Arketypen Skrevet 3. november 2003 #21 Skrevet 3. november 2003 Slik skal det gjøres.... http://www.freediver.net/freedivelist/index.html
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #22 Skrevet 3. november 2003 Klarer nok ikke være helt nøytral her nei..., blir litt vansklig å sette en sau eller en elg i samme bås som delfiner. Jeg har vært så utrolig heldig at jeg har svømt med delfiner ( det var en helt utrolig opplevelse som jeg aldri kommer til å glemme :D )
Gjest pooh Skrevet 3. november 2003 #23 Skrevet 3. november 2003 Dette synes jeg var helt grusomt.Jeg gikk fort ut igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #25 Skrevet 3. november 2003 og jeg håper virkelig at du ikke mener at det er et argument for at det skulle være verre å drepe delfiner (og hvaler for den saks skyld) enn sau.. Overhodet ikke! Sau er og et pattedyr (Alle dyr som ammer klassifiseres som pattedyr, at det er værre å drepe pattedyr enn fisk/fugl/reptiler mener jeg heller ikke). var kun ment som en kjapp faktaopplysning
Anglofil Skrevet 4. november 2003 #26 Skrevet 4. november 2003 Helt enig,helt jævlig å se på...enda noe å rette opp i...hmm..men nå er jeg faktisk like beskymret for regnskogen,veit ikke hva som er verst jeg... Klemz fra:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå