AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Er det egentlig noe mellom himmel og jord? Jeg aner ikke hva jeg skal tro. Noen sier det ikke er noe,noen sier det er noe og noen sier de ikke vet for de kjenner ingen som har merka noe. Jeg er faktisk livredd. Er filmer som feks. paranormal activity ekte? Det står jo at det er basert på en ekte historie. Men tenk så grusomt, at noen tar over kroppen din og du føler bare smerte, ingen kan hjelpe deg untatt en prest, men du kan ikke gå til presten heller for det er ikke du som styrer kroppen din. Du kan drepe dine nermeste uten å kunne gjøre noe motstand. Jeg tror det er noe. Men jeg aner ikke hvordan og hva. Men jeg tror ikke det er uten grunn at hunden min ligger og såver vesiden av meg når jeg leser så plutselig reiser hun seg og bjeffer rett til lufta.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har en bekjent som har en venn som vet mer enn logikk skulle tilsi. Det er det nærmeste jeg kommer et svar. Så derfor, inntil den dagen eventuelt kommer at jeg selv kan hilse på tipptipptippoldemor Gurine eller salige undulat Bobo, så foretrekker jeg å velge den mest pragmatiske troen. Altså nei.
ila Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Jeg tror ikke dette med å drepe sine nærmeste osv som trådstarter skriver har noe med paranormalitet å gjøre. Derimot tror jeg på "paranormale ting" som for eksempel ufoer, jeg tror at healing er mulig, sanndrømming osv. Og visste dere at mange "paranormale" ting egentlig er helt normale - bare at vi ikke har lært det og er klar over det? Jeg har aldri vært så spirituell av meg, men visste dere at vi mennesker faktisk har evne til å være kjempe spirituelle og "overnaturlige" - helt naturlig? Vi har en seksjon i hjernen vår som på norsk heter Konglekjertelen (Google eller youtube pineal gland) som er den seksjonen for eksempel buddhister fokuserer på. Det er bevist at når denne delen er aktiv er det mulig å oppleve "paranormale" ting, som foreksempel tidsreise i sin egen sjel, beskjeder fra andre steder, healing osv. Det er denne delen som blir kalt for det tredje øyet, og alle har jo hørt om det tredje øyet - men tenkt at det bare er tull eller noe "teite spåkoner" snakker om men det er noe vi alle har! Vil dere høre noe enda mer spennende? Det er ingen hemmelighet at egypterne før i tiden var svært spirituelle og vi alle har jo sett buddhistiske og hinduistiske figurerer eller tegninger med bilde av et øye i panna - ofte med en slags "stråle" ut av. Det er like faktum som at vi har hjerte og nyrer at vi har en konglekjertel i hjernen, og en til funfact er at reptiler - som før i tiden ble hedret (se f eks egyptiske slange armbånd osv) har en mye mer aktiv konglekjertel enn oss, og har faktisk ikke skalle bein akuratt over "panneområdet" der hvor konglekjertelen sitter bak - og det er faktum at konglekjertelen også aktiveres av lys! Hva gjør at konglekjertelen er vår spirituelle/paranormale seksjon? Jo den utskiller et stoff som heter DMT (dette kan du også google), som er bevist utskilt akuratt i det vi blir født, og blandt de som har "tilbake fra døden opplevelse" hvor de forteller at de har "sett lyset" eller snakket med "gud" osv, under korrekt meditasjon og også under inntak av psykedeliske stoffer som LSD (hvor man også ofte "ser lyset" eller snakker med "gud" osv, samme gjelder meditasjon). Jeg har aldri vært noe sprituell freak eller interessert i paranormale ting, men dette er ren fakta så jeg har blitt veldig interessert i akuratt dette med konglekjertelen, og burde vært like viktig å lære om på skolen som når vi lærer hvor nyrene sitter og hvordan de fungerer.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Jeg tror ikke dette med å drepe sine nærmeste osv som trådstarter skriver har noe med paranormalitet å gjøre. Derimot tror jeg på "paranormale ting" som for eksempel ufoer, jeg tror at healing er mulig, sanndrømming osv. Og visste dere at mange "paranormale" ting egentlig er helt normale - bare at vi ikke har lært det og er klar over det? Jeg har aldri vært så spirituell av meg, men visste dere at vi mennesker faktisk har evne til å være kjempe spirituelle og "overnaturlige" - helt naturlig? Vi har en seksjon i hjernen vår som på norsk heter Konglekjertelen (Google eller youtube pineal gland) som er den seksjonen for eksempel buddhister fokuserer på. Det er bevist at når denne delen er aktiv er det mulig å oppleve "paranormale" ting, som foreksempel tidsreise i sin egen sjel, beskjeder fra andre steder, healing osv. Det er denne delen som blir kalt for det tredje øyet, og alle har jo hørt om det tredje øyet - men tenkt at det bare er tull eller noe "teite spåkoner" snakker om men det er noe vi alle har! Vil dere høre noe enda mer spennende? Det er ingen hemmelighet at egypterne før i tiden var svært spirituelle og vi alle har jo sett buddhistiske og hinduistiske figurerer eller tegninger med bilde av et øye i panna - ofte med en slags "stråle" ut av. Det er like faktum som at vi har hjerte og nyrer at vi har en konglekjertel i hjernen, og en til funfact er at reptiler - som før i tiden ble hedret (se f eks egyptiske slange armbånd osv) har en mye mer aktiv konglekjertel enn oss, og har faktisk ikke skalle bein akuratt over "panneområdet" der hvor konglekjertelen sitter bak - og det er faktum at konglekjertelen også aktiveres av lys! Hva gjør at konglekjertelen er vår spirituelle/paranormale seksjon? Jo den utskiller et stoff som heter DMT (dette kan du også google), som er bevist utskilt akuratt i det vi blir født, og blandt de som har "tilbake fra døden opplevelse" hvor de forteller at de har "sett lyset" eller snakket med "gud" osv, under korrekt meditasjon og også under inntak av psykedeliske stoffer som LSD (hvor man også ofte "ser lyset" eller snakker med "gud" osv, samme gjelder meditasjon). Jeg har aldri vært noe sprituell freak eller interessert i paranormale ting, men dette er ren fakta så jeg har blitt veldig interessert i akuratt dette med konglekjertelen, og burde vært like viktig å lære om på skolen som når vi lærer hvor nyrene sitter og hvordan de fungerer. Konglekjertelen er en kjertel som produserer hormoner, bl.a. Det er ikke bevist at den har noen "paranormale" funksjoner som du sier. Noen filosofiske teorier har forekommet, men det er også alt de er - teorier. DMT er et stoff som dannes i veldig små doser i kroppen. Kunstig fremstilt kan det brukes for å fremkalle hallusjonasjoner. Du kommer med eksempler som om de var beviste fakta ("tilbake fra døden opplevelse"), det stemmer overhodet ikke. Det eneste som er felles for disse du nevner, er at det finnes noen som tror det er noe mer enn bare psykologiske tilstander og hallusinasjoner. Du oppfordrer til å google - du får oppfordringen tilbake. Og husk å skille på dokumenterte fakta og spekulasjoner. Særlig når du fremsetter det som støtte til dine egne. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 hallusjonasjoner Klarte å skrive den på en særdeles kreativ måte, godt gjort av meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå