Gå til innhold

Colibri`s hverdag


Colibri

Anbefalte innlegg

Hei hei :vinke:

Jeg er ei jente som forlater tenårene om et par måneder. Jeg har en fantastisk mann, som fridde helt i slutten av 2010. Svaret ble selvsagt ja! :hjerte:

I hverdagen er jeg mye alene, da Mannen jobber en del borte fra hjemmet. Men til høsten blir tilværelsen mer normal, og vi blir heltids-samboere igjen. Vi har vært et par i godt over to år, og har opplevd mange opp og nedturer av ulike slag, men nå ser det ut til at livet vil bli litt mindre komplisert. Jeg er veldig glad i dyr, og er eier av verdens herligste hund som snart blir tre år. Jeg har en fysisk krevende jobb som lærling, og skal opp til fagprøve i løpet av sommeren.

Denne dagboken kommer nok til å handle om hverdagens utfordinger, men også (den laaange) veien frem mot et bryllup som forhåpentligvis finner sted om noen år og en liten :babygutt: eller :babyjente: . Noe som er langt frem i tid, men ønsket er der hos begge to! Kanskje spesielt meg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter hjemme med vondt i halsen og feber i dag, noe jeg virkelig hater.. Arb.giver ringte meg bare for å si at det hadde vært "veldig praktisk" dersom jeg var frisk i morgen, siden det ikke var noen andre til å jobbe. Men jeg tror faktisk ikke jeg har funnet av-knappen på feber! Er det noen der ute som har en sykdoms-av-knapp til salgs?

Dessuten slår verpesyken virkelig inn når man har litt for god tid, og man sitter hjemme uten ork til å gjøre noe særlig. Jeg får for god tid til å tenke, rett og slett! Merker virkelig det kribler i eggstokkene når jeg holder nevøene mine. Satser på det er noe som er forbigående.. Jeg har jo fortsatt et år igjen på videregående, for å ta studiekompetanse. Dessuten blir de vel noe høyskole senere. Men man kan jo kaaanskje ta en liten studie-pause underveis. Gud a meg, jeg er verpesjuk.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg lurer på hvor man får kjøpt en slik knapp selv? :klo: Også skulle den gjerne funket på psyken også.

Du får si ifra om du finner en!

:fnise: Slet masse med verpesyke selv for noen år siden. Heldigvis ga det seg etterhvert, slik at jeg nå har sjans til å fullføre utdanning uten noe pes. Det er vel mest sannsynlig forbigående. Du må hvertfall prøve å tenke at du ikke har dårlig tid, og at du bør ha noe tilrettelagt før du får unger. Det jeg gjør om jeg skulle få verpesjuke. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :smilyblomst:

Dagen startet med feber og fortsatt vondt i halsen, så da var det jo bare å få meldt fra til arb.giver om at bli-frisk-knappen ikke hadde poppet frem over natten. Fikk et rimelig lunkent svar om at dersom jeg var syk i morgen måtte jeg få ordnet sykemelding.. Satset på at ting blir bedre i morgen!

Bikkja blir "litt" masete når jeg er hjemme og det ikke skjer noe. Litt slitsomt kan man si. Det blir ikke stort mer enn luftetur og litt trikstrening inne i dag tenker jeg.. Får prøve å labbe rundt og få gjort noe husarbeid også.

Ser akkurat på nyhetene at trekking av tenner kan ødelegge hukommelsen. Vel, det forklarer en del! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, endelig fikk jeg satt stumpen ned i sofaen. Laang arbeidsdag i dag, og hunden har fått både mosjon og litt mental utfording. Så da var det jammen på tide med litt ro for hu "mor i huset". I ny sofa, attpåtil! Veldig fornøyd akkurat nå! :D

Det er egentlig en del husarbeid som venter, men det får bare vente litt til tenker jeg..

Ikke stort på tv akkurat nå, føler at norske talenter er litt oppbrukt, på en måte.. Jaja, får nøye meg med norge rundt. :fnise:

Ha en flott fredagskveld videre, og god helg folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne helgen over.. Har jobbet mye i helga, så det har ikke blitt så mye tid til annet enn jobb, hund, litt husarbeid og litt soving.

Har blitt litt tid sammen med Mannen i mitt liv også. :rodmer: Gleder meg til jobbsituasjonen hans blir slik den var før, og han begynner å jobbe her i området igjen! Blir godt å få han hjem, slik at tilværelsen kan bli slik den var før.

Må nesten bare si at jeg elsker den nye sofaen min! :sjenert: Veldig fornøyd. Da vi flytta inn for to år siden fikk vi en del møbler av familie og venner, og disse har vi hatt frem til nå. Men må si det er fint å få inn noe man har valgt og kjøpt selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...