AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har lagt på meg ganske mye det siste året, og vil prøve å spy ved å stikke tannbørsten ned i halsen. Uansett hvor langt ned jeg stikker, vil jeg ikke spy..hvorfor?
Gjest gjest Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 kutt ut karb. og drikk mye vann. Da blir du tynnere. Spyr du vil du bli syk. i værste fall miste tenner, få dårlig ånde etc
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 men er det noen her som vet hvorfor jeg ikke får det til? er det en spesiell måte å gjøre det på?
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 (endret) TS tråden din er nå rapportert inn til moderatorgruppen. Det du vil ha hjelp med er under ingen, ingen omstendigheter bra for deg. Resultatet av det du ønsker deg er at du blir alvorlig syk, og vil bruke uenderlig lang tid på å bli frisk igjen. Det beste råd jeg kan gi er at du kontakter fastlegen din og/eller Interessegruppen for Kvinner med Spiseforstyrrelser. Edit: Dersom innlegget ikke er et tulle-innlegg så ber jeg alikevle alle om å ikke gi svar på hvordan man skal få til å kaste opp. Dette da det alltid vil være andre som "plukker opp" slike "gode råd" og benytter dem. Endret 10. mars 2011 av Lille-pus 1
ninuska_ Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Kjære Trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10 . Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen ninuska_, moderator 1
Fremhevede innlegg