 #8 Skrevet 11. mars 2011 Dette er egentlig dritfaut og skulle ønske man ikke fikk slikt. Er spesielt flaut når typen skal ned i trusa med stripene i, eller truseinnlegget da....Hvordan gjør dere det???????????
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 Min truse er vanligvis ren hele dagen unntatt et par dager før mensen kommer, da pleier jeg å ha litt utflod. Har skjønt at jeg er et unntakstilfelle når det gjelder utflod, da jeg bl.a i tråder som dette og via venninner hører at det er ganske vanlig å ha utflod hver dag.
Lista Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Min truse er vanligvis ren hele dagen unntatt et par dager før mensen kommer, da pleier jeg å ha litt utflod. Har skjønt at jeg er et unntakstilfelle når det gjelder utflod, da jeg bl.a i tråder som dette og via venninner hører at det er ganske vanlig å ha utflod hver dag. Lucky you!
Gjest Nadezhda Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 Dette er egentlig dritfaut og skulle ønske man ikke fikk slikt. Er spesielt flaut når typen skal ned i trusa med stripene i, eller truseinnlegget da....Hvordan gjør dere det??????????? Lurer også på hvordan de som bruker truseinnlegg gjør det
Tears.of.the.Sun Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 Hvis JA, hvordan klarer dere å holde den ren hele dagen uten ett snev av tørka utflod i trusa? Ja. Jeg vet ikke hvordan? Den bare er det.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 Utfloden ble jævlig mye verre da jeg begynte på p-piller. Før det, hadde jeg så og si aldri noe..
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #14 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har aldri vært plaget av utflod, og har aldri brukt truseinnlegg. Trusene er flekkfrie og "rene" de...
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2011 #15 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har utflod hver dag, bruker stort sett truseinnlegg bestandig. Dette er egentlig dritfaut og skulle ønske man ikke fikk slikt. Er spesielt flaut når typen skal ned i trusa med stripene i, eller truseinnlegget da....Hvordan gjør dere det??????????? Lurer også på hvordan de som bruker truseinnlegg gjør det Jeg er litt fremover, fjerner det før han kommer nedi
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #16 Skrevet 11. mars 2011 Har alltid utflod, og synes ikke det er noe gøy. Men det rare er at da jeg var ung kunne utfloden min faktisk føre til at fargene i trusene mine ble bleket. Brukte jeg sorte truser kunne de etter en stund begynne å få grønne eller rosa merker, fordi fargene ble blassere. Noen som har vært borti noe lignende? Har det ikke slik nå lengre. 1
Anaconda Skrevet 11. mars 2011 #17 Skrevet 11. mars 2011 Okay. Men hva med mennene da? Har dere rene truser?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #18 Skrevet 12. mars 2011 Har alltid utflod, og synes ikke det er noe gøy. Men det rare er at da jeg var ung kunne utfloden min faktisk føre til at fargene i trusene mine ble bleket. Brukte jeg sorte truser kunne de etter en stund begynne å få grønne eller rosa merker, fordi fargene ble blassere. Noen som har vært borti noe lignende? Har det ikke slik nå lengre. Ja sånn har jeg det noen ganger også. Er lenge siden nå. Rart egentlig.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 12. mars 2011 #19 Skrevet 12. mars 2011 Jeg ser ikke problemet med en liten, hvit flekk i trusa etter en lang dag, og er ikke flau over det
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #20 Skrevet 12. mars 2011 Stort sett ren, men hender det er litt utflod. Var mer da jeg var gravid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå