Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Søren og, jeg får ikke opp bildene du har lagt ut på denne pc'n :sur:

Skal tyvkikke fra ennen pc ved anledning :jepp:

Så spennende med ny bil - kjempefin den siste du linket til. Vi kikket faktisk litt på den vi også da vi kjøpte ny, men endte med en annen etter å ha forelsket oss på prøvekjøring :fnise:

Veldig greit med sånne litt høyere SUV-aktige biler - det føles mye tryggere, og særlig med en liten bebis om bord :jepp: Og så kjekt med all plassen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Flott bil :)

Og det at den er et år gammel er jo ikke så nøye, det viktige er at dere fortsatt har masse garanti igjen (Alt etter om det er 3 år eller 5 år på akkurat den bilen, men fortsatt nok ;) )

Og det aller viktigste er jo at det er en ny, trygg og sikker bil :jepp:

Vi også gikk for ny bil, og det var kun for garantien sin del, vi har vert så innmari uheldige med de to tidligere bilene våre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren og, jeg får ikke opp bildene du har lagt ut på denne pc'n :sur:

Skal tyvkikke fra ennen pc ved anledning :jepp:

Så spennende med ny bil - kjempefin den siste du linket til. Vi kikket faktisk litt på den vi også da vi kjøpte ny, men endte med en annen etter å ha forelsket oss på prøvekjøring :fnise:

Veldig greit med sånne litt høyere SUV-aktige biler - det føles mye tryggere, og særlig med en liten bebis om bord :jepp: Og så kjekt med all plassen da!

Jepp, dette her er en city-SUV, og den er utrolig flott og praktisk. God plass også. :)

Flott bil :)

Og det at den er et år gammel er jo ikke så nøye, det viktige er at dere fortsatt har masse garanti igjen (Alt etter om det er 3 år eller 5 år på akkurat den bilen, men fortsatt nok ;) )

Og det aller viktigste er jo at det er en ny, trygg og sikker bil :jepp:

Vi også gikk for ny bil, og det var kun for garantien sin del, vi har vert så innmari uheldige med de to tidligere bilene våre :(

Den har fem år tror jeg, så det er jo kjempebra! :jepp: Det lukter fortsatt ny bil! :jepp: Den har vært brukt som leasing-bil på Hertz, så har bare gått 28 tusen, ergo er den ikke innkjørt en gang. :)

Jeg ser den. Ny-bilgarantien er veldig grei å ha! Tipper vi kanskje selger den om tre år før den går ut slik at vi tjener på det! Får se. Selv har jeg ikke behov for ny bil da, men godt mulig kjæresten vil ha en ny. :)

Dårlig i form i dag ja. Men kan ikke være borte fra jobb i morgen, synes egenmeldingen jeg tok i dag var nok..Så må nok bare bite tenna sammen. Bare jeg ikke får feber..Kan fort få det sånn som jeg føler meg nå. *syte*

Vi spiser grandis til midadg i dag! :fnise: Men med den dårlig matlysten jeg har nå, så var vannet det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det er visstnok slik at når man er bikket 20, og tar et ansvar, så ødelegger man et barns liv. Jaja, barn vokser opp med gode foreldre og alder har ingenting med modenhet å gjøre. Virker helt klart som at den AB enten bare er ute etter å provosere, eller har sine meninger om når man får barn, noe som tydeligvis er etter 30, kanskje nærmere 40. Hvem sa at blivende foreldre er modne da?

Uansett, det er bare en annen persons mening og man får bare snu det andre kinnet til. Kjenner ikke at jeg blir provosert av ABs innlegg, det er rett og slett en annen persons mening som jeg ikke er enig i.

Og over til noe annet, bilen er flott! Blir en god bil for dere tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte er bare ute etter å lage kvalme! Har vel ikke noe bedre å ta seg til. Idiotisk å skulle ødelegge gleden for andre syns jeg :kjefte:

Gratulerer med bil! Ser ut som en fin familiebil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krizzy

Det er visstnok slik at når man er bikket 20, og tar et ansvar, så ødelegger man et barns liv. Jaja, barn vokser opp med gode foreldre og alder har ingenting med modenhet å gjøre. Virker helt klart som at den AB enten bare er ute etter å provosere, eller har sine meninger om når man får barn, noe som tydeligvis er etter 30, kanskje nærmere 40. Hvem sa at blivende foreldre er modne da?

Uansett, det er bare en annen persons mening og man får bare snu det andre kinnet til. Kjenner ikke at jeg blir provosert av ABs innlegg, det er rett og slett en annen persons mening som jeg ikke er enig i.

Og over til noe annet, bilen er flott! Blir en god bil for dere tre.

Enig her. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er nå så fornuftige, jenter! :jepp:

Ingen vits å bruke tid og energi på å la seg provosere, sånn egentlig. :)

Jeppjepp, nå er vi de stolte eiere av en helt fantastisk ny bil! :hoppe: Gleder meg som et lite barn til å få den utlevert! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke like lett for alle, pleier jeg å si :) Folk får ha sine egne meninger. Det viktigste er at vi vet at vi vil gjøre alt vi kan for å bli de beste foreldrene vi kan. Helt uavhengig av alder.

Gratulerer som eier av ny bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom etter en ukes fravær :)

Grattis med ny bil!

Og AB i den linken du la inn er bare opptatt av å provosere!

Blir så sliten av sånne folk jeg! Alder har ingenting med modenhet å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke like lett for alle, pleier jeg å si :) Folk får ha sine egne meninger. Det viktigste er at vi vet at vi vil gjøre alt vi kan for å bli de beste foreldrene vi kan. Helt uavhengig av alder.

Gratulerer som eier av ny bil :)

Stemmer det! :jepp:

Tusen takk! Er utrolig fornøyd med kjøpet vårt!

Titter innom etter en ukes fravær :)

Grattis med ny bil!

Og AB i den linken du la inn er bare opptatt av å provosere!

Blir så sliten av sånne folk jeg! Alder har ingenting med modenhet å gjøre!

Heihei! Så koselig å se deg her inne igjen. :klemmer:

Nei i utgangspunktet så har det jo ikke det. En på 20 kan være en minst like god forelder som en på 30. :)

God helg :klemmer:

God helg til deg også! :klemmer:

Nå er jeg sliten. Har først vært på jobb, så laget middag og ryddet litt i huset, så har jeg hatt besøk i flere timer. Vært en god dag sånn sett. Kjæresten er ute og drikker..Han drikker jammen ofte for tiden. Nesten som om han prøver å leve livet nå fram til ungen kommer. Greit nok det, men er litt vanskelig for en usikker frøken...Som i utgangspunktet var selvsikker, men ikke som gravid og "tjukk", hehe..

Gjør det jo ikke noe bedre at han ikke er i stand til å sende meg melding i løpet av kvelden. Det får meg til å tenke at han sitter og flørter og sånt med andre..Det er så jævla surt at jeg har blitt så usikker på meg selv igjen. Jeg som har brukt så mange år på å få selvtillitt og til å få meg til å slappe av i slike situasjoner, men nå har jeg blitt skikkelig usikker og redd igjen..Han VET at jeg er usikker på meg selv, så jeg synes han burde ta såpass hensyn til meg at han sender meg melding i løpet av kvelden for å forsikre meg om at jeg faktisk ikke er helt ute av tankene hans. Har ikke en gang svart på nattameldingen jeg skrev til han..

Det som er så teit er jo at vi generelt har det bedre enn på veldig lenge nå, også kommer usikkerheten min i veien..Nå lager jeg ikke krangler eller noe sånt av det. Ender egentlig bare med å sitte og tenke, men tvinger meg til å ikke bli hysterisk. Men ærlig talt, hvor mye energi og tid tar det å sende ei lusen melding til den gravide kjæresten som sitter og lurer på hva han gjør.. :sukk:

Så må jeg si at det er jo grusomt det som skjer i Oslo og på utøya.

Søsteren min går alltid fordi regjeringsbygget hvor det smalt og sprutet glass og sånt på akkurat det tidspunktet det skjedde, men hun var syk..Glad er jeg for det.

Tenker ellers på alle de stakkars ofrene, de pårørende og de overlevende. Tenker mye på en veninne av meg som kjenner MANGE av de som var på utøya. Hun sitter og venter på å få informasjon om hvem som lever, hvem som er i god behold og hvem som er hardt skadd..Hun har heldigvis foreldrene sammen med seg nå, men jeg har tilbudt meg å komme hvis hun har behov for det. Hun har det nok ikke helt greit nå nei. Er nok mange som sitter der og ikke klarer å verken sove eller spise. De bare sitter og venter på å kanskje få beskjeden de frykter mest av alt.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel legge "misjonæren" på hylla nå.. :sjenert:

Vi hadde litt :sengekos: i dag, og for første gang på lenge misjonær, som jeg liker veldig godt pga. nærheten det gir, det er på en måte "making love-stilling" nr.1. Men da vi var ferdige så fikk jeg litt vondt i magen (les; Livmoren), og er nå litt småøm/vond der magen skrår ut..Gutten er aktiv så er ikke bekymret sånn sett, men er ekkelt uansett..

Sexlivet blir så ensidig når stilling etter stilling må forkastes. Enten det er pga. voksende mage eller skranglende bekken.

Tips?

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner veldig godt at du ikke liker at han er så mye ute å drikker, og spesielt at han ikke kontakter deg iløpet av kvelden! Ville følt det helt likt som deg. Kjenner meg godt igjen i alt det du skriver. Etter at jeg ble gravid har selvtilliten min sunket betraktelig. Føler meg bare feit og stygg, og det er ikke noe gøy :(

Var veldig trist å lese om venninna di, og hennes situasjon nå :( Stakkars mennesker.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal si.. :klemmer:

Når det gjelder sexlivet, så finnes det jo noen andre stillinger som kan være intime. For eksempel om dere ligger sidelengs, på samme side, og han ligger bak deg, slik at du har ryggen inntil han. Alt bakfra er vel bra når man har en mage der fremme :ler: Vi har ikke kuttet ut misjonæren enda, men det er bra du gjør det, når du kjenner at det ikke er noe godt.

Noe vi syns fungerer, gravid eller ei, er at jeg ligger på ryggen, akkurat som misjonær, mens han sitter foran meg og holder bena mine oppe. (Hehe, er litt vanskelig å forklare). Men den fungerer ihvertfall bra når man har en mage som kommer i veien da, for da er han jo langt fra magen.

Kan jeg bare spørre om en ting? Litt privat kanskje.. Men, hvor ofte har dere sex fortiden? Hos oss går det ca. tre dager mellom hver gang. Det er kanskje litt lite? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant. Greit nok at gravidmager er pent og alt det der, men jeg synes faktisk ikke at der er så artig å miste den kroppen jeg har jobbet så mye med for å bli så fornøyd med, som jeg var. Savner å være sikkelig sexy, rett og slett! :jepp: Men han sier nå at han ikke går runt og er kåt på andre, så..

Ja jeg har vondt i meg for henne. Men vil ikke trenge meg på heller. Jeg har sagt at jeg er der når hun trenger det, men akkurat nå tror jeg hun føler for å ha mest ro og få den støtten hun trenger av foreldrene sine. Av og til er foreldre de aller beste til å trøste! :)

Hehe, ja jeg tror misjonæren er litt vanskelig for oss siden han også har litt mage. :fnise: En liten pondus har han. Men han har faktisk gått ned i vekt, det ser man på beltet han bruker. :jepp: Anyways, synes han er kjempesexy jeg. Men det gjør jo at magen hans stanger mot min :ler: Ser det for meg, blir nesten litt komisk..

Den stillingen du beskriver kan jo kanskje fungere. Får prøve den ut, er bare redd for bekkenet. Men hvis jeg har begge beina på den ene skulderen hans så burde det gå bra. :jepp::sjenert:

Helt i orden å spørre om. Det er normalt at det blir litt anderledes når man er gravid og sånt, og da er det fint å kunne prate med andre om.

Hvor mange ganger vi har sex? Hmmmm...For tiden har det vært tørt, altså. Vi hadde sex i går, men når var gangen før? Det kan ha vært så mye som en uke siden. Men generelt har vi sex ca. to ganger i uken for tiden, og det føler jeg blir litt lite, rett og slett. Ikke fordi jeg er sprengkåt og blir frustrert av det, men fordi jeg føler at noe er galt når vi nesten ikke har sex. Men vi har snakket om det, og skal prøve å bli "flinkere" :ler:

Har planer om å prøve å forføre han i kveld! Eller det kommer an på hvor fullesyk han er, da. Men jeg har en sånn teddy-sak..Heter det det tro? I alle fall en sånnsexy gjennomsiktig blondesak som han kjøpte til meg for et par år siden. Den skjuler jo magen litt også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten veldig på hvordan dere jenter ser ut, jeg!

Så hvis noen av dere vil, så kan vi lage en PM-samtale, og poste et lite bilde. :) Jeg er ikke så redd for å bli gjenkjent, men vet også at så lenge dere snakker sant om hvor dere kommer fra, så vil dere ikke få noen form for sjokk over at jeg er noen dere kjenner, så.. :fnise:

Å legge ut bilde i dagboken derimot synes jeg blir for risky..Så får bli på PM i så fall! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper forføringen går bra :) Godt at ikke vi er så ille da. Jeg vet jo at om det hadde vært opp til han, så hadde vi omtrent ikke gjort annet :ler: Men det er vel egentlig mest meg det står på, for jeg er så sliten og har så mye vondt fortiden. Men kjenner igjen det å føle at det er noe feil når det er så sjeldent. Har lyst til å bli litt flinkere der.

Dele bilde kan jeg godt være med på :) Skal jeg sende deg et bilde av meg på PM eller, hvordan tenkte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best misjonæren eller sidelengs. Jeg har jo brukket låret så jeg klarer ikke å ta doggy lenger :sukk: Misjonæren fungerer veldig bra her, kjæresten bumper bare ikke ned på magen :fnise: Men som oftest tar vi det sidelengs, eller doggy for den liker jeg best, men jeg får ekstreme smerter i beina da. Å ri kan jeg heller ikke gjøre lenger pga bruddet i låret :fnise:

Jeg vil gjerne være med på bilde. Jeg har jo bilde av meg selv som profilbilde her og jeg har ingen nye bilder etter at jeg ble gravid :( Men jeg ser ut som samme person nå som for 6 mnd siden :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, takk :sjenert: Er veldig dårlig på å ta imot komplimenter, men har fått streng beskjed av kjæresten at jeg skal si takk og ikke prøve å bortforklare komplimentene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...