AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Det knaset og først trodde jeg det hadde gått en tann. Viste seg å være glassbiter. 3 av bitene var så store at de har jeg. Resten forsvant i vasken da jeg skylte munnen. Skal jeg ta kontakt med produsenten eller ville dere bare ha latt det passere?
Sugerøret Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 da tar du bilder og ikke minst kontakter produsenten
Aubree Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Det samme skjedde meg en gang.. Bare at jeg fant en plastbit i sjokoladen. Jeg tok vare på plastbiten, sendte mail til nidar om det, og fikk beskjed om å sende den inn til dem. Det gjorde jeg, og noen uker etterpå fikk jeg en stor eske i posten med masse nidar godter som plaster på såret 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Jeg fant en SVÆR inntørka bille i fruktnøtten min en gang. Trodde det var en rosin, helt til det knaste som F, og jeg spytta ut både skallet og bena. Herrejemini Fikk masse sjokolader i trøstegave da, men hallo.. turte ikke akkurat å spise dem. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Jeg fant en SVÆR inntørka bille i fruktnøtten min en gang. Trodde det var en rosin, helt til det knaste som F, og jeg spytta ut både skallet og bena. Herrejemini Fikk masse sjokolader i trøstegave da, men hallo.. turte ikke akkurat å spise dem. Det er GUDS STRAFFEDOM!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Det er GUDS STRAFFEDOM! Mulig, men det ironiske var at det var den første sjokoladen jeg smakte på over et halvt år uten. Aldri mer sier jeg bare.
CocoPiaf Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Jeg kjøpte en Kvikk Lunsj som ikke hadde noe sjokoladetrekk på seg, sendte inn bilde og produktnr. så fikk jeg en eske med mye forskjellige sjokolader og dessertprodukter som trøst! Det hjalp 1
Fanta Exotic Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Jeg og lillesøster fant et belegg som lignet på stearin uten på flere av non stoppene i en pose engang. Vi sendte en mail om det, og de forklarte at det var noe voks som var i maskinen (men selvfølgelig ikke var meningen at skulle lande i sjokoladen). Vi fikk en svær pappeske med sjokolade, bakevarer og gele av Freia:) 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 TS her. Takker for svar Glass er jo ganske farlig da å få i munnen og svelget. Skal sende en mail til produsenten i morgen. Noe må jo ha gått feil i produksjonen og det kan være greit for de å vite. Må bare innrømme at jeg ikke klarte å spise opp resten. I tillegg så kjøpte jeg meg samme type tidligere i dag. Kvier meg litt selv om jeg ser at den har et annet produksjonsnummer.
Eske Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Jeg kjøpte en Kvikk Lunsj som ikke hadde noe sjokoladetrekk på seg, sendte inn bilde og produktnr. så fikk jeg en eske med mye forskjellige sjokolader og dessertprodukter som trøst! Det hjalp Haha, ei venninne av meg kjøpte Kvikk Lunsj som kun var sjokoladetrekk, altså uten kjeks Hun fikk også kompensasjon
Pingting Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 Sånt skjer jo desverre. Ikke bare bør du si fra til produsenten, jeg synes faktisk på sett og vis at du har plikt til det. Ikke i form av at dette er ditt ansvar, men om de har noe krøll ett eller annet sted i produksjonen så må de få vite om det, ellers er det fare for at det skjer igjen. Glass kan jo være dritfarlig, bra du ikke skadet deg! Er nesten litt "fint" å se at de norske produsentene gir plaster på såret synes jeg (selv om det beste jo hadde vært at noe sånt aldri skjedde). Jeg fant en småstein (!!!) i en pose med potetgull da jeg bodde i England - de hørte jeg aldri noe fra etter at jeg sendte den inn...
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #13 Skrevet 9. mars 2011 Er nesten litt "fint" å se at de norske produsentene gir plaster på såret synes jeg (selv om det beste jo hadde vært at noe sånt aldri skjedde). Jeg fant en småstein (!!!) i en pose med potetgull da jeg bodde i England - de hørte jeg aldri noe fra etter at jeg sendte den inn... Du skjønner, de gjør ikke dette først og fremst for å være snille, de tenker økonomisk, tenk på hvor mye penger de taper på om du som kunde aldri våger å kjøpe sjokolade av dem igjen. De 200-400 kronene de gir bort på den måten er en dråpe i havet jevnført med hvor mye hver kunde gir dem i inntekt i året. De har faktisk ikke råd til å miste deg som kunde, derfor er det viktig for dem å gjenopprette tilliten din.
Sola^ Skrevet 9. mars 2011 #14 Skrevet 9. mars 2011 Fann levende larver på karameller frå Nidar ein gang. Sendte inn innholdet med eit velformulert brev. Det var visstnok kakao møll larver. Fekk også eske med sjokolade som plaster på såret. Sjekka sjokoladen me fekk litt ekstra etter larver, men fann ikkje fleire
Pingting Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Du skjønner, de gjør ikke dette først og fremst for å være snille, de tenker økonomisk, tenk på hvor mye penger de taper på om du som kunde aldri våger å kjøpe sjokolade av dem igjen. De 200-400 kronene de gir bort på den måten er en dråpe i havet jevnført med hvor mye hver kunde gir dem i inntekt i året. De har faktisk ikke råd til å miste deg som kunde, derfor er det viktig for dem å gjenopprette tilliten din. Hvor i alle dager står det at jeg mener de gjør det for å være snille? 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #16 Skrevet 10. mars 2011 Men hva skjer om man sier man finner det ene og andre i maten når det ikke er sant? Vil de merke at man lyver? Og ja, jeg bare lurer.
Sunniva81 Skrevet 10. mars 2011 #17 Skrevet 10. mars 2011 Fann levende larver på karameller frå Nidar ein gang. Sendte inn innholdet med eit velformulert brev. Det var visstnok kakao møll larver. Fekk også eske med sjokolade som plaster på såret. Sjekka sjokoladen me fekk litt ekstra etter larver, men fann ikkje fleire Åh, grøss og gru!!! Ekkelt!
Golde Skrevet 10. mars 2011 #18 Skrevet 10. mars 2011 Er nesten litt "fint" å se at de norske produsentene gir plaster på såret synes jeg (selv om det beste jo hadde vært at noe sånt aldri skjedde). Jeg fant en småstein (!!!) i en pose med potetgull da jeg bodde i England - de hørte jeg aldri noe fra etter at jeg sendte den inn... Æsj! Men om jeg kan bøte litt på ditt syn på engelske produsenter: Jeg fikk god kompensasjon en gang noen pinner med Cadbury-iskrem manglet litt sjokoladetrekk. Det kommer nok mer an på produsenten enn landet.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #19 Skrevet 10. mars 2011 Men hva skjer om man sier man finner det ene og andre i maten når det ikke er sant? Vil de merke at man lyver? Og ja, jeg bare lurer. Står i kontaktinfo at de tar alle seriøse tilbakemeldinger seriøst, for å si det slik. Så man bør være velformulert, huske hvor varen er kjøpt, kanskje til og med ha embalasjen om resten er kastet, osv.. men på en annen side, alle kan lyve troverdig, sikket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå