Gjest jente Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg er en jente som så mange jenter sliter litt med å få orgasme, spesielt med partner. Alene kan jeg fikse det på 2 minutter uten problemer, men sammen med en partner tar det plutselig mye lenger tid, også når jeg gjør det selv. Jeg er avhengig av klitorisstimuli for å få orgasme, og når jeg er med partner kjenner jeg plutselig lite av stimuleringen, selv om jeg bruker vibrator og gjør det selv... Hvorfor blir det sånn da?!? Jeg stresser nok endel med det, og tenker at "nå burde jeg kjenne det mer" og "nå har jeg brukt LANG tid!", kanskje det spiller inn... I tillegg er jeg veldig avhengig av å kunne konsentrere meg og gjøre det på akkurat den måten jeg vil gjøre det på, uten noen "innblanding", mens mannen helst vil klå, hehe... Og da blir jeg forstyrra. Det er litt kjipt at det er sånn, for ofte gir jeg bare opp om jeg ikke har kommet innen 10 minutter. Jeg har heller ikke lyst til å være avhengig av å få orgasme på en spesiell måte. (De siste 5-6 årene har det vært i samme stilling, med vibrator på samme nivå og på akkurat lik måte hver gang - eneste som funker). Hvordan venne meg av med dette her da?
Gjest Katten. Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Jeg vil anbefale deg å slutte å jage etter orgasmen, men heller slappe av og nyte det som skjer. Fokuser heller på hva dere gjør, hvordan det føles, lukten av ham, se på hvordan musklene hans arbeider, lydene, øynene hans, følelsen av at han sklir inn og ut av deg osv. Ved å "låse" hjernen din i jakt etter orgasmen, så hindrer du deg selv ganske kraftig.
womenwomen Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Jeg er en jente som så mange jenter sliter litt med å få orgasme, spesielt med partner. Alene kan jeg fikse det på 2 minutter uten problemer, men sammen med en partner tar det plutselig mye lenger tid, også når jeg gjør det selv. Jeg er avhengig av klitorisstimuli for å få orgasme, og når jeg er med partner kjenner jeg plutselig lite av stimuleringen, selv om jeg bruker vibrator og gjør det selv... Hvorfor blir det sånn da?!? Jeg stresser nok endel med det, og tenker at "nå burde jeg kjenne det mer" og "nå har jeg brukt LANG tid!", kanskje det spiller inn... I tillegg er jeg veldig avhengig av å kunne konsentrere meg og gjøre det på akkurat den måten jeg vil gjøre det på, uten noen "innblanding", mens mannen helst vil klå, hehe... Og da blir jeg forstyrra. Det er litt kjipt at det er sånn, for ofte gir jeg bare opp om jeg ikke har kommet innen 10 minutter. Jeg har heller ikke lyst til å være avhengig av å få orgasme på en spesiell måte. (De siste 5-6 årene har det vært i samme stilling, med vibrator på samme nivå og på akkurat lik måte hver gang - eneste som funker). Hvordan venne meg av med dette her da? Jeg er 100 % sikker på at grunnen til at du er så treg med å få orgasme sammens med en partner - skyldes kunn dine egne psykiske sperrer ....For fysisk er du i stand til å oppnå orgasmer raskt om du slapper av selv slik at du klarer å nyte det . Det er umulig å nyte noe når man er anspent , føler tidspress og bare stress i senga . En stor del av damer som har det som deg , har det slik forde de ikke tillater seg selv fysisk å nyte , forde de har mentale sperrer mot det . Beste måten å komme over de sperrene du har . Er å si det rett ut til din partner om hvordan du føler det under sex . Si du føler stress , anspenthet , tidspress , orgasmepress - og at allt dette stresset du føler innvendig , himdrer deg i å slappe av og nyte sex 100 % Når han er klar over dette , vil han jo ta mer hensyn .Og du vil selv også slappe av . Forde han vil sikkert forsikre deg om at du trenger ikke å føle det slik . Dere har god tid i sengen og det er ikke om å gjøre å bli fortest mulig ferdig - men å bare nyte og slappe av . Han liker å tilfredsstille deg og blir ikke lei av det etter 3 minutter liksom og stresser med å komme inn i deg fortest mulig ( feil mange menn gjør med tusenvis av damer i sengen ) . Tror mange damer føler at de ikke har lov å ta seg den tiden de trenger for å nyte stimulering de mottar fra mannen . De føler kanskje at det er mer , dama som skal tilfredsstille han .Og at det blir galt og feil å tenke på sitt eget utbytte og nytelse . Det skal alltid komme i bakerste rekke for en kvinne . Forde vi er oppdratt til å hele tiden ta hensyn til andre før oss selv . Det er det eneste riktige adferd for en kvinne . Slutt å ha dårlig samvittighet for å vise litt egoisme i sengen . Ta imot og bruk han til egen nytelse . Ikke føl dårlig samvittighet for å bruke han som et stimulering middel for deg , eks hans fingre , hans pikk osv som om han var en dildo / en gjenstand , he he . Han liker det jo selv . Menn elsker å bli BRUKT av kvinner til dette .De liker kvinner som ikke er redd for å nyte dem og vise det .Akkurat som du selv blir opphisset av å tilfredsstille han . Tving deg selv til å tenke annerledes og slapp av . Og oppsøk situasjoner du føler deg litt anspent i mye oftere . For da blir du til slutt vant til dem og slapper mer av . Til slutt er det en vane du nyter uten noen sperrer som helst . Først da kan du nyte og får orgasmer hurtig , raskt og lett i fremtiden .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå