KaDust Skrevet 13. mars 2011 #41 Skrevet 13. mars 2011 Okey, jeg fikk en nå! Fikk høre at jeg har irriterende deilige lepper. Etter det fulgte han opp med "Det er liksom ikke mulig. Ansiktet ditt er klokkerent. Sånn digg, digg, digg." Tehehe.
Gjest Anthaela Skrevet 9. april 2011 #42 Skrevet 9. april 2011 Jeg fikk nettopp høre at jeg er en utrolig flink kunstner og at jeg en gang vil kunne tjene på kunsten min.
Lettlurt:( Skrevet 17. april 2011 #43 Skrevet 17. april 2011 For en utrolig herlig tråd Kjenner jeg blir glad av å lese om gledene deres, i stede for å bare bli dratt ned av frustrasjon og å kjipe hendelser. Det er liksom nok av dem. Traff en veldig spesiell jente på byen i går. En som ikke hadde et A-fire syn på livet virket det som. Jeg skulle ta kveld litt tidlig og takket for meg, så sa hun plutselig noe sånn som. "Du trenger ikke dra hjem, hva skal du i morgen som gjør at du skal hjem nå? Mennesker tror ofte at de må dra hjem, men det er ikke riktig. De kan være ute så lenge de vil. Det er ingen grunn til å dra hjem nå" Hehe, jeg ble nesten litt forfjamset. Det var liksom bare noe avvæpnende, komisk og lekent over det Spennende var hun i hvert fall, så er nok ikke umulig at jeg møter henne igjen:)
Herr Langbein Skrevet 19. august 2011 #44 Skrevet 19. august 2011 Dette var en veldig hyggelig tråd - godt bortgjemt. Jeg bumper den med en liten historie: Det er 5 uker siden kona gikk fra meg, og jeg har akkurat begynt å stikke hodet ut av skallet mitt igjen. På toget i dag satt det seg en søt jente ned ved siden av meg. Vi vekslet noen få ord, smilte til hverandre, og hun satt seg litt nærmere, og lente armen sin litt inntil min. Det var nok et lite signal. Men jeg er fortsatt Rebound Man, og fulgte det ikke opp. Det slo meg det var første gang siden midt i juli at jeg har hatt kroppskontakt med et annet menneske (klem fra mamma teller da ikke), etter 12 år med kjærtegn nesten hver dag. Det føltes godt, og resten av dagen har vært fin!
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 20. august 2011 #45 Skrevet 20. august 2011 Her var det mye koselig å lese Jeg fikk boosta selvtilliten min litt da jeg var i England for noen uker siden. Var på pub med en venninne og han som jobba der er en jeg har jobba med før. Litt pinlig, for jeg var veldig forelska i han for mange år siden (men han var ikke akkurat så keen). Han var bare såå koselig, kjente meg igjen med en gang og sa: Du er like flott og vakker som alltid!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå