Gå til innhold

Anti-Cellulite Shapewear

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har prøvd Anti-Cellulite Shapewear trusene\strømpebuksene?

Å lese innpå hjemmesiden deres gjør at jeg får lyst å kjøpe meg ett par, men jeg er ikke helt sikker på om de virker så godt som de sier de gjør..

Derfor lurer jeg på om det er noen av dere som har erfaringe med dem? Plis del de med meg! :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Emera
Skrevet

Det er en "drit-i-cellulittene"-tråd i forumet, og der er det en bruker som har lagt ut en YouTube-video med superkjendiser som har cellulitter. Dette tror jeg viser at selv de, som har råd til de dyreste cellulittbehandlinge som finnes, fremdeles har dem, og at behandlingene dermed ikke virker.

Jeg tror derfor ikke det du skriver om virker heller.

Gjest Sobril
Skrevet

Ja, jeg har. And guess what; det virker ikke!!

Skrevet (endret)

Det som virker best mot cellulitter er å gi blanke i dem. Om vi selv ikke bryr oss om dem, er det ingen som gjør det, folk har andre ting å bry seg om enn andres cellulitter.

Endret av chikako
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har. And guess what; det virker ikke!!

NEI, NÅ kødder du??? :hakeslepp:

:sjenert:

Jenter, aksepter dere som dere er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper nå at både den faste rumpa mi, flate magen og puppene mine tiltrekker flere blikk fra menn enn del lettere cellulittiserte lårene mine, så husk det, vi har flere FORDELER enn ulemper!! :jepp:

• 7 måneder senere...
Skrevet

Kanskje litt seint, med bedre enn aldri :)

Eg tror ikkje at plagg eller kremer kan virke mot celulittene, men noko som eg vet virker er å "tromle" dem bort. Eg såg på dr. Oz der han demostrerte eit slags apperat som skulle senke forhøyningene. Kanskje verdt å sjekke ut? Har ikkje prøvt det sjølv, men virker meir sannsynlig enn kremer. Sjølv tenkte eg at kanskje strømpebuksa ville hulpet, fordi eg sov med knesokker ein natt, og når eg tok dei av så syntes eg at kneet mitt var blitt kjempe fint. Eg har masse arr og små klumper på kneet, så tanken slo meg at kanskje strømpebuksa ville ha virka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...