Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 På dette forumet og en del andre forum, så kan man lese om kvinner som har opplevd "for liten" i ganske nedgraderende termer som "ekkelt", "lite mandig" og mange andre skjellsord. Som mann med gjennomsnittlig størrelse så tenker man selvsagt litt på det i og med at det ikke ser ut til å være en engangsgreie, men størrelsestråder med omtrent samme innhold dukker opp kontinuerlig. Da reagerer jeg ikke på de der størrelse diskuteres saklig, men jeg blir ganske overrasket over all sjikanen fra kvinner. Er det slik moderne kvinner har blitt? Navlebeskuende og nedlatende mot menn? Heldigvis har jeg til gode å treffe på ei ennå, ingen har sagt noe om størrelsen min, men hvis noen gjør det så skal nok vedkommende få oppleve smerter på måter det ikke har blitt opplevd før. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Som om mennene som rakker ned på appelsinhud og hengepupper er så mye bedre... 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 På dette forumet og en del andre forum, så kan man lese om kvinner som har opplevd "for liten" i ganske nedgraderende termer som "ekkelt", "lite mandig" og mange andre skjellsord. Som mann med gjennomsnittlig størrelse så tenker man selvsagt litt på det i og med at det ikke ser ut til å være en engangsgreie, men størrelsestråder med omtrent samme innhold dukker opp kontinuerlig. Da reagerer jeg ikke på de der størrelse diskuteres saklig, men jeg blir ganske overrasket over all sjikanen fra kvinner. Er det slik moderne kvinner har blitt? Navlebeskuende og nedlatende mot menn? Heldigvis har jeg til gode å treffe på ei ennå, ingen har sagt noe om størrelsen min, men hvis noen gjør det så skal nok vedkommende få oppleve smerter på måter det ikke har blitt opplevd før. Du høres veldig barnslig ut når du skriver slike ting. Hvis du har gjennomsnittlig penis, så er du i samme bås som de fleste andre menn. Har du forstått det slik at nesten alle kvinner synes deres menn er ekkle og lite mandige? Smerte på måter de aldri har opplevd før? Aner du hvor teit det høres ut? Jeg er enig med deg i at mange brukere er teite, tullete,slemme, frekke, etc når det blir snakket om penisstørreler, men slikt forekommer i stort sett alle trådene her på KG. Det vil alltid være slike folk på internet forum. Hvis du ikke takler det, så burde du gå en annen plass.
Gjest gutt22 Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Akspter det TS. Det blir ferre fedre i dette landet. Kvinner går med andre ord til menn med sterkes gener. De med stor pikk har sterkest gener. Om jenter raker ned på en gjennomsnittlig penis sier det med at de selv sliter fryktelig med egne kroppsdeler og må gi andre dårlig selvtillit for å føle seg bedre. 1
Gjest Mann på 45 Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Akspter det TS. Det blir ferre fedre i dette landet. Kvinner går med andre ord til menn med sterkes gener. De med stor pikk har sterkest gener. Om jenter raker ned på en gjennomsnittlig penis sier det med at de selv sliter fryktelig med egne kroppsdeler og må gi andre dårlig selvtillit for å føle seg bedre. For noe tull. God utdanning, trivelig vesen, godt selvbilde og evne til å "forsørge" teller fortsatt mer for om du får sikret dine gener gjennom reproduksjon. Har selv ikke verdens største, men ingen har noensinne klaget (i allefall ikke til meg). Tror det er andre ting som gjør at jeg ikke er singel men i et godt forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 På dette forumet og en del andre forum, så kan man lese om kvinner som har opplevd "for liten" i ganske nedgraderende termer som "ekkelt", "lite mandig" og mange andre skjellsord. Som mann med gjennomsnittlig størrelse så tenker man selvsagt litt på det i og med at det ikke ser ut til å være en engangsgreie, men størrelsestråder med omtrent samme innhold dukker opp kontinuerlig. Da reagerer jeg ikke på de der størrelse diskuteres saklig, men jeg blir ganske overrasket over all sjikanen fra kvinner. Er det slik moderne kvinner har blitt? Navlebeskuende og nedlatende mot menn? Heldigvis har jeg til gode å treffe på ei ennå, ingen har sagt noe om størrelsen min, men hvis noen gjør det så skal nok vedkommende få oppleve smerter på måter det ikke har blitt opplevd før. Du høres veldig nærtagende og barnslig ut . Når kvinner snakker om liten penis - er den som oftest uvanlig liten også . Husk at det finnes menn med bare 7 - 9 cm penis i stiv tilstand . Og det må man få lov å kalle for liten , når det er det . Det betyr ikke at man rakker ned på menn . For dette er noe man ikke nevner til menn , som har dette . De fleste er for høflige og redd for å såre til å i det hele tatt våge å nevne at den er for liten , selv om den virkelig ER helt utrolig liten . Har selv truffet på en slik mann , og jeg sa ingenting . Ble helt stum ....da jeg så det . Dette var virkelig ikke ventet og fryktelig kjedelig å oppdage .Det er ingenting spennende med en så LITEN penis . Det er bare så kjedelig å treffe på : ) 1
Stefan Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Det er vel det samme som med enkelte menn. Noen har rett og slett ikke lært seg oppdragelse og buser ut med alt mulig tøys og tull for å såre. Det kvinnene flagger det under, er seksuell frigjøring. Tøys og tull. Frigjøring har ingenting å gjøre med å oppføre seg som drittsekker å gjøre. Det er stor forskjell på preferanser og latterliggjøring. Det virker som om enkelte ikke helt har skjønt dette. Det vi menn bør ta lærdom av er at vi aldri må bry oss om disse kvinnene. De er mer interessert i å dytte ned enn løfte opp, og er uansett ikke kvinner vi egentlig ønsker å være sammen med. Jeg tenner på kvinner som ikke er overfladiske og personlighet, så om noen viser disse tendensene er de for meg totalt uinteressante. Jeg vil de skal være sammen med meg og ikke pikken min. Det finnes heldigvis fler kvinner som ikke bryr seg om størrelse enn de som bryr seg om det, så det er fint mulig å treffe et skikkelig kvinnfolk. 1
Gjest tja Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Å rakke ned på menn som ikke har den penisstørrelsen man foretrekker, eller å rakke ned på kvinner som har appelsinhud og hengepupper og bollemus - det er noe umodne og lite reflekterte folk gjør. Men hvorfor henge seg opp i de som skriver negativt når man i de samme diskusjonene kan finne damer som som ikke rakker ned på noen. Men det er vel kanskje menneskelig å kun fange opp de innleggene som bekrefter det punktet der man er mest usikker. Det er lov å ha preferanser men man skal ikke latterliggjøre de som ikke "når" opp i forhold til preferansene. Uansett, vold løser ingenting.
womenwomen Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Det er vel det samme som med enkelte menn. Noen har rett og slett ikke lært seg oppdragelse og buser ut med alt mulig tøys og tull for å såre. Det kvinnene flagger det under, er seksuell frigjøring. Tøys og tull. Frigjøring har ingenting å gjøre med å oppføre seg som drittsekker å gjøre. Det er stor forskjell på preferanser og latterliggjøring. Det virker som om enkelte ikke helt har skjønt dette. Det vi menn bør ta lærdom av er at vi aldri må bry oss om disse kvinnene. De er mer interessert i å dytte ned enn løfte opp, og er uansett ikke kvinner vi egentlig ønsker å være sammen med. Jeg tenner på kvinner som ikke er overfladiske og personlighet, så om noen viser disse tendensene er de for meg totalt uinteressante. Jeg vil de skal være sammen med meg og ikke pikken min. Det finnes heldigvis fler kvinner som ikke bryr seg om størrelse enn de som bryr seg om det, så det er fint mulig å treffe et skikkelig kvinnfolk. Kvinner som ikke bryr seg om penis størrelse i det hele tatt , og penis er totalt uinteresant for dem . De er IKKE ekte HETRO-kvinnfolk . De må være lesber .En normal kvinne som både kan og vet å nyte pikk bryr seg om det .Med mindre hun er lesbisk og godt kunne ha levd sammen med en kvinne likesågodt : ) Penis er jo det mest spennende og veldig viktig organ på mannen . Selvfølgelig bryr vi oss om det . Ellers hadde alle kvinner vært født lesbiske og uinteresert i menn . Det måtte da ha vært mye mer kjedelig - enn at de faktisk bryr seg litt . Har aldri hørt veninner snakke nedsettende om menn med liten pikk . Har møtt selv menn med bitteliten pikk - og har ikke orket å nevne det for noen veninner eller andre etterpå .Disse mennene har bare gått i glemmeboka og man har funnet seg noe annet og tenker ikke på dem engang . Rett og slett forde mange ikke snakker om sex med andre . Utrolig skjelden egentlig . 2
Gjest ærlig talt Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 Kvinner som ikke bryr seg om penis størrelse i det hele tatt , og penis er totalt uinteresant for dem . De er IKKE ekte HETRO-kvinnfolk . De må være lesber .En normal kvinne som både kan og vet å nyte pikk bryr seg om det .Med mindre hun er lesbisk og godt kunne ha levd sammen med en kvinne likesågodt : ) Penis er jo det mest spennende og veldig viktig organ på mannen . Selvfølgelig bryr vi oss om det . Ellers hadde alle kvinner vært født lesbiske og uinteresert i menn . Det måtte da ha vært mye mer kjedelig - enn at de faktisk bryr seg litt . Har aldri hørt veninner snakke nedsettende om menn med liten pikk . Har møtt selv menn med bitteliten pikk - og har ikke orket å nevne det for noen veninner eller andre etterpå .Disse mennene har bare gått i glemmeboka og man har funnet seg noe annet og tenker ikke på dem engang . Rett og slett forde mange ikke snakker om sex med andre . Utrolig skjelden egentlig . Faen så lei jeg er av at enkelte her antar at jeg fordi jeg er kvinne så må jeg like akkurat det samme som dem. Jeg er ikke lesbisk, er ekte hetero og har hatt bra og fantastisk sex med de fleste penisstørrelser og derfor kan jeg si at det er personen det kommer an på for meg og deres evne til sex og ikke størrelsen. Jeg liker menn og penisene deres, jeg liker variasjonen i størrelsen på peniser. Du må gjerne ha dine preferanser når det gjelder størrelser men snakk for deg selv og hva du foretrekker for alle damer er ikke like, og det betyr ikke at de er mindre kvinne og hetero enn deg selv. 3
Gjest ww Skrevet 10. mars 2011 #11 Skrevet 10. mars 2011 Vi lever ikke i steinalderen lenger, noe som betyr at vi kvinner endelig kan kreve vårt. 2
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2011 #12 Skrevet 10. mars 2011 På dette forumet og en del andre forum, så kan man lese om kvinner som har opplevd "for liten" i ganske nedgraderende termer som "ekkelt", "lite mandig" og mange andre skjellsord. Som mann med gjennomsnittlig størrelse så tenker man selvsagt litt på det i og med at det ikke ser ut til å være en engangsgreie, men størrelsestråder med omtrent samme innhold dukker opp kontinuerlig. Da reagerer jeg ikke på de der størrelse diskuteres saklig, men jeg blir ganske overrasket over all sjikanen fra kvinner. Er det slik moderne kvinner har blitt? Navlebeskuende og nedlatende mot menn? Tror du ikke at mange kvinner blir møkkalei av hele tiden å måtte svare masete menn om de har stor nok pikk?
Gjest MrsTux Skrevet 10. mars 2011 #13 Skrevet 10. mars 2011 Å rakke ned på menn som ikke har den penisstørrelsen man foretrekker, eller å rakke ned på kvinner som har appelsinhud og hengepupper og bollemus - det er noe umodne og lite reflekterte folk gjør. Men hvorfor henge seg opp i de som skriver negativt når man i de samme diskusjonene kan finne damer som som ikke rakker ned på noen. Men det er vel kanskje menneskelig å kun fange opp de innleggene som bekrefter det punktet der man er mest usikker. Det er lov å ha preferanser men man skal ikke latterliggjøre de som ikke "når" opp i forhold til preferansene. Uansett, vold løser ingenting. Nettopp! Det er alltid noen få (de samme?) som skal rakke ned på andre, de fleste av oss gjør det ikke. Og mange av oss bryr oss faktisk ikke om størrelsen! 1
womenwomen Skrevet 10. mars 2011 #14 Skrevet 10. mars 2011 På dette forumet og en del andre forum, så kan man lese om kvinner som har opplevd "for liten" i ganske nedgraderende termer som "ekkelt", "lite mandig" og mange andre skjellsord. Som mann med gjennomsnittlig størrelse så tenker man selvsagt litt på det i og med at det ikke ser ut til å være en engangsgreie, men størrelsestråder med omtrent samme innhold dukker opp kontinuerlig. Da reagerer jeg ikke på de der størrelse diskuteres saklig, men jeg blir ganske overrasket over all sjikanen fra kvinner. Er det slik moderne kvinner har blitt? Navlebeskuende og nedlatende mot menn? Heldigvis har jeg til gode å treffe på ei ennå, ingen har sagt noe om størrelsen min, men hvis noen gjør det så skal nok vedkommende få oppleve smerter på måter det ikke har blitt opplevd før. Du har ingenting å bekymre deg for TS . Kvinner husker best og omtaler oftest de mennene som har STOR PIKK ... De som har liten glemmes raskt og nevnes ikke . Men treffer de på en mann med DEN store pikke ... Da er det ganske vanlig at dama bare blir så overrasket at hun bare må fortelle sine veninner om han .... Men jeg tror ikke de som er stor , bryr seg så mye om det . Det er jo ingen som er flaue over å være stor vet du . Så er en mann STOR der nede , ja da ryktes det raskt blant damene og vips så vet hele byen det : ) Og alle blir så nysgjerrige , at de ligger med han kunn for å se om det er sant . det veninnene har fortalt om han ...he he T.o.m JEG har gjordt det . Etter å ha hørt hva veninnene sa om en viss kar i byen ...he he . De hadde helt rett ...he he Små pikker er kjedelige og det orker vi ikke prate om engang . Så ikke bekymr dere , om dere har liten . Dere bare glemmes raskt .Og ingen får vite det . Slapp av . Verre er det med de mennene som har stor . De klarer ikke å holde det hemmelig særlig lenge . ALLE damer VET om det ganske raskt . 2
Gjest dame Skrevet 10. mars 2011 #15 Skrevet 10. mars 2011 Vi lever ikke i steinalderen lenger, noe som betyr at vi kvinner endelig kan kreve vårt. Kreve? Å ha preferanser på størrelsen er en ting, hvordan man kommuniserer disse preferansene vil derimot vise hvor reflektert og moden man er, noen har mye å gå på her.
Gjest ww Skrevet 10. mars 2011 #16 Skrevet 10. mars 2011 Kreve? Å ha preferanser på størrelsen er en ting, hvordan man kommuniserer disse preferansene vil derimot vise hvor reflektert og moden man er, noen har mye å gå på her. Ja, "kreve"! I dag kan vi kvinner velge hvem vi vil leve med. Vi kan prøve mannfolkene ut før vi evt. velger å slå oss til tro. Personlig har jeg vist et par stykker døra fordi de var så latterlig dårlig utstyrt. 1
Gjest Raindrops Skrevet 10. mars 2011 #17 Skrevet 10. mars 2011 Wow. Bare wow. Dette må være dagnes dummeste tråd.
Gjest GirlPower666 Skrevet 10. mars 2011 #18 Skrevet 10. mars 2011 Personlig har jeg vist et par stykker døra fordi de var så latterlig dårlig utstyrt. Way to go, girl!
Stefan Skrevet 10. mars 2011 #19 Skrevet 10. mars 2011 Kvinner som ikke bryr seg om penis størrelse i det hele tatt , og penis er totalt uinteresant for dem . De er IKKE ekte HETRO-kvinnfolk . De må være lesber .En normal kvinne som både kan og vet å nyte pikk bryr seg om det .Med mindre hun er lesbisk og godt kunne ha levd sammen med en kvinne likesågodt : ) Penis er jo det mest spennende og veldig viktig organ på mannen . Selvfølgelig bryr vi oss om det . Ellers hadde alle kvinner vært født lesbiske og uinteresert i menn . Det måtte da ha vært mye mer kjedelig - enn at de faktisk bryr seg litt . Har aldri hørt veninner snakke nedsettende om menn med liten pikk . Har møtt selv menn med bitteliten pikk - og har ikke orket å nevne det for noen veninner eller andre etterpå .Disse mennene har bare gått i glemmeboka og man har funnet seg noe annet og tenker ikke på dem engang . Rett og slett forde mange ikke snakker om sex med andre . Utrolig skjelden egentlig . For noe tull. Er det virkelig så vanskelig å forstå at ikke alle er som deg? Heldigvis er dere kvinner forskjellige, slik vi menn er også. Ikke alle menn bryr seg om puppestørrelse, selvom de kan være veldig opptatt av pupper. Jeg ser ikke på meg selv som homofil av den grunn. 1
Stefan Skrevet 10. mars 2011 #20 Skrevet 10. mars 2011 Du har ingenting å bekymre deg for TS . Kvinner husker best og omtaler oftest de mennene som har STOR PIKK ... De som har liten glemmes raskt og nevnes ikke . Men treffer de på en mann med DEN store pikke ... Da er det ganske vanlig at dama bare blir så overrasket at hun bare må fortelle sine veninner om han .... Men jeg tror ikke de som er stor , bryr seg så mye om det . Det er jo ingen som er flaue over å være stor vet du . Så er en mann STOR der nede , ja da ryktes det raskt blant damene og vips så vet hele byen det : ) Og alle blir så nysgjerrige , at de ligger med han kunn for å se om det er sant . det veninnene har fortalt om han ...he he T.o.m JEG har gjordt det . Etter å ha hørt hva veninnene sa om en viss kar i byen ...he he . De hadde helt rett ...he he Små pikker er kjedelige og det orker vi ikke prate om engang . Så ikke bekymr dere , om dere har liten . Dere bare glemmes raskt .Og ingen får vite det . Slapp av . Verre er det med de mennene som har stor . De klarer ikke å holde det hemmelig særlig lenge . ALLE damer VET om det ganske raskt . Heldigvis er det noen kvinner som husker selve opplevelsen og ikke bare pikken. Jeg vil ikke bli husket som en pikk. Jeg har møtt kvinner som har gått etter et rykte, og heldigvis blitt flink til å luke dem bort. Kvinner som går etter pikk på den måten er stort sett fattige seksuelt og totalt uinteressante. De er veldig lette å glemme, for å si det slik. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå