Gå til innhold

Undertøy til bryllupsdagen og natten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hvordan kan jeg finne ut hvilken str. jeg må ha...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bestille det jeg bruker til vanlig 34 B (75B) og M

Skrevet
36 D?

Tusen takk :D

Vet du om jeg betaler med visa ?

Skrevet

Det kan du gjøre ja, men dobbeltsjekk det med størreslsen da, vil ikke ha noen sure miner hvis jeg har sagt feil :wink:

Skrevet
Det kan du gjøre ja' date=' men dobbeltsjekk det med størreslsen da, vil ikke ha noen sure miner hvis jeg har sagt feil :wink:[/quote']

Hvor sjekker jeg det da, er så mye lettere å være sur på noen andre hvis det går feil :blunke:

Skrevet

Har kjøpt korsett/truse til selve dagen, og et lekkert sett med bh/truse natten/morgenen etter... Regner med at man er nokså trett og sliten på natten når man kommer til hotellet, så det spørs jo hvor mye man trenger å bytte da....

Skrevet

Hvor sjekker jeg det da, er så mye lettere å være sur på noen andre hvis det går feil :blunke:

:ler:

Hvis du søker litt her inne på bryllup, finner du at det er ikke så veldig lenge siden noen la ut en link til en sånn str-omregner

Skrevet

http://shop.christiane.no/ (se under undertøy -torsolet)

Jeg hadde dette. Satt som et skudd (særlig etter at jeg fikk sydd det inn litt i sidene), holdt bra inn og opp, og var i tillegg pent å se på. Mannen min var også storfornøyd :D

Skrevet

Prøvde å bestille undertøyet i går jeg Arwen, men fikk liksom ikke til å registrere kjøpet til Norge, fikk bare opp amerikanske stater osv. Noen som har erfaring med Victoria S ?

Vet dere hvor lang tid de bruker på å levere da ? :roll:

Skrevet

Jeg har ikke prøvd å bestille fra Vicoria Secret, men det er fult mulig.

Det står på sidene dems at de sender til Norge.

Men sjekk størrelse! For Arwen skrev at 75B er 34B, i tabellen på sidene

deres står det at internasjonal størrelse 75B er det samme som USA

størrelse 34A.

Skrevet

Tror jeg bestiller dette til bryllupsnatten:

http://www2.victoriassecret.com/images/pro...gvw/V224531.jpg

Under kjolen blir det bare truse og strømpeholder + stømper. Mer er det ikke plass til. Brudgommen går forresten og håper at jeg skal droppe trusa også.... :oops: :sjarmor: Har en lekker strømpeholder i hvitt som min kjære kjøpte til meg for noen år siden, den er nesten ikke brukt, så mulig jeg bruker den. Hvis det ikke blir sorte strømper da (har mørkeblå kjole), i såfall blir det sort undertøy på dagen. Men jeg tror jeg går for hudfargede strømper.

Skrevet

Kjempestilig undertøy, men kanskje litt uegnet under en kjole ja...

Men fy søren, han kommer til å få vann i munnen!

Skrevet

Kjære engel...

Engel er vel litt å overdrive....

Hva med en blenda vasket djevel i stede :hoho:

Ja mannen får nok vann i munnen, får håpe han ikke drukner, eller kanskje du kan munn til munn :hjerter:

Skrevet
Jeg har ikke prøvd å bestille fra Vicoria Secret, men det er fult mulig.

Det står på sidene dems at de sender til Norge.

Men sjekk størrelse! For Arwen skrev at 75B er 34B, i tabellen på sidene

deres står det at internasjonal størrelse 75B er det samme som USA

størrelse 34A.

Men en cup størrelse er jo det samme om man er i USA eller i Norge? :o

Skrevet

Vet ikke Arwen, men det er dette de oppgir i sine tabeller.

her står alle størrelser "oversatt" til USA størrelse

Ta en titt her

Skrevet

Kjære Snurre, jeg er en kløpper på munn til munn! :sjarmor:

Ellers er det noen venninner av meg som påstår at jeg er en engel med sorte vinger, hva de nå enn måtte mene med det... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde et nokså nøytralt, praktisk undertøy under kjolen, var mest opptatt av at det skulle se fint ut på utsiden av kjolen..

På hotellet skiftet jeg til noe som ligner veldig på det Engel har kjøpt, og det falt i smak! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...