pusla Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Jeg skal ha barselgruppa på besøk snart og når de kommer har vi ikke kjøkken, fordi vi er midt i oppussing av kjøkkenet. Vi har en hybelkomfyr med to plater da og mikroovn. Så da er spørsmålet hva jeg skal servere? Noen som har forslag til noe enkelt og godt jeg kan sette fram uten å måtte tilberede noe særlig?
Kvist Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Kjøp godt brød, kok egg eller lag eggerøre og server godt pålegg og friske grønnsaker. Jeg har både fått og servert sånt i barselgruppe og det pleier å være populært blant store og små.
liliana_sun Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Hva med ost og kjeks? Trenger ikke kokkelere mye for å servere det.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Reker og loff? Kan bli litt mye søl, men ha skåler med vann og sitron til å rense hendene med. Skal barna også være med? Hvis det skal være alkoholfritt, kan vinen byttes ut med eplejuice. Spekemat, laks og eggerøre, karbonadesmørbrød servert enten som koldbord eller snitter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå