Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Hei er 21 år gammel og har nettopp begynt på p-pillen Microgynon - Tok første pille på første menstruasjonsdag som planlagt - Da menstruasjonen var ferdig gikk det 1 dag før jeg begynte å få brunt utflod/blod blanda med frisk blod og lurer på - Har jeg fått mensen igjen ?? Hva skyldes det?? Hva kan dette være?? Går det an å ta Ibux/Paracet sammen med p piller ? :sukk:

Kommer dette til å vare lenge eller burde jeg bytte P pille?? Har gått på det 1 uke ca

Takker for svar :D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei er 21 år gammel og har nettopp begynt på p-pillen Microgynon - Tok første pille på første menstruasjonsdag som planlagt - Da menstruasjonen var ferdig gikk det 1 dag før jeg begynte å få brunt utflod/blod blanda med frisk blod og lurer på - Har jeg fått mensen igjen ?? Hva skyldes det?? Hva kan dette være?? Går det an å ta Ibux/Paracet sammen med p piller ? :sukk:

Kommer dette til å vare lenge eller burde jeg bytte P pille?? Har gått på det 1 uke ca

Takker for svar :D:D

I begynnelsen kan mensen være ustabil.. Men om det bare fortsetter vil jeg anbefale deg å gå til legen og få byttet merke.. Fordi da har du nok mellomblødninger (som er noe drit!). Det går fint an å bruke ibux/paracet når du går på p-piller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...