Gå til innhold

SingelGleder

Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Forresten; Både idag og igår fikk jeg høre at jeg er ekstremt smart, og at det var veldig uventet da jeg er en såpass ung pen kvinne.

:rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Fælt så mange fine mennesker du treffer på bussen da. :hakeslepp: Hvilken buss tar du? Tror jeg skal ta meg en tur innom den jeg også. :fnise:

Det er han samme buss-duden hver gang, altså. :sjenert:

OG gratla med KULT kompliment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det, ja :sjenert: Men koselig, da! Greit å ha busse-venner. :fnise:

:nigo: Takk! Synes det var morsomt å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en til idag :hakeslepp:

Jeg hadde legetime idag, så jeg dro meg ned på legekontoret med håret i en dott og usminka. Med andre ord følte jeg meg ufresh, men det var bare legen jeg skulle til, så brydde meg ikke mye.

Mens jeg venta på legekontoret så satte en 50 år gammel dame seg ved siden av meg og startet å prate om alt og ingenting. Var veldig hyggelig! Vi kom inn på temaet høyhælte sko og hun erget seg over at hun ikke kunne gå med det pga en ankeloperasjon hun hadde hatt når hun var yngre. Jeg nevnte høyden min og at jeg derfor ikke likte å gå i høyhælte sko.

Da sa hun at det er jo så flott å gå med høyhælte sko når man var så høy! Så fortsatte hun om at høyden min er jo utrolig flott, og at det er modell høyde - deretter presterte hun å si at "men du har jo modellkropp også" og så til slutt fortalte hun meg om at jeg hadde ansiktet og uttrykket til en modell også. Hun hadde nemlig jobbet som motefotograf - og noe annet jeg ikke fikk med meg - så hun hadde peiling på hva man skulle se etter når man plukket ut modeller. Hun mente at jeg passet ypperlig til å stå modell for en god del ting, og at jeg fort hadde blitt booket full med jobber om jeg noen gang skulle satse på modellyrket. :fnise:

Altså, vanligvis tar jeg ikke modell-komplimenter så veldig bra, men måten hun sa alt på fikk meg til å føle meg vakker. :nigo: Noe rart der jeg satt ufresh og trengende etter en dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jøss, KADA! Du er on a roll today! Men er det ikke digg? Og sug det til deg som en svamp, og ta det fram på en regnværsdag.

Vi nordmenn suger polvotter når det gjelder komplimenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jo, er veldig digg! Spesielt siden jeg har ekstremt dårlige dager for tiden.

:Nikke: Nordmenn er veldig dårlige på å se positivte ting om en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Så enig så enig!

Øhm, kan jeg flørte med han bussmannen, selv om han er yngre? Han har verdens vakreste øyne, de er grønne, jeg har aldri sett maken... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne øyne på menn er fantastisk!

Selvfølgelig kan du flørte med han, gjør ingenting om han er yngre. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Kult! (og jeg går med høye hæler og digger det, syns jeg du også burde! Dog er jeg litt lavere enn deg, mener jeg å ha fått med meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du hadde sett meg på hæler hadde du syntes annerledes. Ja, det kan være stilig på høye damer - men da må de klare å ha holdningen.

Jeg derimot føler meg bare som eiffeltårnet der jeg går, og da krymper jeg meg automatisk. Noe som ikke er fullt like sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussmenn! :hoppe:

Ah, jeg var dødelig forelsket i en bussmann da jeg var 14. Vi tok samme buss og gikk på samme skole i 3 år, sa aldri hei og hadde øyekontakt hver dag.

Til slutt sendte jeg kjærlighetsbrev med bilde av meg, tlf nr og adresse.. men hørte aldri noe fra han. :sjenert: *mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En skikkelig feit neger i 40 åra tuta og vinket på meg idet han kjørte forbi meg for 10 minutter siden :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om dette faller inn under historier om singel-oppmerksomheter, men det handler absolutt om SingelGleder!

Har barnefri for tiden og for to dager siden fikk jeg akutt lyst til å komme meg bort. Kjapp telefon til sjefen, litt tid foran PC'en og tidlig i dag satte jeg meg på et fly...

Så akkurat nu befinner jeg meg i et annet land, på et koselig sted på et sjarmerende hotell :) Det er mørkt ute og litt varmere enn hjemme. Jeg har rødvin i glasset og ei god bok på nattbordet. Føles ikke ensomt i det hele tatt, kjennes ut som om jeg er på eventyr! Planlegger morgendagen og tror jeg får noen fine dager her.

Absolutt en SingelGlede! :)

Endret av Sign
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...