Gjest KateW Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Jeg hadde lyst til å lage en happy-tråd, (uten tolkninger) hvor man kan skrive opp gladhistorier man opplever i hverdagen. Enten tilbakemeldinger en får av motsatt kjønn, eller andre personlige booster man får som man ikke har noen å dele med, fordi man er singel. Altså en dele-gleder-tråd. Jeg har hatt to gode i det siste, selvsagt, hvis ikke hadde jeg jo ikke startet tråden. I går fikk jeg en klient inn på jobben, kjekk, flott mann. Etter nøyaktig ett håndtrykk sa han; "Du er noe av det flotteste jeg har sett, vet du, på den tida du brukte på å komme ut fra kontoret ditt, gå bort til meg og sette deg, klarte du å formidle at du så meg, du gav meg en følelse av velvære og en trygg atmosfære og i tillegg gav du meg ekstremt lyst til å smile, så det gjør jeg, og jeg tror ikke jeg slutter på en stund!" Var ikke det fantasisk? Hvor ofte sier nordmenn sånn? Og dette var ikke en mann som hadde et eneste gode å oppnå, han så meg og sa det han følte. Deilig. Og i dag ble jeg sittende ved siden av en på bussen, som prata. Det var så deilig når nordmenn prater, syns jeg. Han var sjarmerende og morsom, og vi flira hele veien til jobb. Så jeg har vært blid i hele dag, rett og slett.... 11
KaDust Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Flott tråd! Du har vært heldig med møtene av nordmenn i det siste, du. Vi er jo et sjenert og veldig lukket folk, egentlig. Min booster idag var: Jeg og ei god venninne av meg, Tiril, har pratet masse idag og delt drømmer om å reise jorda rundt i en fin båt. Siden jeg har hatt det så kjipt i det siste, så boosted det veldig på humøret, og det var kos å høre at noen ville være med meg på en sånn tur.
Gjest KateW Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Åh! Så bra. Jeg har, på tross av store Landkrabbe-tendenser hatt en hemmelig drøm om det selv, båt altså. Jeg har smugprøvd, ved å jobbe på båt, men det blir jo ikke helt det samme, selv om det var en fantastisk opplevelse for en 19-åring....
KaDust Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Båt er helt fantastisk, altså! Selvom jeg skal innrømme at jeg ikke er så veldig fan av at mamma har giftet seg uttallige ganger, og dratt inn tusen menn i livene til meg og søstra mi, så skal jeg innrømme at Bengt-tabben hennes slo bra ut for meg. Jeg fikk jo båt av han! Den er veldig liten da, men passet meg bra på den alderen. Nå som jeg er eldre ser jeg at jeg trenger en større båt, for jeg vil jo gjerne ta ordentlige båtturer med venner å slikt, noe som er litt vanskelig i en liten jolle på 12 fot. Men det er fortsatt koselig å dra ut på småøyer med den og kose seg der, så jeg beholder den inntil jeg finner i lotto og kan kjøpe meg en Princess 42FLY eller en slags Beneteau. Fine båter! Sjekk med vennene dine, om noen av dem har båt. Så kan du teste ut båtlivet nå til sommeren. Finnes ikke noe bedre enn å være fri utpå sjøen. Edit: Vinner i lotto. Lurer litt på hva jeg kan finne i lotto? Endret 9. mars 2011 av KaDust
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Jeg er jente, midt i 20-årene. Det var ikke en gutt som sa dette da, men ble glad likevel På vors i helgen, kom jeg i prat med en utrolig pen jente (kunne vært modell!) som sier til meg: 'Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har kjæreste! Du er så utrolig pen, og har så søt personlighet. Du må være sykt kresen' Selvtilliten min spratt opp et par hakk 3
Gjest KateW Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Ikke sant? Det er så godt å få noen sånne booster, man trenger det. Og så er det godt å kunne dele det uten at man blir "innbilsk" eller så.
Kosemose Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Fin tråd, og kjempeglad på dine vegne Kate - litt av en dag for deg, herlig! Endret 10. mars 2011 av Kosemose
Sophie-Ann Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Vet ikke om denne passer inn akkurat her, men jeg syns det er sååå deilig å være singel igjen. Det tok lang tid før jeg innså det, men nå er livet bare digg og det er snart vår, så blir det sommer med sol, varme og hvitvin med gode venner. GLEDER MEG!!!! 3
Gjest Anjelika Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Wow, så fint sagt til deg KateW! Jeg visste ikke slike mennesker fantes engang. Som singel så begrenser gjerne mannlig oppmerksomhet fra fremmede seg til å bli antastet på Oslo City, og det blir man jo ikke i spesielt godt humør av. Fint med genuine komplimenter og gode samtaler med fremmede menn og kvinner i hverdagen. Burde bli flinkere på slikt selv kjenner jeg!
Gjest KateW Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 Wow, så fint sagt til deg KateW! Jeg visste ikke slike mennesker fantes engang. Som singel så begrenser gjerne mannlig oppmerksomhet fra fremmede seg til å bli antastet på Oslo City, og det blir man jo ikke i spesielt godt humør av. Fint med genuine komplimenter og gode samtaler med fremmede menn og kvinner i hverdagen. Burde bli flinkere på slikt selv kjenner jeg! Takk Anjel! I dag ble jeg sittende med en flott kvinne på bussen, og snakke om livet. Ganske morsom det også. 1
Sophie-Ann Skrevet 10. mars 2011 #11 Skrevet 10. mars 2011 Jeg tror at hvis vi har en positiv instilling til livet generelt vil man oppdage at det faktisk finnes masse hyggelige mennesker rundt oss. Vi er alt for opptatt av oss selv, og glemmer å løfte blikket og smile til fremmede. Det tar ikke mange sekundene, og man gjør både sin egen dag og andres mye bedre vet å rett og slett smile mer 3
Gjest KateW Skrevet 10. mars 2011 #12 Skrevet 10. mars 2011 Veldig sant, Sophie. Det er vel akkurat det det handler om, tenker jeg.
Nessy Skrevet 10. mars 2011 #13 Skrevet 10. mars 2011 Bittersøt historie fra meg da (mer bitter enn søt ), flørta med ei jente ei stund og spurte om hun ville finne på noe en dag men da hadde hun plutselig kjæreste. Hun sa jeg var kjempesøt og virka som en grei fyr men følte det ville være galt om hun gikk ut med meg når hun hadde en uoffisiell type. Om det var sant eller ikke det hun sa om meg vet jeg ikke, tar det med en klype salt når en blir avvist ;p
Strenge Frk.Gerd Skrevet 10. mars 2011 #15 Skrevet 10. mars 2011 uoffisiel type.. er ikke det når man liksom er sammen men ikke helt liksom, før man har hatt praten/facebook status update, papirarbeid, fått det tinglyst på tinglysningskontoret, meldt fra til lånekassen at man har "noe seriøst på gang lizm"? Isåfall har jeg en sånn en jeg også
Bankai L Skrevet 10. mars 2011 #16 Skrevet 10. mars 2011 Jenta eg er betatt av spurte meg flere ganger om eg skulle være med på en event idag:). Det er veldig kjekt når damer tar litt inisativ og! :D
Gjest Anjelika Skrevet 10. mars 2011 #17 Skrevet 10. mars 2011 Bittersøt historie fra meg da (mer bitter enn søt ), flørta med ei jente ei stund og spurte om hun ville finne på noe en dag men da hadde hun plutselig kjæreste. Hun sa jeg var kjempesøt og virka som en grei fyr men følte det ville være galt om hun gikk ut med meg når hun hadde en uoffisiell type. Om det var sant eller ikke det hun sa om meg vet jeg ikke, tar det med en klype salt når en blir avvist ;p Jeg har vært den dama som "plutselig" har kjæreste et par ganger Kanskje hun har gått i samme fella som jeg har gjort en gang eller to. Eller tre. Man møter en gøyal person, han flørter med deg og du flørter tilbake. Drar ikke nødvendigvis flørten så langt, men det som dras litt langt er å unngå å si at man har kjæreste for å ikke ødelegge en god tone og få oppleve en aldri så liten bit av den store SingelGlede. Men så kommer man til punktet hvor det er ingen vei utenom, man må drepe stemningen og si man har type - og da har man kanskje dratt den så langt at man må kalle han for uoffisiell eller si det er av-og-på sånn at han ikke skal lurer på hvorfor i heiteste helvete man ikke bare sa det med en gang Så du kan sånn sett ta det som et kompliment at kjæresten kom ut av det blå, hadde hun ikke likt deg eller flørtinga di så hadde han kommet opp i samtalen tidligere 1
Gjest KateW Skrevet 11. mars 2011 #18 Skrevet 11. mars 2011 Jenta eg er betatt av spurte meg flere ganger om eg skulle være med på en event idag:). Det er veldig kjekt når damer tar litt inisativ og! :D Så bra! Lykke til med eventen, kanskje du får stjålet et lite klin? 1
Gjest KateW Skrevet 11. mars 2011 #19 Skrevet 11. mars 2011 Jeg fikk bussfølge i dag og. OG jeg fikk ham til å le høyt, mange ganger.... :sjenert:
KaDust Skrevet 11. mars 2011 #20 Skrevet 11. mars 2011 Fælt så mange fine mennesker du treffer på bussen da. Hvilken buss tar du? Tror jeg skal ta meg en tur innom den jeg også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå